XXL Nutrition

Sap: Weg met de politiek van branie zonder brein

Ik vind het niet vervelend, slechts voorspelbaar. Jij hebt altijd van alles aan te merken op de werking van de democratie, "belastingen als diefstal" en meer van dat soort armoedige kreten maar je heb hier nog nooit iemand weten te overtuigen van alternatieven of zelfs maar iets weten te formuleren dat klonk als verbeteringen.

Politiek interesseert me geen fl**ker, dus besteed er zo min mogelijk aandacht aan.

Dus van mij zal je ook niet snel scherpe analyses of andere aandacht hierin zien, of tenminste een poging tot..
Een forum of internet is voor mij toch minder serieus dan voor jou vrees ik.
Is pure ontspanning voor mij, beetje zeiken en klagen, vooral lachen en ik ben tevreden.

Snap je dat dan niet? Het alternatief is natuurlijk gewoon minder belasting!!! Logisch toch, duuuuhhhhh

In jouw belevingswereld waarschijnlijk wel.
Je bent niet verplicht om wat te posten hoor...

• Topic Starter Topic Starter
Voor mij ook pure ontspanning hoor..

Politiek interesseert me geen fl**ker, dus besteed er zo min mogelijk aandacht aan.

Dus van mij zal je ook niet snel scherpe analyses of andere aandacht hierin zien, of tenminste een poging tot..
Een forum of internet is voor mij toch minder serieus dan voor jou vrees ik.
Is pure ontspanning voor mij, beetje zeiken en klagen, vooral lachen en ik ben tevreden.

In jouw belevingswereld waarschijnlijk wel.
Je bent niet verplicht om wat te posten hoor...

Volgens mijn miste je het doel van mijn post. Maar dat geeft niet hoor.

Voor mij ook pure ontspanning hoor..

Wat ik bedoel is dat ik geen zin heb om me te verdiepen in partijprogramma's of onderzoeken om me mening te onderbouwen.
Daar waar jij er duidelijk veel meer moeite insteekt ben ik wat luier als het om ontspanning gaat.

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:47 ----------

Volgens mijn miste je het doel van mijn post. Maar dat geeft niet hoor.

Volgens mij was die post ook helemaal niet aan jou gericht.
Maar het geeft niet hoor.

Klinkt goed. Zo'n tegenbeweging tegen loos roepen is een kwestie van tijd. ..Maar ik gok ook dat dat nog wel een generatie of wat gaat duren, wereldwijd. Tenzij de roepers het echt op grote schaal gaan verknoeien, dan zou het wat sneller kunnen gaan.

"Rechts" heeft het ook makkelijker in de moderne media, roepen vanuit de onderbuik in one-liners. "Links" met z'n vervelende nuance en redelijkheid heeft heel wat meer ruimte nodig om diezelfde onzin te weerleggen maar het gros van het publiek is de concentratie dan al lang weer verloren. En zie..

Wat ik bedoel is dat ik geen zin heb om me te verdiepen in partijprogramma's of onderzoeken om me mening te onderbouwen.

Dit is exact waar Sap het over heeft. Allerlei stevige meningen fulmineren zonder de moeite te nemen je ergens in te verdiepen. Het is dan ook niet vreemd dat politici met "branie" veelal de voorkeur krijgen boven inhoud.

Daar waar jij er duidelijk veel meer moeite insteekt ben ik wat luier als het om ontspanning gaat.

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:47 ----------

Volgens mij was die post ook helemaal niet aan jou gericht.
Maar het geeft niet hoor.

Je citeert me, geeft vervolgens een reactie en stelt dan dat het niet op mij gericht is? Okay, dat lijkt me duidelijk dan. Als je geen zin hebt om je meningen op informatie te baseren, op wat baseer je het dan?

Dit is exact waar Sap het over heeft. Allerlei stevige meningen fulmineren zonder de moeite te nemen je ergens in te verdiepen. Het is dan ook niet vreemd dat politici met "branie" veelal de voorkeur krijgen boven inhoud.

Mijn internet en ontspanning staan los van mijn stemkeuze, maak je geen zorgen.

