AndroidHealthClinic

Schema

Moonsorrow

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
95kg
Hoi allemaal,

Bijgaand het schema dat ik de komende zes weken wil gaan gebruiken. Doel van mn training is zowel kracht- als massatoename.

Reacties zijn welkom!

Maandag
- Benchpress: 10 sets / 3-8 herh.
- Lat pull down: idem.
- Front press: idem.
- Squat: 4 sets / 8 herh.
- Buiksp.

Woensdag
- Upright row: 10 sets / 3-8 herh.
- Barbell curl: idem.
- Triceps (dumbbell press): idem.
- Squat: 4 sets / 8 herh.
- Buiksp.

Vrijdag: zie maandag.

Zo nu en dan train ik thuis. Bankdrukken wissel ik dan af met opdrukken en dumbbell press. Hetzelfde geldt voor lat pull down en dumbbell row.

Goede pinksteren!

Grtn

Moonsorrow \m/

Elke maandag en vrijdag hetzelfde of doe je week 1 A-B-A en week 2 B-A-B?

En ik neem aan dat je geen dumbbell press doet voor je triceps?

Veel spiergroepen pak je tegelijk aan op je maandag en 3 keer per week buikspieren is misschien een beetje veel?

• Topic Starter Topic Starter
Thx voor je reactie!

T is idd ABA, BAB etc.

Wat tricepsoef. betreft heb je idd (ook) gelijk (kwam niet gelijk op de naam), doe lying triceps extensions, met dumbbell. Bij thuistraining afgewisseld met dips (op een bankje en stoel).

3x/wk buikspieren lijkt me op zich prima. Om deze meer zichtbaar te maken, bike k 2x per week 1 a 1,5 uur een pittige mountainbiketocht.

Grtn

M.

---------- Toegevoegd om 21:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

Wat de oefeningen (op maandag) betreft: ik ben een voorstander van trainen met vrije gewichten en t uitvoeren van basisoefeningen; groot voordeel hiervan is, dat je (idd)meerdere spiergroepen tegelijkertijd aanpakt. M.i. pak k niet te veel spiergroepen aan... mss voorkant schouders (?).

Terug
Naar boven