AndroidHealthClinic

Saus bij het cutten

bwa, wat ketchup ofzo kan geen kwaad, gewoon niet te veel, en letten dat je niet te veel KH erin hebt.

Ja je moet gewoon wat tomaten uitknijpen over je eten.

Ja je moet gewoon wat tomaten uitknijpen over je eten.

In nederland heet dat gepureerde tomaat, eet er zelf ook veel van bij de rijst en over de boterham, erg lekker en puur natuur en weinig kcal

Edit, wel die van heinz nemen (500 gram pakken)

Over de pasta of rijst: ik kook altijd wat tomaten tot pulp, gooi er bruschetta kruiden bij en een blik tonijn. Prima voedingswaardes en nog lekker ook!

Maar misschien wil je toelichten waar je de saus bij wilt eten?

• Topic Starter Topic Starter
Ja, ik eet saus bij zilvervlies rijst. Nu neem ik nog elke avond een flink aantal grammen tomaten ketchup waar veel tomaat in zit en weinig vet en suiker, aldus Heinz. Vraag me alleen af of dit wel kan. Het is overigens wel bij mijn voedingsschema berekent enzo.

Over de pasta of rijst: ik kook altijd wat tomaten tot pulp, gooi er bruschetta kruiden bij en een blik tonijn. Prima voedingswaardes en nog lekker ook!

Ik op aanraden van DwarvenWarrior inmiddels ook. Maar dan wel met knoflook, verse basilicum en wat oregano ipv bruschetta kruiden.

Ik op aanraden van DwarvenWarrior inmiddels ook. Maar dan wel met knoflook, verse basilicum en wat oregano ipv bruschetta kruiden.

Ook lekker! Maar meestal heb ik wat haast (maak niet vantevoren maaltijden klaar), dus dan zijn kruiden sneller.

coke.jpg

aahhh dat is goeie saus

Als je de kcal van de saus gewoon meerekent is er niks aan de hand. Ketchup is prima hoor, alleen zit er wel flink wat zout in. Blikjes tomatenpuree zijn ook handig. Ik gebruik ook wel eens zakjes poeder voor satesaus, die zijn redelijk mager.

heinz ketchup balanz, maynaise extra light :D

Is ketjap ook mogelijk om te eten i.v.m cutten

cutten is niet voor niks een pain in the ass, tijdens de cut geen saus of rommel, enigste wat je kunt gebruiken is wat kruiden/specerijen... een cut hoort saai te zijn

Elke saus die je maar wilt.

Zolang je de calorieën maar verantwoord. Eet zelf tomatensaus, kerrysaus, zelfs satehsaus. (en allerlei dressings voor de salades)

Terug
Naar boven