MuscleMeat

schietpartij tijdens uitgaan

echt triest, ik vind dat ze die gast ook mogen doodschieten of ophangen

Eigenlijk ben ik ervoor dat we zijn hele familie doodschieten, maar dan vanuit het oogpunt van hem, want dat kan natuurlijk niet

die familie is natuurlijk onschuldig en het zou barbaars zijn als we het zouden doen, dus die vlieger gaat niet op....

neemt niet weg dat hij wel het liefs aan de strop moet bungelen, en dan zijn lijk laten weg rotten kankeraidsklootzak dat hij is... o wacht daar zeg ik me wat..het lijkt me een goed plan als die dader sterft aan aids ofzo.. maarja dat gebeurt toch niet, klootzakken worden nou eenmaal oud in deze wereld.

kerel is op zen 100ste nog springlevend, wedden?

Die kerel heeft toch geen geweten dus de doodstraf is het meest toepasselijk voor hem. bah

rip slachtoffer, weer een onschuldig leven weg.

Zucht, misschien eerst in de materie verdiepen voordat je begint dit te roepen ;) .

Guutvent zei:

Eigenlijk ben ik ervoor dat we zijn hele familie doodschieten, maar dan vanuit het oogpunt van hem, want dat kan natuurlijk niet

die familie is natuurlijk onschuldig en het zou barbaars zijn als we het zouden doen, dus die vlieger gaat niet op....

neemt niet weg dat hij wel het liefs aan de strop moet bungelen, en dan zijn lijk laten weg rotten kankeraidsklootzak dat hij is... o wacht daar zeg ik me wat..het lijkt me een goed plan als die dader sterft aan aids ofzo.. maarja dat gebeurt toch niet, klootzakken worden nou eenmaal oud in deze wereld.

Die kerel heeft toch geen geweten dus de doodstraf is het meest toepasselijk voor hem. bah

Ook welkom! :D

Jinsu zei:
Zucht, misschien eerst in de materie verdiepen voordat je begint dit te roepen ;) .

wat lul je nou, wat voor iemand ben jij... ik ben toch vet aan het relativeren of niet? het is mijn mening en ga niet lopen blaten dat ik me niet verdiep in die materie want ik denk dat jij nog een puntje aan mijn kennis kan zuigen.

Ik kom op voor de onschuldige en jij gaat het weer afzeiken, heb je zelf iets op je kerfstok ofzo ?

Je bent ervoor om die man de doodstraf te geven, nou dan kom maar eens met je argumenten waarom dat zou moeten ;) . Want op dit moment kom je over als een 23-jarige met het intellect van een 16-jarige breezah... Ik heb er niets op tegen dat mensen voor de doodstraf zijn "ik ben tegen de doodstraf", maar onderbouw dit a.u.b. wel met degelijke argumenten ;) .

- zijn lijk laten weg rotten kankeraidsklootzak dat hij is...
- vet aan het relativeren
- niet lopen blaten dat

Het verbaast me dat je niet nog met kei geel, kei groen en kei blauw kwam aanzetten :p . Mijn bewijs van goed gedrag is vlekkenloos ;) .

• Topic Starter Topic Starter
Jammer dat Groningen en Limburg zo ver uit erkaar liggen anders hadden jullie gezellig bij ekaar kunnen komen om wat te kletsen ;)

Ik heb het ook meegemaakt nu al 2 jaar geleden denk ik,
op een fuif in St-Katelijne Waver (België) een schietpartij met een dodelijk slachtoffer tot gevolg, het begon met een ongelukkig duwtje waarop een opstootje ontstond, waarna de dader naar huis ging om een pistool te halen.
Is nog in het nieuws geweest...mss enkele Belgen die zich dat nog herinneren.
Doet wel raar als je weet dat je 5 minuten ervoor op juist dezelfde plek stond als het slachtoffer....

Leviathan zei:
Vroegah was het:

Paps, ik ga vanavond uit, mag ik de auto mee?

