AndroidHealthClinic

Schema ... graag kritiek :D

Dikketieten

Cool Novice
Waardering
0
stats:

1.74 m
82 kilo
vet % iets van 12-15% ( ik zie er droog uit maar mn abs komen nog niet mooi uit)
23 jaar
Doel: iets droger en meer massa (lastig doel ik weet et)

1 jaar getrained van 65 kilo naar 80 kilo gegaan (veel striemen bij armen en borst maarja)
3 maanden stop door schoolwerk gehad en ga nu weer helemaal oppakken. Ik train altijd op max en hou van pijn. :p

Mijn schema

8.30

100 gram havermout 500 ml melk
whey 30 gram met water
1 multi van xxl

11.00

4 boterhammen 4 ei zonder eigeel
50 gram tonijn (merk tayo) 15 gram eiwit
100 gram magere kwark
handje cashewnoten

13.30

4 boterhammen kaas met weinig verz. vetten
100 gram magere kwark

16.00

2 sneetjes roggebrood met 100 gram cottage cheese (4 gram vet op 100... en 13 gram eiwit)

17.00 nitrocrea 5 gram
17.30 whey 30 gram
18.00 trainen
19.00 klaar! dextrose met nitrocrea 5 gram

20.00 100 gram bruine rijst 100 gram kip ( gebakken) 200 gram groente

22.00 rest van de kwark 300 gram

24.00 matrix 5 van xxl

SLAPEN!!!

nooit echt de calorieen uitgerekend maar denk iets van 3400

HEEL HEEL graag advies/opmerkingen. :D IK WIL WEER GROEIEN

• Topic Starter Topic Starter
oke, ik ben al druk aant rekenen met de eetmeter ect. Wat vinden jullie er verder van? Nog iets erbij, schrappen??? Zou ik na 22.00 nog wat koolhydraten ingooien zoals havermout 40 gram? Kom op beetsten, help me is een handje :D

voeding

Eerst at ik 24 broodjes per dag of zo maar helpt allemaal niert, je moet eens proberen om warm te eten overdag en dan echt tot je over je nek gaat en dan bedoel ik : Droge paghetti, aardappelen of rijst helpt echt goed om te groeien en na 10 uur kan je nog een eiwit shake nemen

Eerst at ik 24 broodjes per dag of zo maar helpt allemaal niert, je moet eens proberen om warm te eten overdag en dan echt tot je over je nek gaat en dan bedoel ik : Droge paghetti, aardappelen of rijst helpt echt goed om te groeien en na 10 uur kan je nog een eiwit shake nemen

Oke bedankt! warm eten gaat erin. Dek dan idd rijst met kip.

Die matrix shake is mijn shake voor tijdens de nachtrust of bedoel jij een snelle shake zoals instant whey van xxl die ik voor en na training gebruik?

na de training eet je:
20.00 100 gram bruine rijst 100 gram kip ( gebakken) 200 gram groente

maak hier 200 gr rijst van :)

Je doel is wat lastig, vrijwel onmogelijk in mijn nederige opinie :) Of je wilt droger worden of je wilt massa winnen. Je moet eerst daarin een keuze maken. Dan kan je naar je eetschema kijken. Als je droger wilt worden, zul je meer cardio moeten gaan doen en beginnen met een klein calorietekort. Als je massa wilt winnen moet je meer eten dan je nodig hebt, dus een calorieoverschot.

Algemene opmerking. Probeer van verschillende bronnen je eiwitten te halen. Dus bv wat minder tonijn en dan iets anders..

voeding

Ja een langzaam opneembare shake

Ey gaten bedankt voor de reacties weer, echt super.

Nou Bartjeh ik ben ook moeilijk :p Ik vind mezelf nog niet beachproof en daar is massa en droogte voor nodig. Ik zie dus 2 opties... Of spierverlies en ik lijk een gesierde breezer. Of ik score nog wat massa in de 3 maandjes voor de zomer en zie er wat pofferiger uit. Mijn zware buiktrainingen zijn dan ook voor niks geweest... ik ga zo huilen :rolleyes: :D

romano1986, 200 gram rijst klinkt beter alhowel ik maar 1.75 ben, ik ga et naar binnen stampen no problemo. ;)

Kan jij jouw Kaanschema naar me sturen in personal message. Zou ik zeer op prijs stellen.

Hoe waren jullie ervaringen het eerste jaar trainen? Ik ging van mager ventje
(65) naar 81 kilo. Klinkt niet echt zwaar maar ik ben ook niet zo groot. Maar na het 1e jaar groei je zo langzaam voor mn gevoel. Ik wissel zat in schema's en probeer goed te eten. Het zal langzaam gaan de komende jaartjes want ik ben niet van plan steroide te gaan gebruiken, heb pas reportage over gezien en werd er niet vrolijk van. Respect voor mensen die het wel doen en beest worden, het blijft hard trainen zelfs met AS.

groetjes en trainse mannen ( oja en vrouwen hihi )

Terug
Naar boven