- Waardering
- 2.656
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De 'massa'migratie in beeld, als iemand mij enig patroon kan aanwijzen in hoe regerende partijen er mee omgaan dan hoor ik het graag. Ik kan het in ieder geval niet vinden, eerder een patroon dat enigzins valt te koppelen aan economische neergang en opgang. Ook al is het wel bijzonder dat in de CDA/VVD jaren en tijdens een redelijke economische tegenwind in de jaren 80 toch de poorten werden opengehouden. Maar goed, **** the facts nogmaals. Fact****ers aller landen verenigt u!
De 'massa'migratie in beeld, als iemand mij enig patroon kan aanwijzen in hoe regerende partijen er mee omgaan dan hoor ik het graag. Ik kan het in ieder geval niet vinden, eerder een patroon dat enigzins valt te koppelen aan economische neergang en opgang. Ook al is het wel bijzonder dat in de CDA/VVD jaren en tijdens een redelijke economische tegenwind in de jaren 80 toch de poorten werden opengehouden. Maar goed, **** the facts nogmaals. Fact****ers aller landen verenigt u!

Het nut van je reactie blijft voor mij een raadsel. Politici zijn vertegenwoordigers van het volk, als ze niemand te vertegenwoordigen hebben stemt niemand op ze, als een vertegenwoordiger van een deel van het volk vervolgens de werkwijze bekritiseerd streeft ze volgens jou haar eigen idealen na. Of dit ook haar eigen idealen zijn of niet doet er niet toe omdat GL volgelingen wel voor deze richting kiezen. Het punt dat ze hiermee wil maken is dat er teveel op emoties gestuurd wordt ipv een logische benadering vanuit feiten, meer niet. Daar kan je het toch wel of niet mee eens zijn gezien de opsomming die ze maakt (de opsomming is ten eerste al niet compleet).