Fitness Seller

Schatting vetpercentage

Inb4

Freaky Bodybuilder
Waardering
2.684
Lengte
1m75
Massa
50kg
Vetpercentage
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Enigzins overbelicht.
Bij een betere belichting zijn mijn abs wat duidelijker zichtbaar.

Ben erg benieuwd naar de schattingen.
Bvd dank

By the way foto is koud genomen ('s middags) met 1300 Kcal's achter de kiezen.
Taille omtrek is 's morgens 82 cm

rond 14 gok ik op deze foto,
maak eens meer foto's side back en aan gespannen scheelt een hoop op een foto afgaande krijg je geen rieele schatting

• Like
Waarderingen: Inb4
  • Topic Starter Topic Starter
Mhhh schat het zelf hoger in, zal er nog wel eens een foto bij plaatsen. Even de vrouw charteren.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Netjes kerel, denk zo'n 13 á 14%

• Like
14-16 % is denk ik wel een realistische schatting laat het anders een keer meten op de sportschool

• Like
73kg ja? lijkt zwaarder:), denk ook rond de 15%.

73kg ja? lijkt zwaarder:), denk ook rond de 15%.

Thanx @flexx123, inmiddels -72 kg :(
Ik ben aan het dubben, nog even doorcutten (wel beter met het oog op de komende bulk, ik blijf hangen op hetzelfde niveau) of stoppen en naar onderhoud (komende maanden).

Dat het zwaarder lijkt zal komen omdat ik uit verhouding ben, qua onderstel (wordt aan gewerkt)

Mwah sportschool niet nodig.
Tis maar een getal, probeer enigszins summerproof te geraken ben tenslotte (pas :cool:) 44 en train pas 2 jaar. Focus ligt nu op de benen.
Dacht zelf aan 16%, heb nu enigzins een indicatie.

Thanx !

Dit bedoel je sarcastisch neem ik aan..?

Dit bedoel je sarcastisch neem ik aan..?

Sarcastisch, na ja ik probeer het feit dat ik 44 ben om te draaien naar iets positief. Ik zou ook kunnen zeggen: "ik ben al 44"
Het glas is halfvol en niet half leeg zeg maar.

Not sure if we are understanding eachother correctly

Sarcastisch, na ja ik probeer het feit dat ik 44 ben om te draaien naar iets positief. Ik zou ook kunnen zeggen: "ik ben al 44"

Nou.. ik doelde meer op 'wtf jij bent 44??' Ik had werkelijk geen idee!! Je hebt in ieder geval 't lichaam van een 20-er dus je doet iets goed kerel! :D

Ik denk rond 16%. Prima fysiek hoor, ik denk dat menig 44-jarige gemiddelde man hier jaloers op is :)

• Like
Had ook geen idee dat je zo oud bent :grinny:
Dat je dit op deze leeftijd binnen 2 jaar bereikt kan hebben kan ik alleen maar respect voor hebben. Keep it up!

Mhhh schat het zelf hoger in, zal er nog wel eens een foto bij plaatsen. Even de vrouw charteren.

Als ik het me goed herinner dan ligt het VP van iemand van pakweg 40 jaar hoger dan het VP van iemand van 20 jaar die er hetzelfde uitziet. Komt door vet rond organen dacht ik.

Je ziet er 13-14% uit maar het kan misschien 15-16% zijn omdat je 40+ bent.

Eigenlijk doet dat er niet toe, je ziet er heel goed uit en ik hoop er zelf binnen 10 jaar ook nog zo uit te zien :)

Keep it up @marr !

• Like
Had ook geen idee dat je zo oud bent :grinny:
Dat je dit op deze leeftijd binnen 2 jaar bereikt kan hebben kan ik alleen maar respect voor hebben. Keep it up!

Binnen 2 jaar is niet helemaal waar. Het zal om en nabij de 26 maanden zijn.
Maar goed dat scheelt niet.

Thanx !

Als ik het me goed herinner dan ligt het VP van iemand van pakweg 40 jaar hoger dan het VP van iemand van 20 jaar die er hetzelfde uitziet. Komt door vet rond organen dacht ik.

Je ziet er 13-14% uit maar het kan misschien 15-16% zijn omdat je 40+ bent.

Eigenlijk doet dat er niet toe, je ziet er heel goed uit en ik hoop er zelf binnen 10 jaar ook nog zo uit te zien :)

Keep it up @marr !

Thanx, dat wist ik eigenlijk niet. 13% zelfs, ik denk zelf eerder aan 16% maar goed ik heb er vrede mee.
Ga nu op onderhoud zitten.

Thanx !

Op hoeveel ga je eten op onderhoud?

Verder gaat goede kant op toch,spiegel in de gaten houden , :cool:

• Like
Op hoeveel ga je eten op onderhoud?

Verder gaat goede kant op toch,spiegel in de gaten houden , :cool:

2350 Kcal's is genoeg voor mij om op gewicht te blijven. Beetje afhankelijk van de diensten die ik draai, anders 2600 Kcal's.
Ben tevreden, thanx !

Terug
Naar boven