AndroidHealthClinic

scheel kijken

mounir90

Cool Novice
Waardering
0
ik gebruik dbol en deca en het lijkt wel alsof me hoofd draaid. ik heb iedere keer het gevoel dat ik scheel kijk. Ik voel me wel super relaxed heb het gevoel ook dat mensen mij door hebben. Iemand hetzelfde gevoel gehad?

mounir90 zei:
ik gebruik dbol en deca en het lijkt wel alsof me hoofd draaid. ik heb iedere keer het gevoel dat ik scheel kijk. Ik voel me wel super relaxed heb het gevoel ook dat mensen mij door hebben. Iemand hetzelfde gevoel gehad?
is het geen xtc wat je gebruikt ,dit heb ik nog nooit gehoord vreemd ,zou er dan maar snel mee stoppen want dit kan nooit goed zijn succes .ps welke dbol en deca gebruik je en in welke hoeveelheden misschien dat daar iets mis mee is succes .

Laatst bewerkt:
Welke dosering gebruik je? Ga je bloeddruk eens testen. Je klachten zouden veroorzaakt kunnen worden door vochtretentie.

Elmo zei:
Welke dosering gebruik je? Ga je bloeddruk eens testen. Je klachten zouden veroorzaakt kunnen worden door vochtretentie.
Zou ook kunnen of hij neemt de allemaal in 1x zodat je een vette piek krijgt en je bloeddruk dus ff omhoog schiet,of hij heeft zijn potje omgewisseld voor een potje van Dani:D

• Topic Starter Topic Starter
50 mg dbol per dag + 400mg per week deca

Is hij arnold 2 ofzo ? :p

ach waarschijnlijk zijn het tijdelijke paranoide gedachten door een verstoorde neurotransmitterbalans in je hersenen, maar maak je vooral geen zorgen het houdt vanzelf op als je zo door gaat met dit kuurtje. :rolleyes:

2hard2die zei:
ach waarschijnlijk zijn het tijdelijke paranoide gedachten door een verstoorde neurotransmitterbalans in je hersenen, maar maak je vooral geen zorgen het houdt vanzelf op als je zo door gaat met dit kuurtje. :rolleyes:

Ik had het zelf niet subtieler kunnen brengen. :D

opbouwen is toch achterhaald ????????
:p

Ik zou op 25 mg per dag zitten 50mg is me toch echt te veel hoor heb je al vaker gekuurd met dianaboll?

50mg pd dbol??? Dat is natuurlijk vragen om problemen. Want als ik me goed herinner ben jij geen langdurige gebruiker. Man 50mg pd gebruiken de die hard bodybuilders.

25mg pd is goed zat en max 30mg pd.

Ik snap niet dat je hier op de forum rond snuffelt en nog niet in de gaten hebt gehad dat 50mg pd teveel van het goede is.

Gr Suat

Dat is inderdaad vragen om moeilijkheden vriend. Zowel DBol als Deca staan er om bekend vochtretentie te veroorzaken. Is het nie langs oestrogeen(DBol) dan wel via progesteron en directe receptor stimulatie (Deca)

Meteen terug naar 30 mg en iets tegen de oestrogenen doen.
Maar dat zal je helaas weinig zeggen ben ik bang.

greetz

mounir90 zei:
50 mg dbol per dag + 400mg per week deca

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
er zijn anabolen in circulatie die niet door labs gemaakt worden maar door gewone mensen zoals jij en ik. En soms is de inhoud wat minder wat bij mij denk ik het geval is. Ik heb het namelijk laten testen. Met puur echte zit je inderdaad met 50 te hoog.

Ook weer een erg hooh O O M OLIBOL gehalte.

Kom ook nog geen nuttige post van hem tegen;)

mounir90 zei:
er zijn anabolen in circulatie die niet door labs gemaakt worden maar door gewone mensen zoals jij en ik. En soms is de inhoud wat minder wat bij mij denk ik het geval is. Ik heb het namelijk laten testen. Met puur echte zit je inderdaad met 50 te hoog.

Hoeveel mg en welke stof zat er in je pilletjes?

Anabolen test je niet zo gemakkelijk en snel als je wekelijkse XTC-pilletjes bro,
Heb je contacten die in een lab werken mischien of praat je gewoon :toilet:

Terug
Naar boven