XXL Nutrition

Schema ( need some work?)

CrowdLiner

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
88kg
Ik ben 25j en train al enkele jaren aan en af en ben van plan om terug te beginnen maar met een goede start en met goede moed.
Nu heb ik een trainingsschema dat ik eigenlijk al volg sinds ik nog op school zat wat ik had gekregen van een vriend die een gym open hield, nadat hij de zaak overgelaten heeft na een jaar ben ik vorig jaar naar een andere gym gegaan en daar zei de eigenaar dat het een goed schema was.

Nu heb ik dit schema vorig jaar een heel jaar gevolgd maar heb natuurlijk niets van groei op eender welk vlak ondervonden.

DAG1
BORST
Bench Press 4 * 8
Fly 4 * 8
Peck Deck 4 * 8
Machine Press 4 * 8

RUG
Front Pulldown 4 * 8
Neck Pulldown 4 * 8
Straight Arm Pulldown 4 * 8
Dumbbell Row 4 * 8

DAG2
SCHOUDERS
Neck Press 4 * 8
Dumbbell Press 4 * 8
Side Raise 4 * 8
Zbar Uprow 4 * 8
Cable Side Raise 4 * 8

TRICEPS
Par Pushdown 4 * 8
Par Extention 4 * 8
Kickback 4 * 8

DAG3
BICEPS
Dumbbell Rechtstaan 4 * 8
Dumbbell Zit/knie 4 * 8
Cable Curl 4 * 8
Z-Bar Curl 4 * 8

BUIK
Leg raise
Incline Situp

Alle hulp is welkom en alvast bedankt op voorhand

Persoonlijk zou ik zeggen borst/biceps, rug/triceps en schouder/benen verspreid over de dagen. Je kan ook borst/triceps, rug/biceps en schouders/benen doen, maar persoonlijk vind ik de eerste beter. En als je goed traint moet je sowieso groeien, hoe je schema er ook uit ziet, misschien dat daar de fout lag?

• Topic Starter Topic Starter
ja dat wel maar zoals zovelen hier zeggen ( en ik bedoel hier niets mee :p ) is eten ook heel belangrijk. Aangezien we thuis bourgondiers zijn is een echt degelijk voedingsschema met veel eiwitten en koolhydraten al wat moeilijker om aan te houden.

Supplementen zijn daar dan weer een oplossing voor maar als je zo een zuip hebt met enkel vanille komt dat na een week wel mn oren uit . :p

zal eens wat kippewit aanschaffen en mij daar eens volledig aan overgeven.

Terug
Naar boven