Hoi, ik heb op internet een schema gevonden, die ik nu aanhou 3x per week..
Ik wil hiermee bereiken dat ik afval, mijn buikje zeg maar kwijt raak..
Ik ben al begonnen met onder mijn onderhoud te eten, ik heb calorieteller gedownload op mijn telefoon en ik heb daarmee uitgerekend dat als ik 10kg wil afvallen dat ik 1760kcal per dag mag, dit hou ik nu dus bij..
Nu vroeg ik me af, als ik dit schema aan houdt en die 1760kcal per dag aanhoudt of dit dan lukt..
al mijn oefeningen doe ik 15 reps, man in de sportschool zei dat het het beste was om af te vallen, dat je bijvoorbeeld 15 reps doet en dan korte pauze (20/30sec) en dan weer 15reps en zo dus 3 setjes, ik merk wel dat sinds ik dit doe dat ik meer begin te zweten.. dit lijkt mij aan te geven dat je dan afvalt..
mijn schema is een fullbody 3x per week
Benen: Leg press
Benen: Leg extension
Rug: Lat pull down front
Rug: Seated cable row
Borst: Chest press
Borst: Peck deck
Schouders: Shoulder press
Biceps:Standing cable curl
Triceps: Triceps push down
Buik: Crunch
overigens zijn mijn stats
1m90
93kg
+-20% bf
commentaar is erg gewenst
Ik wil hiermee bereiken dat ik afval, mijn buikje zeg maar kwijt raak..
Ik ben al begonnen met onder mijn onderhoud te eten, ik heb calorieteller gedownload op mijn telefoon en ik heb daarmee uitgerekend dat als ik 10kg wil afvallen dat ik 1760kcal per dag mag, dit hou ik nu dus bij..
Nu vroeg ik me af, als ik dit schema aan houdt en die 1760kcal per dag aanhoudt of dit dan lukt..
al mijn oefeningen doe ik 15 reps, man in de sportschool zei dat het het beste was om af te vallen, dat je bijvoorbeeld 15 reps doet en dan korte pauze (20/30sec) en dan weer 15reps en zo dus 3 setjes, ik merk wel dat sinds ik dit doe dat ik meer begin te zweten.. dit lijkt mij aan te geven dat je dan afvalt..
mijn schema is een fullbody 3x per week
Benen: Leg press
Benen: Leg extension
Rug: Lat pull down front
Rug: Seated cable row
Borst: Chest press
Borst: Peck deck
Schouders: Shoulder press
Biceps:Standing cable curl
Triceps: Triceps push down
Buik: Crunch
overigens zijn mijn stats