- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
leuk ik ga hem weer kijken.
mijn favo is trouwens "hostel" ,
iemand gezien ?
[Link niet meer beschikbaar]
Ik zie er naar uit.
Maar weet ook wel dat er hier veel mensen zullen zijn met commentaren als: waarom laten ze het niet rusten?
iemand gezien ?

Hostel vind ik echt verschrikkelijk, iets te realistisch als je het mij vraagt? Beetje kijken hoe mensen gemarteld wordenleuk ik ga hem weer kijken.
iemand gezien ?

Hostel vind ik echt verschrikkelijk, iets te realistisch als je het mij vraagt? Beetje kijken hoe mensen gemarteld worden
Bij Saw worden natuurlijk ook mensen gemarteld maar dat is net allemaal wat extremer met van die vage machines dus eigenlijk een beetje fake en nog een beetje een verhaal erachter.
een marteltje hier een marteltje daar en iedereen is jarig 
Ze hebben gewoon een grote fanbase opgebouwd dus er is zeker vraag naar meer. Het onderwerp is ook zeer geschikt om uit te melken gezien er steeds een nieuwe moordenaar kan komen die het overneemt. En toegegeven, er zit altijd een leuke verrassing in met aardige special effects. Dus laat maar komen dan, ik blijf kijken.IMDB trivia:
SAW I - 2004
SAW II - 2005
SAW III - 2006
SAW IV - 2007
SAW V - 2008
FAQ
Is this going to be the last Saw?
No.
Plenty of sources, including Lionsgate themselves, say that there will be at least six Saws and possibly a seventh if everything goes well.
iemand gezien ?
Hostel vond ik op zich wel speciaal maar het blijft een zwakke film natuurlijk. Heel voorspelbaar en buiten de gore/schokkende beelden stelt het weinig voor want het plot is 2x niks.Hostel is zo cool![]()
Beiden trouwens... maar ja daar komt geen vervolg meer op.