Fitness Seller

Sarah Palin schrijft fitnessboek

ballon

Ripped Bodybuilder
Waardering
199
Sarah Palin schrijft fitnessboek

WASILLA - De bekende Amerikaanse politica Sarah Palin schrijft druk aan een eigen fitnessboek. Ze maakt het samen met haar familie, heeft ze aan Amerikaanse media laten weten.

"Onze familie is een boek aan het schrijven over fitness en zelfdiscipline, met de nadruk op waar wij onze energie en ons evenwicht uit halen, terwijl we nog steeds onze geliefde zelfgemaakte gerechten eten”, aldus Palin. Ze staat er bekend om dat ze haar gasten graag lekkernijen voorzet als elandenchili en chocoladetaarten. Op recente foto’s is de politica zelf overigens broodmager.
Palin
Palin is een bekend gezicht van de rechtse Tea Party-beweging. Ze is voormalig gouverneur van Alaska en was vicepresident geworden als de Republikein John McCain de verkiezingen in 2008 van Barack Obama had gewonnen.

En voor wie denkt dat ik het uit mijn duim zuig:http://www.nu.nl/achterklap/2930162/sarah-palin-schrijft-fitnessboek.html

:o

would hit

Verbaast me dat ze kan schrijven

Sonja bakker syndroom.

De Tea Party-beweging is in elk geval niet gestoord, veel punten van hen kloppen gewoon 100%. De Amerikaanse liberal media schildert hen alleen op een negatieve manier af.

Palin zelf is helaas geen goed gezicht voor die beweging. Ze is nu eenmaal niet het scherpste mes in de lade. Maar ook Palin wordt soms overdreven afgekraakt door links Amerika.

Laten we het er maar op houden dat ze beter fitnessboeken kan schrijven dan vicepresident zijn.

In USA loop je echt gruwelijk binnen als je een boek schrijft dat ook maar een beetje verkoopt.

hoe is het nog met haar geile dochter ?

Was gisteren een docu over haar. Ze is echt compleet gestoord. Die moet echt in Alaska blijven. Het erge is dat er nog veel mensen het met haar eens zijn. Amerikanen zjn zo ****ed up eigenlijk, behalve wat hoger opgeleide mensen uit steden.
Ook een stukje van gezien gister, echt ****ed up idd :o Dan nog vooral die volgers, de "Flying Monkeys" die tegenstanders van die mafkees met de dood bedreigen en stalken :rolleyes:

link? pls krm

Does she even lift?

milf

Terug
Naar boven