Heb je er wel is over nagedacht dat onderbuikgevoelens ook voort kunnen komen uit feiten?
Dingen die genegeerd worden door politici, ik noem maar wat hoor.

---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ----------

Je citeert me, geeft vervolgens een reactie en stelt dan dat het niet op mij gericht is? Okay, dat lijkt me duidelijk dan. Als je geen zin hebt om je meningen op informatie te baseren, op wat baseer je het dan?

Leer quote ipv driftig op je toetsebord rammen.
Lijkt me vrij duidelijk wat wel en niet aan jou gericht was.

Mijn internet en ontspanning staan los van mijn stemkeuze, maak je geen zorgen.

Heb je er wel is over nagedacht dat onderbuikgevoelens ook voort kunnen komen uit feiten?
Dingen die genegeerd worden door politici, ik noem maar wat hoor.

Hahahaha! Sorry hoor, maar dit is echt niet te doen. :lol:

En wat is er nu met je stemkeuze? Je verdiept je niet in politiek, en op internet ben je voor ontspanning, maar je maakt wel een weloverwogen keuze wat stemmen betreft?

Er zit inderdaad niet veel samenhang in zijn ideeën en stellingen, maar dat kan ook gewoon aan mij liggen..

**** the facts, klinkt wel goed eigenlijk. Gewoon lekker bij de waan van de dag leven en op basis van anekdotische informatie beslissingen nemen, ik ben voor. Fact****ers 11, ik richt de partij alvast op.

Hahahaha! Sorry hoor, maar dit is echt niet te doen. :lol:

En wat is er nu met je stemkeuze? Je verdiept je niet in politiek, en op internet ben je voor ontspanning, maar je maakt wel een weloverwogen keuze wat stemmen betreft?

Zo moeilijk is dat niet hoor wat standpunten van ze doornemen en je tv voor debatten aanzetten.
Word je meestal toch al vrij snel duidelijk waar partijen heen willen.

Er zit inderdaad niet veel samenhang in zijn ideeën en stellingen, maar dat kan ook gewoon aan mij liggen..

Jij bezorgd me iig genoeg ontspanning met je reacties. :roflol:

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

**** the facts, klinkt wel goed eigenlijk. Gewoon lekker bij de waan van de dag leven en op basis van anekdotische informatie beslissingen nemen, ik ben voor. Fact****ers 11, ik richt de partij alvast op.

That's the spirit!!!

Ze klinkt alsof ze wel wat hersens heeft. Door welk misverstand is ze dan Groenlinks gaan stemmen?

De partij die denkt dat je meer immigratie, meer natuur en betere sociale voorzieningen kan combineren. :roflol:

Ongelooflijk dat honderdduizenden of zelfs miljoenen mensen geloven in zo'n evidente tegenstelling.

Heb ik iets gemist uit het GL programma waaruit blijkt dat GL staat voor meer immigratie?

Zelda is zo'n beetje de enige academicus die ik ooit 'ontmoet' heb die zo gemakkelijk en onbewust gebruik maakt van stropoppen.

Ze klinkt alsof ze wel wat hersens heeft. Door welk misverstand is ze dan Groenlinks gaan stemmen?

De partij die denkt dat je meer immigratie, meer natuur en betere sociale voorzieningen kan combineren. :roflol:

Ongelooflijk dat honderdduizenden of zelfs miljoenen mensen geloven in zo'n evidente tegenstelling.

Dat migratie, meer oog voor natuur en betere sociale voorzieningen tegenstrijdig zijn, klopt ook niet. Het past juist best goed bij elkaar.

Het is jullie dus ontgaan dat immigratie onze sociale welvaartsstaat onmogelijk heeft gemaakt. En met GL aan de macht zou volgens jullie de immigratie niet sterk toenemen.

ok laat ook maar

Het is jullie dus ontgaan dat immigratie onze sociale welvaartsstaat onmogelijk heeft gemaakt. En met GL aan de macht zou volgens jullie de immigratie niet sterk toenemen.

ok laat ook maar

Vergrijzing maakt onze sociale welvaartsstaat onmogelijk beste Zelda.

Terug
Naar boven