DanielK1988
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 8%
Ben sinds kort op deze site terecht gekomen en heb al veel nuttige informatie gevonden. Nu wil ik graag wat meningen/tips horen over mijn traingingsschema
Ik ben sinds november intensief begonnen met fitnessen. Doe dit nu 4x in de week.
Doel:Wil graag gespierder/breder worden, met name m'n borstspieren
Bij deze een vraag of jullie mij tips/aanwijzingen/aanvullingen kunnen geven op mijn schema.
Maandag triceps/borst
Dinsdag schouders/benen
Woensdag rust
Donderdag rug/biceps
Vrijdag triceps/borst
Zaterdag rust
Zondag rust
Tijdens mijn training doe ik voor elke spiergroep 4oefeningen, 3 sets van 6-8hh. Deze oefeningen varieer ik wel.
Is het goed dat ik op de 4de dag weer het eerste schema nogmaals pak? Op deze manier train ik elke week een andere spiergroep 2x in de week.
Alvast bedankt voor de tips!

Ik ben sinds november intensief begonnen met fitnessen. Doe dit nu 4x in de week.
Doel:Wil graag gespierder/breder worden, met name m'n borstspieren
Bij deze een vraag of jullie mij tips/aanwijzingen/aanvullingen kunnen geven op mijn schema.
Maandag triceps/borst
Dinsdag schouders/benen
Woensdag rust
Donderdag rug/biceps
Vrijdag triceps/borst
Zaterdag rust
Zondag rust
Tijdens mijn training doe ik voor elke spiergroep 4oefeningen, 3 sets van 6-8hh. Deze oefeningen varieer ik wel.
Is het goed dat ik op de 4de dag weer het eerste schema nogmaals pak? Op deze manier train ik elke week een andere spiergroep 2x in de week.
Alvast bedankt voor de tips!