Tegenwoordig:

Paps, ik ga vanavond uit, mag ik de Glock mee?

Ja hoor lieverd, vergeet je het extra magazijn niet?

Haha good shit.

Heb op mijn 16 ook afscheid moeten nemen van een jongen uit mijn oud voetbal team. ... na een ruzie in het centrum doodgeschoten...17 jaar is hij geworden
Kogel was niet voor hem bestemd maar voor degene die voorin de auto zat.

Vorig jaar een vriend van me dmv zinloos geweld 2 weken in coma gelegen..had er toen ook een thread aan gewijd voor getuigenoproep.

Ja jongens..mooi land Nederland!

ik heb er ff geen woorden meer voor.................

vanmorgenvroeg om half 8 mijn collega aan de telefoon die tot 2 keer toe bijna van de weg af is gereden ( met 120 km/h:mad: )

ik heb gelijk politie gebeld om dit door te geven aan KLPD zodat ze degene mogelijk nog van de weg af konden halen.........

wat denk je dat ik te horen krijg ???? "doet u maar aangifte bij een politieburo......."

een politieburo bereiken doen wij meestal NA werktijd, zelfs al hadden we gelijk een politieburo kunnen vinden ( snelweg af en zoeken maar), dan was de dader allang gevlogen.............

idd, het lijkt erop dat eigen rechter spelen steeds vaker een goede oplossing kan zijn want MEESTAL hoef je op politie niet snel meer te rekenen !:eek: :mad:

Altijd als je dit soort dingen hoort en leest dan ga je denken:

"Wat gaat er in het hoofd van zo'n vent om?" "Vanwaar die ontzettend overdreven reactie?"

Heeft zo iemand wel hersencellen en als die ze heeft, wat zal die nu dan denken?

Dat vraag ik me altijd af.....

allemachtig de hekel die ik heb aan lijers met schietijzers groeit met de dag.

wat een zieke bedoeling...

sad. :(

Guutvent zei:

Ben het deels met je eens!!! De stoel mag zo`n gastje wat mij betreft krijgen. Kost zo`n iemand tenminste de gemeenschap dan ook geen geld meer aan eten en onderdak. Alleen betreft de woorden kankeraidsklootzak en krijg aids!! Die woorden snap ik niet helemaal? ??? Je zult maar 1 van die ziektes hebben. Of eraan overleiden dus denk volgend keertje wat beterna dan meteen te roepen van krijg de kankeraidsklootzak. Kom misschien wel als een onderwijzertje commentaar geven sorry for that. Maar vond dat gewoon eff nodig!!!!!! ;)

Echt niet normaal meer, iemand tijdens het uitgaan door zijn hoofd schieten voor wat voor reden dan ook. Tegen iemand aanlopen dat gebeurt wel vaker tijdens het uitgaan. De dader moet wel flink ziek zijn in zijn hoofd. :mad: :mad: :mad:

Ik denk dat die uitsmuiters ook wel eff flink geschroken zijn hoor.. bedoel die willen ook niet eff neergeschoten worden..
En inderdaad..normaal op de vuist gaan zit er ook niet meer in tegenwoordig..Ze pakken je altijd.. met iets wat de andere niet heeft.. meer mensen bij zich of midner wapens zo gaat hea.. Triest.

kankeraidsklootzak typte ik in omdat ik zo emotioneel was :P...

en die andere gast:
er zijn helaas sommige mensen hier die zichzelf een 23 intellect vinden en altijd serieus bezig zijn. Ik zei toch ook dat dat eigenlijk zou moeten, nietdat het echt moet gebeuren. Ik heb respect voor de wet en zijn straffen, maar ook ik heb gevoel en mag wat roepen... als jij dat niet hebt, dan ben je misschien wel een intelligent mannetje maar je eq is dan ver te zoeken. dat is relax zeg..... :rolleyes: Oja, je hebt het trouwens niet tegen een 16 jarige breezah maar een 2 jaar jongere dan jijzelf intellect op universitair niveau.

Terug
Naar boven