Fitness Seller

Schildklier herstel

bbMike

Cool Novice
Waardering
0
Hoe kan ik het beste na mijn T3 kuur van 6 weken mijn eigen productie van T3/T4 weer starten?

mijn iname schema:
25|25|25|25|50|50|50|50|75|75|75|75|100|100|100|100|100|100|100|100|

75|75|75|75|50|50|50|50|25|25|25|25|

Ik zat zelf te denken om na deze kuur Kelp Lecitine te gaan gebruiken
Kelp levert een brede scala aan zeemineralen, zoals jodium, dat bijdraagt aan het correct functioneren van de schildklier.
Lecithine helpt bij het emulgeren van grote vetdeeltjes tot kleinere vetdeeltjes; als voedingsstof levert het een bijdrage aan de voeding van beschadigde cellen en weefsel; helpt ook de huid zacht en soepel te houden.
En misschien ook deze T3 stimulator?

T3 stimulator

Graag wat adviezen om zo snel mogelijk je eigen schildklier productie weer op gang te helpen.

-=bbMike=-

Als je rustig afbouwt is er niets aan de hand, wees maar gerust.

schildklier zal heus wel herstellen; dit is ook voldoende aangetoond in onderzoeken....
het heeft wel 'ff' nodig en in die tijd zou je best ff een fatburnertje mee kunnen pakken om het aanzetten van vet te minimaliseren.

FF een vraagje van mij..en misschien is dit een domme vraag maar:
waarom is het aan te raden om T3 op en af te bouwen en niet lang te gebruiken terwijl mij HIER werd geadviseerd om de T4 gewoon met de gh yearround mee te laten lopen (ik neem 100 mcg ED).

Hoe kan ik het beste na mijn T3 kuur van 6 weken mijn eigen productie van T3/T4 weer starten?

mijn iname schema:
25|25|25|25|50|50|50|50|75|75|75|75|100|100|100|100|100|100|100|100|

75|75|75|75|50|50|50|50|25|25|25|25|

Ik zat zelf te denken om na deze kuur Kelp Lecitine te gaan gebruiken
En misschien ook deze T3 stimulator?

T3 stimulator

Graag wat adviezen om zo snel mogelijk je eigen schildklier productie weer op gang te helpen.

-=bbMike=-

Guggelsterones did show some thyroid stimulation in a couple of tests (and in others it showed no effect). But what's interesting is that in the tests where they did raise thyroid output, the rise was very short lived. And there's another dirty secret to Guggelsterones. In some studies, it's been shown that it may raise estrogen. (No wonder they helped clear acne!) This is the LAST thing you wants if a hard lean body is your objective.

• Topic Starter Topic Starter
FF een vraagje van mij..en misschien is dit een domme vraag maar:
waarom is het aan te raden om T3 op en af te bouwen en niet lang te gebruiken terwijl mij HIER werd geadviseerd om de T4 gewoon met de gh yearround mee te laten lopen (ik neem 100 mcg ED).

T3 is iets anders als T4 he.

T3 werkt ongeveer 4 keer zo sterk als T4, omdat T4 eerst nog omgezet moet worden in T3. Het op en afbouwen is om je schildklier zo min mogelijk aan te tasten, zodat je zelf na de kuur weer gewoon T4/T3 gaat maken. Toch zou ik als ik jouw was niet het hele jaar T4 blijven slikken, lijkt me niet echt gezond en je schildklier raakt daar ook wel aangewend dus als je dat een jaar gebruikt kun je waarschijnlijk niet echt gemakkelijk meer zonder.

Bodylotion slikt T4 voor zijn HGH.
Dit is iets anders dan "zomaar" T4 slikken imo.

Op dit moment gebruik ik HGH,en neem daar zolang het duurt ook T4 bij,simpelweg voor de verlaging van lichaamseigen T4 door HGH

Terug
Naar boven