XXL Nutrition

Schatting bf %

• Topic Starter Topic Starter
Oo dit gok spelletje weer ..

Spiegel /thread........

Ray...

Nutteloze post, post dan gewoon niet..
En laat maar mij maakt het al niet meer uit, het draait idd uit op een gokspelletje..

Ik ga volgende week naar een dieetist die via elektrolieten ofzoiets mijn vet% wilt meten..

Bedankt aan de mensen die moeite namen om te gokken, had dit blijkbaar beter niet gepost..
Thx anyway!

Spiegel is veel interessanter dan vetpercentage.

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 20:34 ----------

En laat maar mij maakt het al niet meer uit, het draait idd uit op een gokspelletje..

Ik ga volgende week naar een dieetist die via elektrolieten ofzoiets mijn vet% wilt meten..

Bedankt aan de mensen die moeite namen om te gokken, had dit blijkbaar beter niet gepost..
Thx anyway!

Nee, hij heeft volkomen gelijk. Vetpercentage is vrijwel nutteloze informatie.

Dit is no way 18.

Ik denk rond de 15% alleen is nogal moeilijk schatten met zon wazige vage foto...

Je cut toch als je vind dat je te veel vet op je frame draagt, niet omdat iemand '18' ipv '16' post?

Thx anyway!

Deze methode is vrij onnauwkeurig. Beter vraag je of het ook met behulp van een Body fat caliper kan worden gedaan. Die methode is vele malen nauwkeuriger.

Je cut toch als je vind dat je te veel vet op je frame draagt, niet omdat iemand '18' ipv '16' post?

Dit. Cutten als je constant voor een olifant wordt aangezien of zelf vind dat je te dik word.
Als je die beslissing aan een cijfer vastmaakt...

In de volksmond word onder Pectus verwezen naar pectus excavatum en pectus carinatum. Dit is simpel te zien door te googlen naar " Pectus" dan zie je dat pas op onderaan ergens een lijstje met mogelijke betekenissen word gegeven waarbij pectus een paar keer als borst/thorax word genoemd en waar tweemaal een uitgebreidere betekenis staat waarbij trechterborst ook word genoemd.

Succesful troll is succesul :)

Ik snap het wel waarom je het wilt weten. Wanneer je het ongeveer weet, kun je ongeveer bepalen hoelang je ervoor nodig hebt voordat de zomer begint zodat je niet onnodig lang wanneer je klaar bent op onderhoud moet gaan eten om droog te blijven. Leek mij ook wel handig om te weten zodat je meteen weer kunt bulken na de zomer.

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 23:10 ----------

Haha sorry lange zin!

Terug
Naar boven