Fitness Seller

Saw V coming up!

ach ja ik vond hem cool Ttje...

hou wel van die momenten dat er van dat hak en snij werk gebeurd. :D

Saw I zorgde voor te hoge verwachtingen. Natuurlijk ga je niet hetzelfde low-budget trucje zien, na dat succes. Zodra je die gedachte los kunt laten waren óók de vervolgdelen best vermakelijke films. Wat iemand hierboven ook al zei: de special effects zijn erg goed en die film is zó 'grafisch', dat zie je niet vaak.

Ik ga hem kijken in ieder geval, ****ing vet wordt het :)

Dan heb jij niet opgelet zeker... Ik dnek dat iedereen wel weet dat ik van die zieke dingen hou.. lol...

:D

Maar buiten dat ben ik natuurlijk heel lief, braaf en onschuldig. :p

police academy achterna!! haha

Weer een Saw film, leuk hoor.

Snapte iemand het einde van 4 btw?
Gast lag zowel in het mortuarium als in dat keldertje op de operatie tafel.

heb 4 nog niet gezien, nu ik eraan denk maar ff downen :D

Snapte iemand het einde van 4 btw?
Gast lag zowel in het mortuarium als in dat keldertje op de operatie tafel.
Ik weet het einde niet meer precies maar weet nog wel dat ik er ook geen hout van snapte.

Wel vet om over een paar jaar als Saw gestopt is een Saw marathon te houden, alle 6/7/* achter elkaar kijken. Dan is het misschien ook beter te snappen ipv dat er elke keer een jaar tussen zit!

Ik vond saw 1 echt super gaaf echt een schitterende film vooral het einde was de bom. 2 war vermakelijk maar haalde bij lange na de kwaliteit van 1 niet. 3 vond ik voornamelijk vies en niet meer "eng" of goed verhaal. 4 heb ik nog niet gekeken maar eens een keer downloaden. 5 ga ik dan ook maar downloaden simpelweg om te kijken hoeveel verder ze de serie uitmelken en mischien dat ze er per ongeluk nog een beetje een leuke film van maken.

haaaa
Dat is goed nieuws!
er zijn er altijd die denken: waarom laten ze het niet rusten...
laat ze maar rusten zou ik zo denken ;)

Saw is geniaal.
Ik kan niet wachten op dit nieuwe deel

nou ben benieuwd:D t einde van saw 4 niet gezien..btje jmr:)

Het verhaal, of de aanleiding tot een kleine 90 minuten ranzigheid, is na deel 1 k*tter en k*tter geworden. Dan leeft er ineens weer 1, of dan is die ouwe niet dood, of een andere gast gaat het spelletje maar doen. Echt slecht.

Horror kun je het vanaf deel 1 al niet meer noemen. Het is meer een soort komedie en lachen hoe mensen dood gaan op ranzige manieren...

Het verhaal, of de aanleiding tot een kleine 90 minuten ranzigheid, is na deel 1 k*tter en k*tter geworden. Dan leeft er ineens weer 1, of dan is die ouwe niet dood, of een andere gast gaat het spelletje maar doen. Echt slecht.

Horror kun je het vanaf deel 1 al niet meer noemen. Het is meer een soort komedie en lachen hoe mensen dood gaan op ranzige manieren...

+1

Zo goed als alle vervolgen op horrorfilms zijn slecht.

de horrorscenes zijn best cool, maar de scenario's zou zelfs ik beter kunnen schrijven, de eerste blijft nog altijd de beste, tweede viel ook nog mee maar daarna is het qua verhaal pure armoede

waarschijnlijk wordt het weer huilen want deel 1 was echt steengoed, en de rest vond ik echt belachelijk slecht. Vooral deel twee was een deel puur voor de hersenloze,totaal geen eisen stellende bioscoop ganger die denkt dat ie na het zien van deze film wat goeds heeft gezien terwijl het kwalitatief gewoon POEP met de hoofdletter P is.

I rest my case:)

Ik ga em toch ook maar zien.

Terug
Naar boven