AndroidHealthClinic

Schema check

DanielK1988

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
76kg
Vetpercentage
8%
Ben sinds kort op deze site terecht gekomen en heb al veel nuttige informatie gevonden. Nu wil ik graag wat meningen/tips horen over mijn traingingsschema;)

Ik ben sinds november intensief begonnen met fitnessen. Doe dit nu 4x in de week.
Doel:Wil graag gespierder/breder worden, met name m'n borstspieren

Bij deze een vraag of jullie mij tips/aanwijzingen/aanvullingen kunnen geven op mijn schema.

Maandag triceps/borst
Dinsdag schouders/benen
Woensdag rust
Donderdag rug/biceps
Vrijdag triceps/borst
Zaterdag rust
Zondag rust

Tijdens mijn training doe ik voor elke spiergroep 4oefeningen, 3 sets van 6-8hh. Deze oefeningen varieer ik wel.

Is het goed dat ik op de 4de dag weer het eerste schema nogmaals pak? Op deze manier train ik elke week een andere spiergroep 2x in de week.

Alvast bedankt voor de tips!

Je zou dingen op kunnen delen, bijvoorbeeld benen opdelen in kuiten en bovenbenen.
Tevens kun je je buik misschien toevoegen.

Maar in principe zit er genoeg rust tussen maandag-->vrijdag. En tussen vrijdag-->maandag. En is dus op vrijdag nogmaals triceps en borst pakken geen probleem maar een optimaal schema is het niet.

Check voor de lol eens:

http://www.muscleandstrength.com/workouts/dougs-4-day-split-workout.html

Je zou dingen op kunnen delen, bijvoorbeeld benen opdelen in kuiten en bovenbenen.

Maar in principe zit er genoeg rust tussen maandag-->vrijdag. En tussen vrijdag-->maandag. En is dus op vrijdag nogmaals triceps en borst pakken geen probleem maar een optimaal schema is het niet.

Check voor de lol eens:

En met schouders worden geen triceps getraint?
Of schouders moeten helemaal geisoleerde getraint worden wat ik ook afraad.

Je traint maandag je borst en triceps. Om dinsdag dan je schouders te trainen is niet ideaal. Met je borst pak je de voorste kop schouder al en je triceps heb je nodig voor het pressen.

Als je 4 dagen in de week train zou ik het eerder zo doen:
Maandag: Borst
Dinsdag: Benen
Woensdag: Rust
Donderdag: Schouders, triceps/biceps
Vrijdag: Rug, biceps/triceps

• Topic Starter Topic Starter
Ok, bedankt voor de tips. Ga dan eens proberen om jou suggestie te proberen Ruben.
Tim ook thnks voor je feedback;)

Check voor de lol eens:

Zeer goede site
meestal hebben filmpjes minutenlang aan uitleg
precies wat ik zocht:)
nu nog voedingsschemaopstellen

Terug
Naar boven