AndroidHealthClinic

Schema Vet verliezen

Fatbuilder

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
80kg
Hey BodyBuilders,

Ik ben15 jaar oud (word in augustus 16)
ben 184cm lang en weeg ongeveer 80 kilo.
Mijn vetpercentage is ongeveer 16%
Dit wil ik graag terugbrengen naar 10% zodat in de zomer mijn sixpack, die nu nog een beetje achter het vet verborgen zit zich een beetje laat zien.
Wat voor Schema kan ik daar het best bij gebruiken? en hoelang ben ik er mee bezig om dit voor elkaar te krijgen?

De spieren zitten er al wel. (Kickboks) dus in prenciepe zou ik alleen het vet weg willen :D

Alvast bedankt

krachttraining + geschikte voeding + cardio
Te doen in 2 maanden, moet je wel niet boterhammetjes met hagelslag eten he

krachttraining + geschikte voeding + cardio
Te doen in 2 maanden, moet je wel niet boterhammetjes met hagelslag eten he

6% zakken in 2 maanden ?

80 @ 16% geeft 74 @ 10% er van uitgaande dat hij geen VVM verliest, wat praktisch onmogelijk is (let wel, vocht en poep is ook VVM, ik heb het niet over spierverlies). Dus 6 kilo verliezen (waarschijnlijk een beetje meer) voor iemand die er duidelijk nog geen ervaring mee heeft... lijkt me ietwat optimistisch.

misschien heb je gelijk ja. Het zou best kunnen, en hij zal iig in die tijd wel bij zijn doel (sixpack :x ) komen in dat tijdsframe, heb je echt niet precies 10.0% bf voor nodig

• Topic Starter Topic Starter
het hoeft niet zo'n dikke sixpack te zijn als die je ziet in Bodybuilding wedstrijden, zolang er een paar blokjes te zien zijn ben ik al te vrede :)
En het gaat vooral ook om het plattere buikje ^^

Key zit in voeding (en evt cardio), niet zozeer in je trainingsschema

Weer een abbbbbbbssssszzz topic maargoed....

Zwaar blijven trainen en op je voeding letten. Dus eiwitten omhoog en koolhydraten/vetten omlaag.

Terug
Naar boven