Fitness Seller

scheren, droge huid, acne WHAAAAA!!!!

Ik heb ook altijd last in me nek vooral van rode irritatie plekjes na het scheren met een mesje, hoe voorzichtig ik t ook doe etc, krijg het altijd (altijd eerst met warm water en face wash haartjes zacht maken, dan scheerschuim ff laten intrekken, dan scheren met scherp mesje, altijd foute boel!).

Ik heb onlangs een baardtrimmer gekocht van Remington, werkt echt SUPER, gewoon om de 3-4 dagen ff scheren, pakt alles wel goed mee, wordt natuurlijk niet zo babysmooth als met een mesje maar wel dat je er 'geschoren' uitziet. Ik wil niks anders meer :P.

[Link niet meer beschikbaar]
weet niet of ik de link mag plaatsen maar doe het lekker toch, check it out!

scheren doe ik met de kwast en scheer creme ,mij is uitgelegd kwast in heet water leggen laten weken klein beetje afschudden creme in je bakje en roeren maar daarna op je gezicht aanbrengen goed insmeren en daarna scheren zonder druk op je mesje te zetten WANT anders maak je de huid kapot eerste keer gedaan, nog een keer insmeren je merkt nu dat de haartjes al zachter worden daarna voor een derde keer, en bij de vierde keer insmeren kan je tegen de haarrichting scheren. het duurde wel even voordat de huid er aan gewend was maar ik doe niet anders meer onthoud dus geen druk op je mesje hij moet het er af halen niet jij en inderdaad spoelen met koud water om de porieen te sluiten succes ermee

Ik scheer me één keer in de twee dagen nat, en doe als ik me geschoren heb Euchineaforce creme op van dr vogel, is echt goed spul en niet duur! heb nu nergens meer last van!

Advies voor jullie : Ik heb zo'n dunne huid, dat een scheerapparaat met van die 3 van die koppen: mijn huid gewoon tussen de scheermesjes komt en had met scheermesjes ook altijd pukkeltjes etc op me nek.
Heb nu de cruzer en ik scheer met het blad mijn hele gezicht.
Mijn nek doe ik erna met de tondeuse die erop zit, het is misschien niet helemaal glad maar wel bijna en je hebt geen last van uitslag meer, AANRADER!

Mooi deze cruzer heb ik nog thuis liggen. Zeer weinig gebruik van gemaakt. Ik probeer nog als laatste redmiddel de emu olie en als dat niet werkt ga ik ook aan de cruz.

Niet zo gek dat je bek gaat schilferen. Scrubben mag je maar 1 of max 2x per week doen. Nu maak je heel je huid kapot. Gebruik dan gewoon een face wash ofzo.

Bedankt voor de tip. Heb je ook nog tips over hoe ik mijn jukbeenderen beter kan laten uitkomen? Misschien een lichte foundation?

bumpysarcadefantasy.png

Tip van een vriend. Hij heeft ook altijd problemen gehad met welk scheerproduct dan ook. Droog scheren! Gewoon eerst droog met het scheerapparaat eroverheen. Dan ook droog met het scheermes eroverheen. Heel voorzichtig natuurlijk. Dan heel goed schoonmaken met alcohol of een goede aftershave met alcohol. Het is wel even pijnlijk maar vandaag had ik het dus eens zo gedaan en ik heb geen rood in mijn nek! Jippie!

Ik heb ook altijd last in me nek vooral van rode irritatie plekjes na het scheren met een mesje, hoe voorzichtig ik t ook doe etc, krijg het altijd (altijd eerst met warm water en face wash haartjes zacht maken, dan scheerschuim ff laten intrekken, dan scheren met scherp mesje, altijd foute boel!).

Ik heb onlangs een baardtrimmer gekocht van Remington, werkt echt SUPER, gewoon om de 3-4 dagen ff scheren, pakt alles wel goed mee, wordt natuurlijk niet zo babysmooth als met een mesje maar wel dat je er 'geschoren' uitziet. Ik wil niks anders meer :P.

[Link niet meer beschikbaar]
weet niet of ik de link mag plaatsen maar doe het lekker toch, check it out!
Dit zou ik ook het liefst doen, dan heb je gegarandeerd geen rode bultjes of irritatie.

Alleen jammer dat ik geen dekkende baardgroei heb, dus dan ziet het er niet uit :(

Hopelijk komt die dekkende baardgroei nog, ben al bijna 24 dus ben er eigenlijk bang voor :mad:

Kep er ook last van thanks voor de tips!

Williams scheerolie werkt ook erg goed hiertegen. En wat ik ook weleens doe is; eerst scheerolie op en dan scheerschuim. Nergens last van daarna.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goedkoop en effectief:

Gewoon een spiegeltje meenemen onder de douche en dan met ph-neutrale douche gel (nivea ofzo) inzepen en afscheren met de groeirichting mee. Geen irritaties niks, je voelt na het douchen helemaal niks van brandend gevoel ofzo.

Al die producten zijn zo onnodig, je moet voor de grap eens uitrekenen wat je in een jaar aan scheershit koopt. Lidl mesjes werken prima, alleen beetje op tijd vervangen door een scherpe.

Terug
Naar boven