MuscleMeat

schema-check svp

beschuitfluit

Novice
Waardering
0
Na een tijd uit de running geweest te zijn (maand of 8) ben ik weer begonnen samen met een maatje.

Ik train al een jaar of 2 in totaal bij de sportschool en vantevoren deed ik thuis een beetje basic oefeningen.

Ik heb geen echt doel maar massa is denk ik wel t belangrijkste voor me, maar kracht en uithoudingsvermogen is ook van belang natuurlijk.

Nu heb ik even een schema opgesteld zoals we de afgelopen 2 weken eigenlijk trainen en ik zou graag wat op- of aanmerkingen lezen :)

Ten eerste; vaker dan 3x per week gaat me gewoon niet lukken ivm werk en andere verplichtingen dusss...

Mijn stats op dit moment:
1m89 | 82kg | BF zal zo'n 15% zijn gok ik.

maandag
5~10 mins roeien als warming up
benen
squat in smithrek
leg extensions
leg curl
seated calf press
single leg calf raise

schouders
militairy press
upright row
lateral raise

dinsdag
rust

woensdag
rug
deadlift
pullups (supported)
bent-over row
Shrugs

biceps
barbell curl
concentration curl
incline curl / preacher curl

donderdag
rust

vrijdag
borst
Bench press
incline dumbbell press
standing fly
Chest dip

triceps
cable pushdown
triceps extensions of kickbacks
bench dips

Verder doe ik elke morgen sit-ups: 3x20 rechte en 2x20 schuin aan elke kant en probeer ik zovaak mogelijk te gaan trimmen, wat op het moment neerkomt op slechts 1x per 2 weken :')

ziet er wel goed uit.
Ik zou wel los squaten(als je een rek daarvoor hebt), leg extension vervangen voor leg press en nog ene hamstring oef. bijvoegen.

Mss een curl vervangen voor hammer curl.

Trouwens je buik kan je gerust 1-2 keer per week trainen, elke dag is niet nodig.

succes, hoeveel reps sets doe je

• Topic Starter Topic Starter
wij hebben geen rek op de gym vandaar 't smithrek.

Meestal begin ik de eerste oefening van de hoofdspiergroep van die dag licht en dan 15~20 herhalingen, dus borst->bankdrukken, rug->deadlift, benen->squat, en daarna 3x8

dat zijn juist degene die je keihard moet beuken ;)

• Topic Starter Topic Starter
oe maar dat doe ik ook, maar die eerste set doe ik alleen met wat lichter gewicht he ;)

Terug
Naar boven