Fitness Seller

Schema check, weightgainer gebruiken?

Buffbro

Cool Novice
Elite Member
Waardering
6
Lengte
1m76
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Hey,

Ik ben Ruben bijna 22 jaar oud, stats:

- 176cm
- 76Kg
- Bf 13%

Doe nu 2 jaar serieus 4 dagen split schema en ben van 64kg naar 76kg gegaan, maar de laatste tijd komt er geen gram bij! en word ook niet sterker? en zit dus te denken om weightgainer te gebruiken of hebben jullie een beter idee?

Qua training doe ik dus 4 dagen split en doe sinds 2 weken high volume training voor de verandering.

Bijlagen

rare eiwitshakes heb jij.

de ene is 9g eiwit, 13g Kh, 1g vet,
de andere is 120g eiwit.

heb jij een weightgainer nodig ? moet je toch zelf weten, als je het moeilijk hebt om aan je dagelijkse caloriën te komen koop je dr een, anders niet

Weightgainer is overrated.
Havermout of brinta, melk, whey eventueel pindakaas of banaan en klaar is je weightgainer.
Veel goedkoper, veel efficiënter en de macro's heb je zelf in de hand.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb m,n schema even aangepast zie bijlage, bedankt voor de reactie's! Ik zit zelf te denken om na m,n workout savonds i.p.v. alleen whey shake een smoothie te maken met melk/whey en 2 bananen om nog wat extra kcal binnen te krijgen is dit een goed idee?

Is het schema voor de rest wel ok?

Gr Ruben.

Bijlagen

kan perfect, schema is ok, je kan zelfs nog wat lager in eiwit en hoger in KH, maar dat is voorkeur

• Topic Starter Topic Starter
Net voor het eerst m,n nieuwe post workout shake gemaakt, errug lekker! 250ml melk, ijs blokjes, 2 bananen, whey, creatine en wat nesquick:cool:

Terug
Naar boven