AndroidHealthClinic

schema 2e kuur graag info

Bezoekers in dit topic

jeanmichel

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 mei 2006
Berichten
388
Waardering
0
me eerste kuur was

250 mg test only
voor 8 weken

nou wou ik als 2e kuur

8 weken sust 500 mg
8 weken deca 200 mg
week 1 tm 3 oxy 75mg
nakkuur chlomid en nolvadex natuurlijk

graag info
 
Zou de oxy eruit laten voor eerste kuur. Neem voor 3weken dianabol @ 30-40mg. Laat de sust tot week 9 doorlopen en de deca tot week 8 ivm halfwaarde tijd.
 
dat word me 2e kuur he
 
Maakt niet uit. De meeste gaan beter op dianabol in hun eerste kuurtjes. Na paar keer dianabol te gebruiken kan je oxy wel eens proberen.
 
Indd lekker de oxy eruit laten.
Verder een leuk kuurtje voor een tweede kuur.

Wat waren je gains met je eerste kuur?
 
, of 2 kg overgehouden ong
 
Lekker 2de kuurtje gozer aleen de (t)oxy er zeker uithalen en vervangen voor dianabol. Hoevaak ga je de sus prikken in de week bro?
 
Volgens mij helemaal geen tabs nodig met de susta , heeft genoeg snelle esters .
 
, of 2 kg overgehouden ong

Dit is nou niet om echt over te schrijven hè, no offence hoor maar veel pakken met hun eerste kuurtje toch echt meer.
Zit je voeding wel in orde? Anders zou dat zonde zijn om bij je 2e kuur weer deze fout te maken..
 
mark nl

je daar heb je gelijk in me voedingsschemaklopte toen niet maar hij is nou sinds 2maand op en top
 
en de oxy ik wil goed massa pakken deze kuur daarom dacht ik aan oxy
mischien is het tog beter dianabol?
 
Nee, neem lekker dianabol ;)
 
En wat denk je van 750mg susta in de week ?

12 weken 3xin de week 1ml , volgens mij erg kwalitatief en zeker een aanrader . Dan hoef je niet op orals te gaan want genoeg snelle esters ;)
 
dus 750 sust en 200 deca?
 
Is wel wat veel voor een 2e kuur hoor! Gewoon 500mg sust en 200mg deca. De sust wel E3D injectere ivm halfwaarde tijd.
 
Dit is nou niet om echt over te schrijven hè, no offence hoor maar veel pakken met hun eerste kuurtje toch echt meer.
Zit je voeding wel in orde? Anders zou dat zonde zijn om bij je 2e kuur weer deze fout te maken..

Dat bedoel ik nou met die zielige ''250mg test only kuurtjes''.

Het zekere voor het onzekere nemen en gewoon 500mg ew erin!!

2kg in je eerste kuur is zeer teleurstellend, en had dus veel beter gekund.

Erg veel succes met je 2e kerel, en haal die oxy er iid maar uit.
 
nee bedoelde eigenlijk alleen susta , zonder deca ;)
 
Dat bedoel ik nou met die zielige ''250mg test only kuurtjes''.

Het zekere voor het onzekere nemen en gewoon 500mg ew erin!!

2kg in je eerste kuur is zeer teleurstellend, en had dus veel beter gekund.

Erg veel succes met je 2e kerel, en haal die oxy er iid maar uit.

Indd beetje jammer van zulke kuren aangezien die 2kg wss makkelijk met voeding te bereiken was
 
Ben je er al een beetje uit TS????
 
Volgens mij helemaal geen tabs nodig met de susta , heeft genoeg snelle esters .

valt wel mee hoor.

tuurlijk zitten er korte esthers in maar niet dusdanig dat je na een week al aan het knallen bent.
duurt zeker een week of 3 voordat die stoomlocomotief op snelheid is (athans als ik dat zo hoor van anderen)
 
Back
Naar boven