XXL Nutrition

Schema???? Iemand???

mocrofla4

Novice
Waardering
0
Beste...................

Na een lange periode van niks doen en flink aankomen. (voorheen 95 KG met 11% vet:cool: ) nu 106Kg en 24% vet, wil ik eigenlijk weer het trainen oppakken.

Eerst even iets over mijn verleden:

Toen ik 16 jaar was ben ik met trainen begonnen. Dit deed ik toen zo'n 2 tot 3 keer in de week. Op mn 18e ontdekte ik de magische krachten van dianabol.:D
Ben toen 8 weken gaan kuren, voor zo ver je het kuren kan noemen dan, ik nam 2 dianabolletjes per dag en ging als een speer, Ik groeide als kool, ging toen van 72 kg naar 85kg. Dit was geweldig.;)

Van mijn 18e tot mij 24e 4 a 5 keer per week blijven trainen, in die 6 jaar niks gebruikt. Behalve suplementen zoals creatine, efidrine (toen nog legaal), L-glutamine, etc etc. Op zich best goed spul allemaal, maar ik heb 1 regel wat betreft suplementen, als je ze gebruikt, gebruik dan 2 a 3 keer zoveel als wat voorgeschreven staat. maar dit doet er even niet toe.

Op mn 25e sloeg ik twee keer over de kop op de A16 richting rotterdam, belande in het zieken huis, 3 maanden later werd ik wakker, kon niet lopen, praten, had geheugen verlies. Op zich vrij normaal na 3 maanden coma.
Al met al hebben die paar bacos te veel,me heel wat gekost. Maar goed eind goed al goed.
Binnen twee jaar stond ik weer op eigen benen, kon alles weer wat ik voorheen ook deed. Echter door het in een keer stoppen met trainen, een tukje van drie maanden aan het infuus, vol worden geprot door een slangetje, kwam ik de nodige kilo's aan.

Nu, inmiddels 28 jaar, zo vet als een varken, dikke kop. etc etc, wil ik toch weer mn oude postuur terug.

Kan iemand me helpen, cq begeleiden, om het een en ander weer op te pakken, ben zelfs bereid om weekelijks een foto te plaatsen, om de transformatie met anderen te delen.

Heeft er iemand een goed schema, waar je eerst veel mee afvalt en vervolgens weer spiermassa mee kan bouwen???

Ik hoor graag positieve reacties

Mvg

Je hebt wat meegemaakt.
wat betreft je schema: zoals je hier op het forum zult kunnen lezen is het niet zo efficient om vet te verliezen en spiermassa aan te komen op het zelfde moment. kies er daarom (bijv..) voor om eerst af te vallen en daarna spiermassa aan te komen. succes

Terug
Naar boven