AndroidHealthClinic

Samir A toegelaten op school

roxxe zei:
wat heeft die kerel eigenlijk gedaan?

Die kerel heeft aantoonbaar voorbereidingen getroffen voor het plegen van een aanslag t/m het maken van een afscheidsvideo toe.
Vervolgens erkent de rechter dat dit het geval maar vindt tegelijkertijd dat de voorbereidingen een dusdanig amateuristisch karakter hadden dat er niet van een echte dreiging sprake kon zijn.
Dus mag hij weer naar school om zijn plannen wat serieuzer vorm te geven en is het wachten op de volgende aanslag.
Dit land spoort echt niet meer.

Laten we hopen dat iemand het lef heeft hem af te schieten.

bannout_samir_05.jpg

deze kerel ???

euh das samir b

deze kerel toch niet?
050407_272_smaira-gs.gif

z'n haar zal ie mogen kammen ervoor :)

als dit echt serieus genomen wordt, dan wordt ie niet zomaar vrijgelaten hoor

• Topic Starter Topic Starter
roxxe zei:
bannout_samir_05.jpg

deze kerel ???

euh das samir b

deze kerel toch niet?
050407_272_smaira-gs.gif

z'n haar zal ie mogen kammen ervoor :)

jawel hij is allleen nu in de cut:D

roxxe zei:
[

:rolleyes:
Als er volgens ons rechtssysteem geen mogelijkheden bestaan hem vast te zetten is niet hetzelfde als dat hij geen bedreiging zou vormen voor de samenleving.

Die kerel is gewoon een rechtstreekse belediging voor elke rechtgeaarde moslim die z'n geloof in vrede wil beleven, voor van dat uitschot mogen ze gerust "heropvoedings kampen" openen.

kijk het probleem zit zo .

iedereen in nederland is vrij om plannen te beramen voor een bomaanslag, een bankoverval etc...

pas als samir A met 2handlangers werkte kon je spreken van een georganiseerde bende en dan konden ze hem in de boeien sluiten .

nu kunnen ze hem niets maken . koe haat die wet maar het is nu eenmaal zo

Alleen voor het slaan van die fotograaf kan die al berecht worden.
In Amerika kost je dat tonnen.

Het is ook gewoon een eikeltje.
Daarom lijkt ie onschuldig, maar het is er 1 met een zieke geest.
Ik denk dat wanneer ze met een groep van 10 man hem zouden kapottrappen dat ze een heel eind de dans ontspringen.
Moeilijk aan te tonen wie hem nu echt heeft doodgetrapt, dus krijgen ze allemaal een voorwaardelijke straf van 1 jaar ofzo wegens openbare geweldpleging.

• Topic Starter Topic Starter
RichardV zei:
Alleen voor het slaan van die fotograaf kan die al berecht worden.
In Amerika kost je dat tonnen.

Het is ook gewoon een eikeltje.
Daarom lijkt ie onschuldig, maar het is er 1 met een zieke geest.
Ik denk dat wanneer ze met een groep van 10 man hem zouden kapottrappen dat ze een heel eind de dans ontspringen.
Moeilijk aan te tonen wie hem nu echt heeft doodgetrapt, dus krijgen ze allemaal een voorwaardelijke straf van 1 jaar ofzo wegens openbare geweldpleging.
mmmm daar zeg je me wat! HINT HINT:D iemand?

Je zal die gek naast je hebben zitten in je klas

moet kunnen jongens niet zeuren:D
logisch dat hij vind dat alle niet moslims EN moslims die zijn ideeën niet volgen dood moeten, dat mag toch?
"Het is de waarheid van uw Heer, laat daarom geloven wie geloven wil, en niet geloven, die niet wil" (interpretatie van de Koran hfst18:29).
ow dus samir zit fout?:D waarom noemt hij zich dan een ware moslim???
ach ja, hij helpt iig het image van de Islam hoog te houden:no:

Peoples zei:
Leeuwarden.... (do i have to say more) ;)

Zalig zijn de onwetenden. Jammer dat er weer mensen zijn die niet onder ogen willen zien wat voor ramp je binnenhaalt.

die tekst in je sign van godfried bomans ?

kan het dat ik die kerel ken ?

en nu wil hij met alle geweld in leiden blijven:roflol: die gozer is gewoon een bn-er aan het worden :roflol:

koetje zei:
die tekst in je sign van godfried bomans ?

kan het dat ik die kerel ken ?

Lijkt me sterk, Godfried Bomans is al 25 jaar dood. ;)

(was een schrijver)

Ontopic: hij moet toch wat, die gast. Het is een nogal naief mannetje dus op die manier kan je hem tenminste goed in de gaten houden.

Electrocuteren die vent :cool:

ik lees net dat ie chemie studeert :thumbs:

Terug
Naar boven