AndroidHealthClinic

Schatting bf%?

• Topic Starter Topic Starter
Goed dat je de keuze hebt gemaakt om te gaan trainen, nu maar even door de zure peer heen bijten;)
Lekker gaan cutten tot een procentje of 10, kost je wat tijd en moeite maar het gaat je een hoop opleveren.
Ben je op dat punt dan ga cleanbulken, over een tijdje zie jer er al stukken beter uit als je leeftijdsgenootjes ;)

Succes gozer!! Hou het vol :)

---------- Post toegevoegd 29 June 2013 om 13:49 ----------

September is vrij kort, reken op zijn minst op nog 4 maanden.
Lees de stickies hier op het forum, zal je veel vragen besparen. Staat alles in over voeding!
Tip: Maak onderscheid tussen gewichtsverlies en vetverlies..

Ik heb alle stickies al gelezen en voedingsschema/trainingsschema gemaakt.

Ik heb op trainingsdagen -500kcal en op rustdagen nu -800 kcal. Ik deed eerst een crashdieet met -1200 kcal en 5x per week 30min hiit maar ik werd gewoon te moe na dat een maand vol te houden. Ik heb in die periode wel kracht/spier gewonnen en rond de 5/6 kg verloren.

Bedankt voor het advies :)

Ik heb alle stickies al gelezen en voedingsschema/trainingsschema gemaakt.

Ik heb op trainingsdagen -500kcal en op rustdagen nu -800 kcal. Ik deed eerst een crashdieet met -1200 kcal en 5x per week 30min hiit maar ik werd gewoon te moe na dat een maand vol te houden. Ik heb in die periode wel kracht/spier gewonnen en rond de 5/6 kg verloren.

Bedankt voor het advies :)

Hoe weet je dat je spier hebt gewonnen? Kan mij dat niet voorstellen met een chrashdieet, ook niet als beginner.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe weet je dat je spier hebt gewonnen? Kan mij dat niet voorstellen met een chrashdieet, ook niet als beginner.

De omtrek van me armen is groter en me benen zijn een stuk opgeschoten. Crunches doe ik nu 2x zo zwaar als eerst maar dat kan je niet echt zien. Maarja het zal toch niet zo veel spierwinst zijn.

Mijn gedachte achter dat ik het aan het eind van de zomervakantie alles eraf wou cutten was dat ik 13kg in 2,5 maanden deed met een beetje crash dieten. En dan moet de laatste 10kg ook wel kunnen in 3 maanden normaal cutten. Maar dat is dan fout zeker?:d En bedankt voor je post.

Voordat je ook maar iets doet, lees jezelf daar eerst helemaal over in. Als je precies weet wat er bij een crashdieet in je lichaam gebeurt, dan laat je het wel :)

Bij een crashdieet eet je zo weinig dat je aan de verkeerde kant van de balans zit. Je lichaam verbrandt spierweefsel en je verliest in eerste instantie vocht. De kilo's vliegen eraf. Tuurlijk gaat er ook wel wat vet af, maar het zal veel tijd kosten om de spiermassa weer op te bouwen.

Maar de grote grap komt nu: zodra je stop met crashen is je stofwisseling helemaal verkloot. Als je dan weer "normaal" eet, eet je opeens teveel en sla je dat als vet op. Eindresultaat: na het crashdieet ben je spiermassa verloren en heb je vet erbij. Negatief resultaat dus.

Terug
Naar boven