MuscleMeat

schema

gaetanb

Novice
Waardering
0
Hallo iedereen!

Ik ga reeds 3 weken 3x's per week gaan trainen, ik doe telkens 35min cardio en dan 1u25 krachttraining, ik verlies totaal niets van lichaamsgewicht, ik ben 1m78, weeg 89kg en heb 21.9procent vetmassa. ik ben een volhouder maar vraag nu toch af wrm er bijna nx verandert . Zijn er mensen die een goed schema hebben. ik wil vooral afvallen tot een 70-75KG en beetje gespierd zijn.

Grtz Gaetan

1.80
88 kilo
BF 21.9%
Borstomtrek :
taille omtrek :

11/03/07: 88KG 21.9% vet

Fullbody, 3 keer per week:

MA:
Squat
Bench press
Bent over row

WOE:
Deadlift
Military press
chin up

VRIJ:
Squat
Bench press
Bent over row
Dumbbell over head press

Deadliften minimaal 8 sets met 3 reps, de rest 6 sets met 5 tot 10 reps.

Zorg dat je de oefeningen zwaar doet, eet gezond. (En genoeg!)

Je kan hierbij nog cardio toevoegen.

• Topic Starter Topic Starter
Hebben jullie dan enige ideeen? het zit eigenlijk raar in elkaar
ik woog tijdje geleden 96KG, heb dan klierkoorts gekregen en na men klierkoorts woog ik nog 70KG, maar om terug op krachten te komen moest ik terug enorm veel beginnen eten want ik voelde me enorm zwak enzo.. nu weeg ik terug 88kg en ik denk dat het mssn wel mogelijk is om gezond aan 70-75 te geraken? zijn er mensen met mssn enige schema's, heb sterk karakter en veel ervoorover. Men bovenste deel van men lichaam valt mee, maar ik heb een dik achterwerk en dikke benen vindt ik, zijn er goede specifieke oefeningn voor dat tx

Neem het trainingsschema van luuc, en zoek naar cutschema's en informatie over cutten in de voedingssectie

succes

Terug
Naar boven