Fitness Seller

Nieuws Schedel Hitler van een vrouw

thomastog

Huge Freak
Waardering
649
AMSTERDAM - Volgens Amerikaanse onderzoekers is de schedel van Hitler niet van een man maar van een vrouw. Dit zou zijn gebleken na dna-onderzoek.

De onderzoekers hadden via de Russen toegang gekregen tot de schedel van de Führer, die in april 1945 zelfmoord pleegde in zijn bunker in Berlijn. Gisteren werd echter bekend dat het dna van de schedel niet van een man afkomstig is maan van een vrouw.

Hitler pleegde 64 jaar geleden zelfmoord toen hij in Berlijn door het Rode Leger werd ingesloten. Hij nam gif in en schoot zichzelf op 56-jarige leeftijd door het hoofd. Het lichaam werd door de Russen opgegraven en in 1970 gecremeerd. Alleen de schedel bleef bewaard.

Volgens de Amerikaanse archeoloog Nick Bellantoni, die naar Moskou vloog om de schedel, samen met collega's, in het staatsarchief te onderzoeken, kwam met een opzienbarende mededeling.

Niet alleen klopte het dna niet, ook was de schedel een stuk dunner dan gebruikelijk is bij een man. Daarbij zou de schedel passen bij iemand tussen de 20 en 40 jaar oud. Bellantoni is ervan overtuigd dat het niet om de overblijfselen van Hitlers vrouw, Eva Braun, gaan. Er zijn namelijk geen bewijzen dat zij zich door het hoofd heeft geschoten.

Heeft Hitler dan toch iets geflikt?:eek:

Bron:http://www.telegraaf.nl/buitenland/4939070/__Schedel_Hitler_van_een_vrouw__.html?p=25,1

Huh..was Hitler dan een vrouw?

Here we go again.

Nog meer Hitlertopics!

Eric kan zijn lol op...

Hij is in Brazilie aan het chillen, je weet toch?

Omg hitler heeft in het verkeerde hoofd geschoten toen ie zelfmoord wou plegen!

hij was toch ontsnapt met een U-boot :P

2852850294_2d85658441.jpg

Groeten uit paramaribo.

gg26065,1149292810,hitler_lebt.jpg

Gespot

Case Closed.

---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------

nee, zijn hoofd was van een vrouw.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Na lang onderzoek te hebben gedaan, heb ik het bewijs toch gevonden;

Lichaam van een vrouw, hoofd van een vent.

---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------

[/COLOR]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Na lang onderzoek te hebben gedaan, heb ik het bewijs toch gevonden;

Lichaam van een vrouw, hoofd van een vent.

:eek:!! dan was ik toch in de war:o

edit;
toch vond ik nog een oude foto in mijn plakboek die weer wat anders weergeeft....?
4l0oz8.jpg

*zucht* wat een dillema...

Er was toen ook eens een bericht dat hij naar Antarctica zou zijn gegaan met behulp van een onderzeeër :)

Hoe hilarisch zou het zijn als hij werkelijk nog leeft en ondertussen zit te genieten van een margarita op het strand :roflol:.

Terug
Naar boven