Hoe hilarisch zou het zijn als hij werkelijk nog leeft en ondertussen zit te genieten van een margarita op het strand.
bijna net zo hilarisch als het feit dat hij dan 120 jaar oud is

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe hilarisch zou het zijn als hij werkelijk nog leeft en ondertussen zit te genieten van een margarita op het strand.

bijna net zo hilarisch als het feit dat hij dan 120 jaar oud is![]()

Dat is ook hilarisch iddbijna net zo hilarisch als het feit dat hij dan 120 jaar oud is![]()

Arnoldfan en Cutler zijn al een expeditie gestart...laarzen netjes gepoetst vrinden?

De onderzoekers hadden via de Russen toegang gekregen tot de schedel van de Führer, die in april 1945 zelfmoord pleegde in zijn bunker in Berlijn. Gisteren werd echter bekend dat het dna van de schedel niet van een man afkomstig is maan van een vrouw.
Volgens de Amerikaanse archeoloog Nick Bellantoni, die naar Moskou vloog om de schedel, samen met collega's, in het staatsarchief te onderzoeken, kwam met een opzienbarende mededeling.
Niet alleen klopte het dna niet, ook was de schedel een stuk dunner dan gebruikelijk is bij een man. Daarbij zou de schedel passen bij iemand tussen de 20 en 40 jaar oud. Bellantoni is ervan overtuigd dat het niet om de overblijfselen van Hitlers vrouw, Eva Braun, gaan. Er zijn namelijk geen bewijzen dat zij zich door het hoofd heeft geschoten.
Hitler was al behoorlijk krank aan het einde van de oorlog, die zou toch niet lang meer hebben geleefd. De man is hoe dan ook dood en ik vraag me af waarom al die getuigen zouden liegen over de zelfmoord van Hitler. Zo Fuhrer-minded waren die bunkerinwoners ook niet echt meer na de oorlog.
.Japie, wat heb ik je nu gezegd over leuke grapjes maken?
Japie, wat heb ik je nu gezegd over leuke grapjes maken?