AndroidHealthClinic

Scholier zwaargewond na ruzie met medeleerlingen

Allochtonen of autochtonen; het zou allebei zomaar kunnen.. Autochtonen zijn echt geen lieverdjes hoor (denk maar eens aan alle hooligans.. zeker geen lieverdjes) feit blijft dat ik nog steeds niet begrijp hoe dit allemaal maar zomaar kan gebeuren.

Maar goed, bij mij op school zie ik soms ook dingen die echt niet kunnen.. het is gewoon te ziek voor woorden soms..

Hoe heeft de criminaliteit waar individuele burgers het slachtoffer van worden zich de
afgelopen 25 jaar ontwikkeld: worden burgers steeds vaker slachtoffer van criminaliteit,
zoals vaak wordt verondersteld? Het aantal delicten waar de Nederlandse bevolking
van 15 jaar en ouder het slachtoffer van is geworden, is sinds 1980 toegenomen.
Begin jaren tachtig werden jaarlijks ongeveer 4 miljoen delicten gerapporteerd en dit
is – met fluctuaties – toegenomen tot 4,6 miljoen in 2004. De bevolkingsomvang is in
deze periode echter ook gestegen. Het is daarom gangbaar het aantal delicten te relateren
aan de bevolkingsomvang. Wanneer we ons concentreren op het aantal delicten
per 1000 inwoners – ook wel het incidentiecijfer genoemd – laten de afgelopen
decennia een redelijk stabiel beeld zien van de ontwikkeling van slachtofferschap (zie
fi guur 3.1; zie ook tabel C.1).2

In 2004 vonden per 1000 inwoners 350 delicten plaats.3
De ontwikkeling van slachtofferschap verschilt tussen delicttypen (zie fi guur 3.1;
zie ook tabel C.2). Het aantal gewelddelicten nam begin jaren tachtig toe, maar liet
daarna een lichte daling zien; gemiddeld vonden jaarlijks rond de 800.000 gewelddelicten
plaats. Sinds halverwege de jaren negentig is echter weer een stijging te
zien: in 2003 vonden bijna 1,1 miljoen gewelddelicten plaats (84 per 1000 inwoners).
Deze stijging komt vooral door een toename in het aantal bedreigingen. In 2004
was het aantal gewelddelicten weer gedaald naar 964.000 (74 per 1000 inwoners),
waarbij zowel het aantal coïtusuele delicten, mishandelingen en bedreigingen was
afgenomen. Het aantal diefstaldelicten nam in de jaren tachtig gestaag toe tot bijna
2 miljoen in 1995 (161 per 1000 inwoners). Vanaf 1995 trad echter een daling in. In
2004 werden bijna 1,8 miljoen diefstaldelicten gerapporteerd (135 per 1000 inwoners).
Deze algemene daling is vooral te danken aan het teruglopen van het aantal
inbraken. Inmiddels lijkt het aantal diefstaldelicten zich enigszins gestabiliseerd
te hebben: de kans op inbraak blijft daarbij dalen, terwijl de kans op diefstal uit de
auto blijft toenemen. Het aantal vernielingen nam in de jaren tachtig af, maar laat
sinds begin jaren negentig een duidelijke stijging zien. In 2004 werden 1,8 miljoen
vernielingen gerapporteerd door de Nederlandse bevolking (141 per 1000 inwoners).
De stijging wordt vooral veroorzaakt door meer beschadigingen aan auto’s en dit is
weer (mede) het gevolg van het toenemende aantal auto’s in Nederland.

http://www.scp.nl/publicaties/boeken/9037702325/Slachtoffers_van_criminaliteit.pdf

Voor het gehele rapport

Maar eens mezelf quoten uit dit topic :

http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/nauwelijks-stijging-misdaad-25-jaar-60154/

Yep geweld neemt toe, echter gemeten naar bevolkingsgroei en andere criminaliteit is er dus een redelijk stabiel beeld.

Nog een quote uit die thread :

Inderdaad, dat gezeik altijd dat het zo slecht gaat. Mensen hebben dat nodig ofzo, klagen.

:D ;) niet boos worden Zelda, gewoon een geintje.

Laatst bewerkt:
We horen nooit meer wat over de Molukkers. ???
Zo zal het met die andere buitenlanders ook wel goed aflopen.
Het gaat trouwens om de daad en niet om nationaliteit denk ik...boeie.

staat daar niet dat het aantal geweldsdelicten afnam tussen 2003 en 2004, zowel absoluut (van 1,1 miljoen naar 964.000) als relatief? (van 84/1000 naar 74/1000)

Waarom is het onveilige gevoel dan zoveel groter geworden in Nederland? (naar mijn idee)

De Molukkers komen 1 keer per jaar in Den Haag de boel slopen bij het Vredespaleis. Maar goed dat is weer een ander verhaal.

Hou je klep vent:roflol:
Ik ben een korte tijd geleden nog in elkaar geramt door een paar van die snotapen(7 man) op klaarlichte dag voor mijn school
Staat zelfs ergens nog op tape

staat daar niet dat het aantal geweldsdelicten afnam tussen 2003 en 2004, zowel absoluut (van 1,1 miljoen naar 964.000) als relatief? (van 84/1000 naar 74/1000)

Waarom is het onveilige gevoel dan zoveel groter geworden in Nederland? (naar mijn idee)
Kan te maken hebben met de vergrijzing, oudere mensen voelen zich sneller onveilig. Verder kan een onveiligheidsgevoel ook door de media en het beeld van 'hangjongeren' gestimuleerd worden.

