MuscleMeat

Schatting bf %

Ano_1992_64

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
19
Hoi,

Ik heb een vetpercentagemeter gekocht en na een aantal metingen was het maximum 13% denken jullie dat dit klopt aangaande foto?

Heb op 3 punten gemeten borst, quads en buik.

Zelf denk ik meer, iemand een schatting wat jullie denken?

Thx!

Ps: heb een pectus daarom dat je mijn bovenste buikspieren niet kan zien, heeft niets met bf te maken, foto is slechte kwaliteit maar je kan mijn "kotjes" goed zien maarja op 13-15 zijn er nog waarvan je de "kotjes" kan zien.

Laatst bewerkt:
Ik zou zeggen 14 a 15 :)

Waarom wil je dat getalletje zo graag weten?

gok ook iets van 14%

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou zeggen 14 a 15 :)

Waarom wil je dat getalletje zo graag weten?

Volgens het statistiekje bij mijn meter, die alleen meet op buikvet zou ik 18% zijn. Is eerste keer dat ik een schatting doe en verklaarde mezelf even gek toen ik het las.. Dacht zelf ook 14-15..

Nu weet ik wanneer ik ongeveer ook moet cutten o.a.

Iedereen heeft een pectus man

15 -16 %

Zou zelf iets van 14-15% gokken. Maar ik weet m'n eigen bf% ook niet precies.

Wat maakt het uit welk getal men gokt, je meet het toch zelf.

• Topic Starter Topic Starter
Wat maakt het uit welk getal men gokt, je meet het toch zelf.

Zo weet ik of ik al moet cutten of niet, zou dit echt 18% zijn zou ik nu beginnen met cutten, ligt het tussen 14-16% wacht ik nog even, en is mijn eerste meting, ben altijd vrij mager geweest dus hoe kan ikdan bij mezelf een percentage raden..

Daarom mensen die al ervaring hebben met het raden bij zichzelf en vrij accuraat waren hun mening ook graag hoor..

Ik heb voldoende ervaring om niet te kunnen zeggen wat het is aan je foto. meten is weten.
Een duidelijke grote foto zal je op 2-4% goed kunnen schatten.

Zo weet ik of ik al moet cutten of niet, zou dit echt 18% zijn zou ik nu beginnen met cutten, ligt het tussen 14-16% wacht ik nog even, en is mijn eerste meting, ben altijd vrij mager geweest dus hoe kan ikdan bij mezelf een percentage raden..

Daarom mensen die al ervaring hebben met het raden bij zichzelf en vrij accuraat waren hun mening ook graag hoor..

Wat maakt het uit bij welk vetpercentage je gaat cutten. ???
Als jij vindt dat je te dik wordt dan ga je cutten zo niet, dan ga je door met bulken.

Denk zelf rond de 16-19 %

Hoe de **** komen mensen bij 14/15 ?

18% klopt gewoon...

18% is veel vetter... Dit is 13-15.

Niet zo overschatten he mensen

Oo dit gok spelletje weer ..

Spiegel /thread........

Ray...

Terug
Naar boven