XXL Nutrition

Schema , comtenaar gevraagd !

Diegotjn

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
62kg
Dag iedereen , ik ben 16 jaar en train nu ongeveer 3 maand en zie eigenlijk geen vordering
ik ben 1m,81 en weeg 69,8kg

Dit is mijn trainingschema

Maandag : Borst , tricep
Dinsdag : Rug , bicep
Woensdag : Schouders , buik
Donderdag : Benen
Vrijdag : Bicep en tricep

Kunnen jullie mij helpen dat ik vlotter vooruit ga of tips geven

mvg Diegotjn

Wat misschien wel het meeste invloed heeft bij je is je voeding hoe zit het daarmee ? Waarschijnlijk is dat de hoofdoorzaak dat je niet groeit en dat trainingsschema maar een bijzaak. Met dit schema zou je gewoon progressie moeten boeken. Alleen zou ik buik standaard om de dag pakken en van schouder buik dag, schouder benen dag maken.

P.S: Varatie qua oefeningen en reps scheelt ook veel, zelf pas ik dat om de 6 weken aan. Al denk ik dat dit nog niet zo zwaar weegt als je pas 3mnd traint.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
antwoord

Wat misschien wel het meeste invloed heeft bij je is je voeding hoe zit het daarmee ? Waarschijnlijk is dat de hoofdoorzaak dat je niet groeit en dat trainingsschema maar een bijzaak. Met dit schema zou je gewoon progressie moeten boeken. Alleen zou ik buik standaard om de dag pakken en van schouder buik dag, schouder benen dag maken.

7 uur ik sta op en eet cornflakes en drink shake
11uur eet ik 4 boterhammen op school
Middag eet ik 6 a 8 boterhammen sandwichen of soms pasta
17uur eet ik avond eten meestal rijst
ga gaan fitnessen voor 1uur en achter fitness shake
1 uur na da training een shake en rond half 9 eet ik terug

7 uur ik sta op en eet cornflakes en drink shake
11uur eet ik 4 boterhammen op school
Middag eet ik 6 a 8 boterhammen sandwichen of soms pasta
17uur eet ik avond eten meestal rijst
ga gaan fitnessen voor 1uur en achter fitness shake
1 uur na da training een shake en rond half 9 eet ik terug

Als je het maximale eruit wilt halen moet je je onderhoud berekenen, en daarna precies uitrekenen wat en hoeveel je binnenkrijgt per dag. Kcals K E V. Nu is het maar wat globaal.

Dan +/- 300Kcal boven je onderhoud gaan zitten.
Misschien meer als je dan nog niet vooruit gaat, zelf hou ik me aan 300Kcal omdat ik best snel aanzet.

• Topic Starter Topic Starter
Als je het maximale eruit wilt halen moet je je onderhoud berekenen, en daarna precies uitrekenen wat en hoeveel je binnenkrijgt per dag. Kcals K E V. Nu is het maar wat globaal.

Misschien meer als je dan nog niet vooruit gaat, zelf hou ik me aan 300Kcal omdat ik best snel aanzet.

bedankt voor jou info
en wat zijn zeer goede buikspier oefeningen ?
ik wil mijn sixpack ook duidelijk beginnen zien tegen de zomer

---------- Post toegevoegd Tue 5 Mar 2013 om 20:25 ----------

hoe kan ik dat ook allemaal gaan bereken ?

Terug
Naar boven