De politieke en religieuze aanslagen die in het nieuws kwamen, het opkomende terrorisme over de hele wereld en steeds dichter bij huis of zelfs in eigen land hebben dat gevoel nog verder versterkt.

Overigens blijft het aantal diefstallen in auto's toenemen.

wat een ziekelijke actie, snotjochies die een ander in elkaar schoppen, stoer hoor.

wedden dat ze wegkomen met een dagje kerstbomen ophalen onder begeleiding van een gemeenteman?

als vader van zo'n kind ga je toch helemaal door het lint.
ik had serieus bij elk joch een stoeptegel door z'n slaapkamerraam gegooid ofzo hoor.

Goeie morgen iedereen ik woon in almelo
u zou dit nou niet verwachten
maar ik ben 1 van die jongens die met deze ruzie vast zat
de langste vast zat
ik zat 1 maand en 2 weken vast voor deze ruzie
deze jonge man.
die klappen kreeg.
heeft een nep raport gemaakt van de dokter zo erg was het ook niet nou ben ik vrijgelaten ? en waar is het dagen dat ik vastzit waar is het geld?
ik zie niks meer ze zeggen je bent vrij wat wil je anders
? ik wilme dagen terug toen ik de baaiers vastzat
wie zou dat prettig vinden terwijl het neit zo erg was dat ze zo erg hadden gemaakt
oja de jongens zaten 3 dagen vast. en ik 1 maand en 2 weken
ik ben nu 17 jaar.
en ik heb nu een hele normale leven
ik was geen crimineel met deze jonge deze jonge had een reachtisme uitzeg gedaan daarom kreeg die klappen maar zo erg wa shet neit ze zeiden toen ik vast zat dat die jonge 2 weken niet naar school ging terwijl de 2 dagen later opschool was
wateen wet wat een strafbaare feit!

Mooie binnenkomer Ahmet! Even een tip: als je gewoon met je poten van andere mensen afblijft weet je zeker dat ze geen 'neprapport' bij de dokter laten maken.

kun je het misschien ook in het nederlands posten? dit kan toch geen hond lezen.

en dan nog, wat ben je voor een simpel figuur als je iemand gaat slaan omdat hij een racistische opmerking maakt, ik sla ook niet iedereen op zijn bek als ik weer eens word uitgescholden voor k*tnederlander of kaaskop.
maargoed, ik hoop dat je hier een mooi strafblad aan overhoud en voor de rest van je leven alleen maar rotbaantjes kunt vinden.

kun je het misschien ook in het nederlands posten? dit kan toch geen hond lezen.

en dan nog, wat ben je voor een simpel figuur als je iemand gaat slaan omdat hij een racistische opmerking maakt, ik sla ook niet iedereen op zijn bek als ik weer eens word uitgescholden voor k*tnederlander of kaaskop.
maargoed, ik hoop dat je hier een mooi strafblad aan overhoud en voor de rest van je leven alleen maar rotbaantjes kunt vinden.

Hhehe idd.. gelukkig gaat 't hier anders, zegge altijd tegen elkaar k*tkaas of k*tmarokkaan.. maar is gewoon voor ouwehoer.

:( :( :(
Bah...

Iemand in elkaar slaan om dat hij zich racistisch uit is niet echt slim natuurlijk. Ze houden je niet voor niets zo maar een maand vast, waarom zou je geld moeten krijgen?

Mooie binnenkomer Ahmet! Even een tip: als je gewoon met je poten van andere mensen afblijft weet je zeker dat ze geen 'neprapport' bij de dokter laten maken.

dus . jj wilt zeggen als die gene een reacistme uitmerking maakt dat ik me stil bij moet houden
dit is netals iets.
dat ze je moeder uitschelden als ik je naar de kanker had uitgecholden?
wat had je dan gedaan stil blijven en kijken tot die jou de volgende keer beter had gepakt
deze jonge dacht datdie wat was.
dat die een man was
maar toen ik die jonge sloeg was het 1 tegen 1
daarna kwam iedereen vliegen die hem niet mochten had ik het gezegt
datze moesten komen .en die artikel is ook neit waaar dat ik ander eging oophalen ik ben een man die 1 tegen 1 durft.
die jogne was zelf 2 koppen groter dan mij maar toen die jonge op de grond lag zat iedereen ineenkeer te trappen is mijn schuld niet;)

Geloven jullie serieus, dat Ahmet hier op dit board zichzelf komt verdedigen?
Ik heb zo mijn twijfels. Hoe zou iemand die te maken heeft met deze ruzie, op dit board komen?
Vast iemand (kloontje ofso?) die wilt laten zien dat het allochtoontjes betreft.

Ik ken die jongetjes zoals jou, die denken dat ze alles zijn, en bij elk klein dingetje je helemaal inelkaar willen trappen. Misschien was die andere jongen dat ook wel, maar pas maar op, voor je het weet kom je eens de verkeerde tegen ;)

Geloven jullie serieus, dat Ahmet hier op dit board zichzelf komt verdedigen?
Ik heb zo mijn twijfels. Hoe zou iemand die te maken heeft met deze ruzie, op dit board komen?
Vast iemand (kloontje ofso?) die wilt laten zien dat het allochtoontjes betreft.

Ik geloof het wel ja, de gegevens die ik hier heb wijzen uit dat de woonplaats klopt en het is in ieder geval geen kloon.

Terug
Naar boven