Sydr0me
Novice
- Waardering
- 0
Hallo allemaal,
Ik heb sinds kort deze site ontdekt, toen ik informatie opzocht over bodybuilden. Ik zou graag ook wat gespierder worden, en ik heb nu dit schema:
Maandag : Buik, ?
3x12 Crunch
3x20 Twisted Crunch
3x12 Reverse Crunch
?
Dinsdag : Rust
-
Woensdag : ?
Donderdag : Rust
-
Vrijdag : Buik, ?
3x12 Crunch
3x20 Twisted Crunch
3x12 Reverse Crunch
?
Zaterdag : Rust
-
Zondag : Buik, ?
3x12 Crunch
3x20 Twisted Crunch
3x12 Reverse Crunch
?
De vraagtekens geven aan dat ik nog niet weet wat ik daar moet gaan doen. Ik heb namelijk geen materiaal en een sportschool zit er voor mij niet in. Eventueel zou ik kunnen sparen voor een barbell oid, maar ik heb niet heel veel geld
. Ik heb verder nog geen ervaring met bb. Mijn doel is dus om iets gespierder te worden, omdat ik me dan zelfverzekerder voel. Verder voetbal ik nog, training op dinsdag en donderdag en elke zaterdag een wedstrijd.
Stats:
Gewicht: 52.5kg
Lengte: 1.64m
Leeftijd: 13
BF%: Geen idee
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
EDIT: Hoeveel kost een redelijke barbell met genoeg gewicht om bijv. Rippetoe te doen ongeveer?
Ik heb sinds kort deze site ontdekt, toen ik informatie opzocht over bodybuilden. Ik zou graag ook wat gespierder worden, en ik heb nu dit schema:
Maandag : Buik, ?
3x12 Crunch
3x20 Twisted Crunch
3x12 Reverse Crunch
?
Dinsdag : Rust
-
Woensdag : ?
Donderdag : Rust
-
Vrijdag : Buik, ?
3x12 Crunch
3x20 Twisted Crunch
3x12 Reverse Crunch
?
Zaterdag : Rust
-
Zondag : Buik, ?
3x12 Crunch
3x20 Twisted Crunch
3x12 Reverse Crunch
?
De vraagtekens geven aan dat ik nog niet weet wat ik daar moet gaan doen. Ik heb namelijk geen materiaal en een sportschool zit er voor mij niet in. Eventueel zou ik kunnen sparen voor een barbell oid, maar ik heb niet heel veel geld
. Ik heb verder nog geen ervaring met bb. Mijn doel is dus om iets gespierder te worden, omdat ik me dan zelfverzekerder voel. Verder voetbal ik nog, training op dinsdag en donderdag en elke zaterdag een wedstrijd.Stats:
Gewicht: 52.5kg
Lengte: 1.64m
Leeftijd: 13
BF%: Geen idee

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

EDIT: Hoeveel kost een redelijke barbell met genoeg gewicht om bijv. Rippetoe te doen ongeveer?
Laatst bewerkt:

een goede sportschool is natuurlijk het beste.