Fitness Seller

Schokkend, 25 jaar oud filmpje leidt mogelijk tot vervolging wegens moord

Bezoekers in dit topic

Gewoon ziek zulke mensen, stop ze maar lekker in San Quetin.
 
Wat een stakker :mad: down is STOP fight !!
vuile flikker was gewoon bang dat ie zelf onderuit ging of zou gaan :rolleyes:

wat overigens ook gebeurde....

ik heb zelf aan kyokushinkai karate gedaan en deze zwarte band (karate) was van zeer slechte klasse !

voor iemand doodtrappen heb je geen zwarte band voor nodig..

Video is echt sick
 
Waar denk je dat die agressie vandaan kwam? Hij had het gewoon zwaar moeilijk tegen die gast. (als die gast zich niet ingehouden had dan had ie volgens mij ook nog gewonnen ook :D)

Het zal er zeker toe bijgedragen hebben, maar adhv de manier waarop die kerel benaderd wordt met vernederende vragen lijkt het me duidelijk dat ze op voorhand al niet zo'n frisse dingen met hem van plan waren. Ik heb het idee dat het vooral de sensai is die de touwtjes in handen heeft en dat die buffe zwarte alles wil doen om niet af te gaan in diens ogen. Dat hij verassend goed kon vechten zal er daarom denk ik wel voor gezorgd hebben dat hij dubbel zo hard aangepakt werd. Wat er op een bepaald ogenblik gebeurde had iig niks meer te maken met kyokushinkai karate. Dat was gewoon een straatgevecht om de andere kapot te maken, terwijl hij zo naïef was om niks door te hebben. Op het einde hoor je in zijn stem wel dat hij beseft dat hij op de verkeerde plaats terecht gekomen is en meteen daarna wordt hij bewusteloos getrapt.

Wel storend, dit filmpje. De methodische manier waarop die sensai te werk gaat met de achtergestelde man, de headstomping door een buffe kerel en zijn cynische samenvatting achteraf. Wat een psycho.
 
**** man... hoe ziek...
Wat is dat goor geluidje eigenlijk op het eind van het filmpje?
Net nadat hij de fatale trap op zijn kop krijgt en je bloed ziet, hoor je zijn ademhaling ofzoiets?
Echt goor... Net alsof zijn keel over is ofzo
 
**** man... hoe ziek...
Wat is dat goor geluidje eigenlijk op het eind van het filmpje?
Net nadat hij de fatale trap op zijn kop krijgt en je bloed ziet, hoor je zijn ademhaling ofzoiets?
Echt goor... Net alsof zijn keel over is ofzo

Dat gebeurt soms in de ring ook, en bij epileptische aanvallen als het over is. Soort van heftig snurk-geluid.
 
**** man... hoe ziek...
Wat is dat goor geluidje eigenlijk op het eind van het filmpje?
Net nadat hij de fatale trap op zijn kop krijgt en je bloed ziet, hoor je zijn ademhaling ofzoiets?
Echt goor... Net alsof zijn keel over is ofzo

Doodsrochel, denk dat hij daar al hersendood is getrapt.
 
voor iemand doodtrappen heb je geen zwarte band voor nodig..

Video is echt sick
Dat snap ik , was gewoon triest om te zien hoe slecht deze zwarte band was...
 
Amerika! typisch amerikaans...

Hij kon eigenlijk niet echt veel, was inderdaad een straatgevecht. Vrij ziek dat die andere gewoon die gast ff naar buiten slepen.
 
Idd, triest, die laatste voetstampen waren voor niets nodig, zelfs als iemand jou de les zit te spellen en zit uit te dagen.. Hij moet zich wel zeer persoonlijk gekrenkt gevoeld hebben door die gast. Was in ieder geval pure haat en woede tegenover die gast.

Btw: die kreet op 3.49 :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al ergere filmpjes gezien...
 
Triest gewoon, die laatste trappen vooral!
Gasten mogen ze van mij helemaal kapot maken:)
 
Geen woorden voor eigenlijk tegen zulk gedrag. Ik ben er een beetje misselijk van deze belachelijke daad

Wat hiervoor ook al is geschreven -->zo`n man zou langzaam maar zeer pijnlijk dood gemarteld moeten worden.
 
wow ik ben echt niet tegoei van dit filmpje :o
zieke shit man
 
Heb het daarnet nog eens gezien maar nu met een bak kwark erbij...
 
Back
Naar boven