AndroidHealthClinic

Schatting bf%?

arcane

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m91
Massa
81kg
Vetpercentage
18%
Na 2,5 maanden ben ik van 96 naar 83kg gegaan, en ik vraag me af welk bf% dit ongeveer is. 20% ongeveer?
Ik heb op mijn benen/armen bijna geen vet, vooral buikvet dat nog over is. Ik hoop het er allemaal af te cutten in deze zomervakantie ;)

243hldf.jpg

83kg
1,91cm
15 jaar

Ik weet niet hoe lang je zomervakantie hebt, maar je bent nog wel ff bezig om richting de 12% te komen. En daarna nog spieren kweken :)

• Topic Starter Topic Starter
denk dat je schatting zowat klopt, dat buikvet ervaf trainen en dan kan je beginnen met aanmaken spiermassa. als je op je 16de kan starten met fase 2 kan je op je 18de er enorm uit zien.
veel succes ermee

18-20 kom je wel aan indd.. vooral vet op je buik, jammere verdeling man. Succes!

Ongelukkige verdeling idd. Zodra het vet rondom je buik eraf is getraind, ben je ook gelijk klaar om te gaan cleanbulken.

typisch een peren figuur valt niet mee om dat weg te werken bro.

geen paniek je bent nog jong je krijgt dat vrij makkelijk weg, gewoon op je eten letten en cardio eventueel krachttraining niet te zwaar en veel herhalingen

Ik hou me 3 maanden al aan een voedingsschema en ik train gewoon 12-10-8 reps zo zwaar als ik kan. Kan niet echt veel kwaad toch als je al bijna bent uitgegroeid?

Mooi zandloper figuurtje.

Ik hou me 3 maanden al aan een voedingsschema en ik train gewoon 12-10-8 reps zo zwaar als ik kan. Kan niet echt veel kwaad toch als je al bijna bent uitgegroeid?
zou het eerder iets lichter doen met meer herhalingen aan een vrij intensief tempo, krachttraining met een maximale verbranding.

Ik hoop het er allemaal af te cutten in deze zomervakantie ;)

Dat is zeker mogelijk! ... in 2014 that is :) Je kunt niet eind juni beginnen met cutten en verwachten dat je er in augustus helemaal strak bij loopt. Maar je kunt wel de tijdsinvestering doen en er over een jaar goed bijlopen... en het jaar daarop, en daarop...

Ik zou nu beginnen met wat cutten en krachttraining, to get you started. Beetje spiermassa opbouwen en wat conditie alsmede alvast wat vet te verbranden ter motivatie. Rond september kun je dan beginnen met meer krachttraining voor extra spiermassa. 1x per week een goede cardiotraining erbij, vooral voor de conditie.

En rond Januari/Februari kun je dan aan je cut beginnen tot aan de zomer (met eventueel 1-3 weken bulken rond April in geval je cutting-progressie lijkt te stagneren).

Dit is even een losse-pols planning. Klinkt erg ver weg allemaal, zeker als je jong bent. Maar je hoeft dit maar éénmaal te doen in je leven en daarna is het een kwestie van bijhouden.

Redelijk extreme vorm van skinnyfat, succes kerel

Dat is zeker mogelijk! ... in 2014 that is :) Je kunt niet eind juni beginnen met cutten en verwachten dat je er in augustus helemaal strak bij loopt. Maar je kunt wel de tijdsinvestering doen en er over een jaar goed bijlopen... en het jaar daarop, en daarop...

Ik zou nu beginnen met wat cutten en krachttraining, to get you started. Beetje spiermassa opbouwen en wat conditie alsmede alvast wat vet te verbranden ter motivatie. Rond september kun je dan beginnen met meer krachttraining voor extra spiermassa. 1x per week een goede cardiotraining erbij, vooral voor de conditie.

En rond Januari/Februari kun je dan aan je cut beginnen tot aan de zomer (met eventueel 1-3 weken bulken rond April in geval je cutting-progressie lijkt te stagneren).

Dit is even een losse-pols planning. Klinkt erg ver weg allemaal, zeker als je jong bent. Maar je hoeft dit maar éénmaal te doen in je leven en daarna is het een kwestie van bijhouden.

Klinkt goed, ik zal in September wel kijken hoe het er voor staat.

Mijn gedachte achter dat ik het aan het eind van de zomervakantie alles eraf wou cutten was dat ik 13kg in 2,5 maanden deed met een beetje crash dieten. En dan moet de laatste 10kg ook wel kunnen in 3 maanden normaal cutten. Maar dat is dan fout zeker?:d En bedankt voor je post.

Goed dat je de keuze hebt gemaakt om te gaan trainen, nu maar even door de zure peer heen bijten;)
Lekker gaan cutten tot een procentje of 10, kost je wat tijd en moeite maar het gaat je een hoop opleveren.
Ben je op dat punt dan ga cleanbulken, over een tijdje zie jer er al stukken beter uit als je leeftijdsgenootjes ;)

Succes gozer!! Hou het vol :)

---------- Post toegevoegd 29 June 2013 om 13:49 ----------

Klinkt goed, ik zal in September wel kijken hoe het er voor staat.

Mijn gedachte achter dat ik het aan het eind van de zomervakantie alles eraf wou cutten was dat ik 13kg in 2,5 maanden deed met een beetje crash dieten. En dan moet de laatste 10kg ook wel kunnen in 3 maanden normaal cutten. Maar dat is dan fout zeker?:d En bedankt voor je post.

September is vrij kort, reken op zijn minst op nog 4 maanden.
Lees de stickies hier op het forum, zal je veel vragen besparen. Staat alles in over voeding!
Tip: Maak onderscheid tussen gewichtsverlies en vetverlies..

Terug
Naar boven