Hallo,
Info over mezelf:
Ik ben Yannick, 23 jaar. Ik train momenteel al meer dan anderhalfjaar (3 keer per week)
Ik ben 1m 85 en weeg 85Kg.
Momenteel neem ik Isolate perfection en Magnificent waar ik zeer tevreden over ben. Door deze heb ik vooruitgang geboekt qua kracht en massa.
Doel:
Graag zou ik tegen de zomer zo'n 5Kg afvallen. Dit wil ik bereiken om meer cardio te doen (buiten mijn 3 trainingsdagen) bv lopen.
Graag zou ik qua spiervolume ook bijkomen (breder worden?
). Niet dat ik momenteel de smalste ben maar... Jullie begrijpen me wel 
Mijn vraag:
Qua afvallen moet ik gewoon wat meer op mijn eten letten (niet dat ik een grote snoeper ben) en meer cardio doen.
Maar voor meer spiermassa aan te maken zou ik graag wat tips van jullie willen hebben. Weet dat ik Isolate Perfection neem daar dat ik snel vetmassa aanmaak. Dus een Gainer is niet echt mijn ding vrees ik.
Welke suplementen kan ik nemen om snel spiermassa aan te maken? (Niet dmv spuitjes natuurlijk
)
Hebben jullie misschien een goed trainingsschema dat ik bij deze supplementen kan gebruiken?
Wat zijn jullie ervaringen? Wat kunnen jullie mij aanraden?
Alvast bedankt!
Huidig schema:
dag 1 Borst; Triceps; Buik
dag 2 Schouders; Biceps
dag 3 Borst; Rug; Triceps
(ik weet niet of dit topic hier op zijn plaats hoort. Zo niet mag dit verplaatst worden)
Info over mezelf:
Ik ben Yannick, 23 jaar. Ik train momenteel al meer dan anderhalfjaar (3 keer per week)

Ik ben 1m 85 en weeg 85Kg.
Momenteel neem ik Isolate perfection en Magnificent waar ik zeer tevreden over ben. Door deze heb ik vooruitgang geboekt qua kracht en massa.
Doel:
Graag zou ik tegen de zomer zo'n 5Kg afvallen. Dit wil ik bereiken om meer cardio te doen (buiten mijn 3 trainingsdagen) bv lopen.
Graag zou ik qua spiervolume ook bijkomen (breder worden?
). Niet dat ik momenteel de smalste ben maar... Jullie begrijpen me wel 
Mijn vraag:
Qua afvallen moet ik gewoon wat meer op mijn eten letten (niet dat ik een grote snoeper ben) en meer cardio doen.
Maar voor meer spiermassa aan te maken zou ik graag wat tips van jullie willen hebben. Weet dat ik Isolate Perfection neem daar dat ik snel vetmassa aanmaak. Dus een Gainer is niet echt mijn ding vrees ik.
Welke suplementen kan ik nemen om snel spiermassa aan te maken? (Niet dmv spuitjes natuurlijk
)Hebben jullie misschien een goed trainingsschema dat ik bij deze supplementen kan gebruiken?
Wat zijn jullie ervaringen? Wat kunnen jullie mij aanraden?
Alvast bedankt!
Huidig schema:
dag 1 Borst; Triceps; Buik
dag 2 Schouders; Biceps
dag 3 Borst; Rug; Triceps
(ik weet niet of dit topic hier op zijn plaats hoort. Zo niet mag dit verplaatst worden)
Laatst bewerkt: