XXL Nutrition

schema tijdens prohormoon gebruik

beste mensen,

moet je anders gaan trainen wanneer je product zoals prohormoon gebruikt?
of gewoon normaal blijven trainen?

iedereen dubbel fris (iedereen aan de ph )gehe wat een hype)

hangt er van af wat je doel is hoe je hoe je eet wat je bouw is e hoe je normale shema eruit ziet.

dit is lastig te beantwoorden, ik zou zeggen lees eens rond op dbb vorm aan de hand daarvan een eigen mening(shema ) en post dan je vraag nog eens

gebruik maar geen ph in jouw geval.

beste mensen,

moet je anders gaan trainen wanneer je product zoals prohormoon gebruikt?
of gewoon normaal blijven trainen?

Als je dit niet weet ben je er niet klaar voor.
en je bent maar 18 prohormonen zijn ook AS dus wacht beter dat je 21 bent.

• Topic Starter Topic Starter
me doel is uitterdaad wat groter worden
kwa voeding zit ik op zich goed, ik eet om de 1-2 uur
shakes zitten er uiterdaad ook nog bij

ik train voor massa max 12 reps, 12-10-8 en gewicht dan iedere keer zwaarder
eerst zat ik op een 4x8.. en nu dit
alleen was de vraag .. moet er wat verander worden kwa reps en sets? of kan het gewoon de zelfde blijve, uiterdaad zorg ik eroor dat ik zeker 100% van me energie gebruik per set

en wat betreft het kwa leeftijd? 18 te jong? ben altijd opzoek naar info hierover.. maar kon niet eecht het specifieke antwoord erop vinden.. vandaar deze post

ty;)

en wat betreft het kwa leeftijd? 18 te jong? ben altijd opzoek naar info hierover.. maar kon niet eecht het specifieke antwoord erop vinden.. vandaar deze post

ty;)

als je echt zoekt is dat 1 van de makkelijkste dingen om te vinden.
welke ph had je in gedachtten btw? als je doelt op een epi/havoc zoals de meesten hier dan heb je niet met een ph maar met een aas te maken.

iig je bent er nog lang niet klaar voor. ga eerst lekker researche en clean gainen en ga na je 20/21e nog eens verder kijken.

ga nog maar eerst lekker aan de creatine knul;)

nergens vinden dat je aan 18 niet aan de hormonen moet?
lol

• Topic Starter Topic Starter
als je echt zoekt is dat 1 van de makkelijkste dingen om te vinden.
welke ph had je in gedachtten btw? als je doelt op een epi/havoc zoals de meesten hier dan heb je niet met een ph maar met een aas te maken.

iig je bent er nog lang niet klaar voor. ga eerst lekker researche en clean gainen en ga na je 20/21e nog eens verder kijken.

ik was denke aan extrem mass builder ph:)
iig ik zie dat iedereen afraad om te gebruiken op deze leeftijd
met het zoeken bedoelde ik niet naar leftijd gebruik.. maar na het gebruik ervan en hoe je ermee moet omgaan en hoe te trainen etc

thnx voor the anwsers btw

Terug
Naar boven