XXL Nutrition

schemaatjuh

east

Novice
Waardering
0
goeiemiddig, ik ga het volgende eens proberen,3 keer in de week om zelf en de spieren en pezen te laten wennen op; maandag borst/biceps/buik... woensdag benen/schouders... vrijdag rug/triceps/buik de week erop draai ik het om..de groeten

Later.

schouders/benen 1 dag? split dat maar eventjes dan gaat het vast goedkomen adios :)

goeiemiddig, ik ga het volgende eens proberen,3 keer in de week om zelf en de spieren en pezen te laten wennen op; maandag borst/biceps/buik... woensdag benen/schouders... vrijdag rug/triceps/buik de week erop draai ik het om..de groeten

:p

latex gast

waarom die week daarop omdraaien???

wat je dan vrijdag doet doe je maandag weer. Dat is 2 rustdagen. Maar wat je die maandag had gedaan doe je vrijdag de volgende week pas weer. Dat zijn dan 10 of 11 rustdagen ofzo?!?!

gewoon zo houden dus...

waarom zegt iedereen nou gedag?

heb ik wat gemist?

omdat het schema kant nog wal raakt en hij afsluit met: de groeten
dan kun je domme reacties verwachten...
week er op omdraaien...hoe bedenkt ie het..fantastisch! karma, ik zeg karma!

• Topic Starter Topic Starter
oh je moet hier altijd n vraag hebben?tis meer een mededeling want je moet het zelf uitproberen dacht ik zo..wens ik jullie de volgende keer niks geen probleem

iets serieuzer mag er wel gereageerd worden, ook al staat er geen directe vraag.

Je schema is op zich prima, ik neem aan dat je net bent begonnen met trainen?
Dan zou je in principe ook 3 x per week fullbody kunnen doen, om alle spieren te laten wennen.
Je traint dan gewoon iets minder zwaar maar met het verschil dat je 3x per week alles traint.
Eventueel kun je de woensdag zoals je die nu hebt staan omwisselen met de vrijdag.
Schouders op de woensdag kan prima, maar het kan zijn dat ze nog niet volledig uitgerust zijn van de maandag, omdat je ze ook met borst flink meetraint.

suc6!

ps: je bent een vent maar je geslacht is V ? lol

vrouw of man, beetje bull topic

ja shutterspeed met gewichten trainen is nieuw dus een schema maken ook maar dat komt goed merk ik wel, dat vtje verander ik nog wel is een foutje

kan ook luuc maar je krijgt dan zoveel te lezen en op het laatst moet je er toch zelf achter komen wat werkt en wat niet...maar goed ik kom er vast wel aan uit,nou wou ik de groeten typen maaruh...ik pleit em gewoon

Terug
Naar boven