beschuitfluit
Novice
- Waardering
- 0
Na een tijd uit de running geweest te zijn (maand of 8) ben ik weer begonnen samen met een maatje.
Ik train al een jaar of 2 in totaal bij de sportschool en vantevoren deed ik thuis een beetje basic oefeningen.
Ik heb geen echt doel maar massa is denk ik wel t belangrijkste voor me, maar kracht en uithoudingsvermogen is ook van belang natuurlijk.
Nu heb ik even een schema opgesteld zoals we de afgelopen 2 weken eigenlijk trainen en ik zou graag wat op- of aanmerkingen lezen
Ten eerste; vaker dan 3x per week gaat me gewoon niet lukken ivm werk en andere verplichtingen dusss...
Mijn stats op dit moment:
1m89 | 82kg | BF zal zo'n 15% zijn gok ik.
maandag
5~10 mins roeien als warming up
benen
squat in smithrek
leg extensions
leg curl
seated calf press
single leg calf raise
schouders
militairy press
upright row
lateral raise
dinsdag
rust
woensdag
rug
deadlift
pullups (supported)
bent-over row
Shrugs
biceps
barbell curl
concentration curl
incline curl / preacher curl
donderdag
rust
vrijdag
borst
Bench press
incline dumbbell press
standing fly
Chest dip
triceps
cable pushdown
triceps extensions of kickbacks
bench dips
Verder doe ik elke morgen sit-ups: 3x20 rechte en 2x20 schuin aan elke kant en probeer ik zovaak mogelijk te gaan trimmen, wat op het moment neerkomt op slechts 1x per 2 weken :')
Ik train al een jaar of 2 in totaal bij de sportschool en vantevoren deed ik thuis een beetje basic oefeningen.
Ik heb geen echt doel maar massa is denk ik wel t belangrijkste voor me, maar kracht en uithoudingsvermogen is ook van belang natuurlijk.
Nu heb ik even een schema opgesteld zoals we de afgelopen 2 weken eigenlijk trainen en ik zou graag wat op- of aanmerkingen lezen

Ten eerste; vaker dan 3x per week gaat me gewoon niet lukken ivm werk en andere verplichtingen dusss...
Mijn stats op dit moment:
1m89 | 82kg | BF zal zo'n 15% zijn gok ik.
maandag
benen
squat in smithrek
leg extensions
leg curl
seated calf press
single leg calf raise
schouders
militairy press
upright row
lateral raise
dinsdag
rust
woensdag
rug
deadlift
pullups (supported)
bent-over row
Shrugs
biceps
barbell curl
concentration curl
incline curl / preacher curl
donderdag
rust
vrijdag
borst
Bench press
incline dumbbell press
standing fly
Chest dip
triceps
cable pushdown
triceps extensions of kickbacks
bench dips
Verder doe ik elke morgen sit-ups: 3x20 rechte en 2x20 schuin aan elke kant en probeer ik zovaak mogelijk te gaan trimmen, wat op het moment neerkomt op slechts 1x per 2 weken :')