Fitness Seller

Schema Maken!!!!

koelkikker

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik ben weer met mijn grote liefde begonnen: BODYBUILDING!

Ik train nu 5x in de week maar ik train alleen mijn bovelichaam!
Zouden julie een suggestie kunnen doen van een combinatie schema voor zowel droog als massa trainen voor 5 dagen in de week???

Alvast bedankt!!!

Groeten een harde trainer!

Welkom.

Bekijk de "sticky" topics in deze sectie...en stel zelf een schema samen, daarna kun je je schema hier posten en kan de rest op of aan merkingen maken.

Maar we gaan / kunnen gaan kant en klare schemaatjes uitdelen, want dat is verschillend per persoon.

Als bodybuilding je liefde is, dan zou je toch moeten weten dat je best direct begint met je benen ook stevig te trainen hoor...

SideShow zei:
Als bodybuilding je liefde is, dan zou je toch moeten weten dat je best direct begint met je benen ook stevig te trainen hoor...

idd, helemaal mee eens, en lees eerst de sticky,s posts en gebruik de search voordat je een vraag post pls! suc6!

Welcome Koelkikker!

mmh droog EN massa gaat al niet samen en 5 keer per week BOVENlichaam al helemaal niet...idd zoek gerust eerst wat info(via zoekfunctie)

• Topic Starter Topic Starter
TUURLIJK Gaat droog en massa wel samen kerel!!!!!

Heb jij nog nooit van combinatietraining gehoord???

welkom bro

koelkikker zei:
TUURLIJK Gaat droog en massa wel samen kerel!!!!!

Heb jij nog nooit van combinatietraining gehoord???

OK, kijken of we elkaar begrijpen:

droogtrainen>> onder gebruikersniveau, vet daalt,spieren meer zichtbaar(cutten)

massatrainen>> boven gebruikersniveau, vet stijgt, spieren minder zichtbaar(bulk)

Ik ben wel heel erg benieuwd naar die combinatietraining:

correct me if i'm wrong :)

GreetingsZz

hij zal wel clean bulken bedoelen...
klein beetje boven je onderhoudsniveau, waardoor je amper vet aan komt
(maar ook niet AL TE veel spier)

Je moet de ene periode puur voor massa gaan ''peppie'' en de andere periode voor droog dat ik het beste! mixen heeft geen zin teminste voor mij niet! :whip:

maar je kan toch wel proberen om zomin mogelijk vet aan te komen bij de bulk...
de verhouding VET : SPIER zo optimaal mogelijk te houden.

dan hoev je minder vaak/lang/intensief te cutten.

no squat -> no big arms

conclusie:
BENEN TRAINEN sl*t! :whip:

liquid_ice zei:
maar je kan toch wel proberen om zomin mogelijk vet aan te komen bij de bulk...
de verhouding VET : SPIER zo optimaal mogelijk te houden.

dan hoev je minder vaak/lang/intensief te cutten.

Is idd wel relax als je die verhouding vindt bij jezelf, maar kvind niet echt efficient. Mijn mening is dat je daar gewoon niet genoeg massa mee wint. Meer iets voor mensen die al hun doel hebben behaald en gewoon zo willen blijven.(onderhouden)

Miss werkt het voor sommige mensen beter. (blijven doorgaan dan natuurlijk :) ) maar ik denk dat voor de meeste deze methode niet goed werkt

Terug
Naar boven