Hey,
ik heb nu een schema gemaakt/gevonden/verandert en zou graag willen weten of dit een beetje goed is of dat ik het nog moet aanpassen:
Maandag: Fitness - Triceps, Bovenbenen, Buik
- Triceps: Pressdown, Lying Curls, Dippen tussen bankjes
- Bovenbenen: Flat-footed Squats, Front Lunges, Side Lunges, Balance Squats
- Buik: Crunches, Reverse Crunch, Oblique Crunch
Dinsdag: Joggen
Woensdag: Fitness - Borst, Kuiten, Rug
- Borst: Incline Benchpress, Decline Fye, Close-Palm Push-Ups, Benchpress
- Kuiten: Seated Barbell raises, Barbell Double-Leg raises, Dumble Single-Leg raises
- Rug: Shoulder Shrugs, Single-arm rows, Bent-over rows, Deadlifts
Donderdag: Joggen
Vrijdag: Fitness - Schouders, Billen, Biceps
- Schouders: Front Raise, Seated Lateral Raise, Behind-Neck press
- Billen: Standing Squats, Rear Leg Thrusts, Side Leg raises
- Biceps: Alternate Standing Curls, Staande Barbell Curls, Kabel Curl met 1 arm
Zaterdag/Zondag: Joggen
Zo... nu de volgende vragen die ik moest beantwoorden:
Hoelang je traint
Hardlopen doe ik nu sinds 4 weken 3 keer per week. Daarvoor gewoon een beetje voor de lol... (nu ook voor de lol maar met een gedachte er achter...) Fitness ben ik net sinds 2 weken mee bezig, maar gewoon om het fitness op zich te leren kennen, niet echt fitnessen om wat te bereiken.
Wat je doel is
Mijn body mag er wel wat gespierder uitzien, maar wil bij het armpje drukken natuurlijk ook niet ten onder gaan
Waar je prioriteiten liggen
Ik denk dat het joggen het belangrijkst is omdat ik dat het snelste en met het minste "tijdverlies" kan doen... Fitness duurt altijd langer dan gewoon even rondje joggen.
Beschikbare apparatuur
Ik heb me bij een Fitnesscenter aangemeld en ik denk dat zij wel (bijna) alles hebben wat ik nodig ben, dus dit zal niet echt een probleem zijn.
Beschikbare tijd
Het liefst Fitness 3 keer per week en Joggen 3 keer per week... dan heb ik tenminste mijn 30 minuten sport per dag gehad... (1 dag voor niets doen kan ook geen kwaad
).
Nou, ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen of dit plan goed is voor mijn doeleinden of dat ik het zou moeten aanpassen.
Greets,
G uit Groningen
ik heb nu een schema gemaakt/gevonden/verandert en zou graag willen weten of dit een beetje goed is of dat ik het nog moet aanpassen:
Maandag: Fitness - Triceps, Bovenbenen, Buik
- Triceps: Pressdown, Lying Curls, Dippen tussen bankjes
- Bovenbenen: Flat-footed Squats, Front Lunges, Side Lunges, Balance Squats
- Buik: Crunches, Reverse Crunch, Oblique Crunch
Dinsdag: Joggen
Woensdag: Fitness - Borst, Kuiten, Rug
- Borst: Incline Benchpress, Decline Fye, Close-Palm Push-Ups, Benchpress
- Kuiten: Seated Barbell raises, Barbell Double-Leg raises, Dumble Single-Leg raises
- Rug: Shoulder Shrugs, Single-arm rows, Bent-over rows, Deadlifts
Donderdag: Joggen
Vrijdag: Fitness - Schouders, Billen, Biceps
- Schouders: Front Raise, Seated Lateral Raise, Behind-Neck press
- Billen: Standing Squats, Rear Leg Thrusts, Side Leg raises
- Biceps: Alternate Standing Curls, Staande Barbell Curls, Kabel Curl met 1 arm
Zaterdag/Zondag: Joggen
Zo... nu de volgende vragen die ik moest beantwoorden:
Hoelang je traint
Hardlopen doe ik nu sinds 4 weken 3 keer per week. Daarvoor gewoon een beetje voor de lol... (nu ook voor de lol maar met een gedachte er achter...) Fitness ben ik net sinds 2 weken mee bezig, maar gewoon om het fitness op zich te leren kennen, niet echt fitnessen om wat te bereiken.
Wat je doel is
Mijn body mag er wel wat gespierder uitzien, maar wil bij het armpje drukken natuurlijk ook niet ten onder gaan

Waar je prioriteiten liggen
Ik denk dat het joggen het belangrijkst is omdat ik dat het snelste en met het minste "tijdverlies" kan doen... Fitness duurt altijd langer dan gewoon even rondje joggen.
Beschikbare apparatuur
Ik heb me bij een Fitnesscenter aangemeld en ik denk dat zij wel (bijna) alles hebben wat ik nodig ben, dus dit zal niet echt een probleem zijn.
Beschikbare tijd
Het liefst Fitness 3 keer per week en Joggen 3 keer per week... dan heb ik tenminste mijn 30 minuten sport per dag gehad... (1 dag voor niets doen kan ook geen kwaad
).Nou, ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen of dit plan goed is voor mijn doeleinden of dat ik het zou moeten aanpassen.
Greets,
G uit Groningen
Laatst bewerkt: