Fitness Seller

Scholier zwaargewond na ruzie met medeleerlingen

dus . jj wilt zeggen als die gene een reacistme uitmerking maakt dat ik me stil bij moet houden
dit is netals iets.
dat ze je moeder uitschelden als ik je naar de kanker had uitgecholden?
wat had je dan gedaan stil blijven en kijken tot die jou de volgende keer beter had gepakt
deze jonge dacht datdie wat was.
dat die een man was
maar toen ik die jonge sloeg was het 1 tegen 1
daarna kwam iedereen vliegen die hem niet mochten had ik het gezegt
datze moesten komen .en die artikel is ook neit waaar dat ik ander eging oophalen ik ben een man die 1 tegen 1 durft.
die jogne was zelf 2 koppen groter dan mij maar toen die jonge op de grond lag zat iedereen ineenkeer te trappen is mijn schuld niet;)
dus eigenlijk is het je schuld niet en ligt het aan die jongen en al die anderen, maar heb jij er niks mee te maken en hebben ze jou zolang vastgehouden omdat ze dat wel leuk vonden?
ik leef met je mee

geloof je me niet.?
ik zat te zoeken.
op internet toen ik vrij was of he top internet stond dus toevallig kwam ik hier langs
en ik zag al die verhalen die niet eens klooppen ik wil hier een einde aan maken
Iedereen leeft hier.
. maar ik had wel spijt daarna dat ik die jonge sloeg en ik heb me excusses aan geboden aan die jonge,
en waarom zal ik nou gaanliegen ik ben niet stoer dat ik vastzat
daar hoor ik niet thuis
en veroordeel me aub hier niet als je me niet kent;)
want jullie praten alleen maar van dingen dat jullie gehoord hebben
. terwijl niks van waar is

Oke! Dan zat ik dus fout. Nou, het is in ieder geval duidelijk dat het (weer) een allochtoon betreft, dus daar hoeven we niet meer om heen te draaien. Toch vreemd dat hij zich komt verdedigen hier, of zal hij dat op elk board doen?

Ik open alvast een fonds voor Ahmetj0ew, het is best erg dat iemand wordt vastgezet nadat hij zich heeft uitgeleefd op een ander.

Vechten omdat iemand je uitscheld, dommer kan je niet zijn.

dus . jj wilt zeggen als die gene een reacistme uitmerking maakt dat ik me stil bij moet houden
dit is netals iets.
dat ze je moeder uitschelden als ik je naar de kanker had uitgecholden?
wat had je dan gedaan stil blijven en kijken tot die jou de volgende keer beter had gepakt
deze jonge dacht datdie wat was.
dat die een man was
maar toen ik die jonge sloeg was het 1 tegen 1
daarna kwam iedereen vliegen die hem niet mochten had ik het gezegt
datze moesten komen .en die artikel is ook neit waaar dat ik ander eging oophalen ik ben een man die 1 tegen 1 durft.
die jogne was zelf 2 koppen groter dan mij maar toen die jonge op de grond lag zat iedereen ineenkeer te trappen is mijn schuld niet;)

Iemand een klap geven is tot daar aan toe, maar hem het ziekenhuis inrammen kan gewoon echt niet Ahmet, dan kan je verwachten dat je in de problemen komt. Justitie maakt ook fouten, maar het lijkt me sterk dat ze je voor niets opsluiten. Maar des te meer reden om te zorgen dat je niet betrokken raakt bij dit soort vechtpartijen. :)

geloof je me niet.?
ik zat te zoeken.
op internet toen ik vrij was of he top internet stond dus toevallig kwam ik hier langs
en ik zag al die verhalen die niet eens klooppen ik wil hier een einde aan maken
Iedereen leeft hier.
. maar ik had wel spijt daarna dat ik die jonge sloeg en ik heb me excusses aan geboden aan die jonge,
en waarom zal ik nou gaanliegen ik ben niet stoer dat ik vastzat
daar hoor ik niet thuis
en veroordeel me aub hier niet als je me niet kent;)
want jullie praten alleen maar van dingen dat jullie gehoord hebben
. terwijl niks van waar is

"De jongen is met gebroken en gekneusde ribben en letsel aan een oogkas opgenomen in het ziekenhuis, meldt de politie."

Volgens jou is dit gelogen?

zelfs als je erbij bent en niks doet ben je schuldig :)

Je bevestigt je eigen stigma met zulke acties kerel, daar kom je wel achter als je een ''man'' wordt.
Maarja ik was ook ooit 17:rolleyes:

Ja dan moet je je stil houden.

En als je dan toch besluit om met hem op de vuist te gaan hou het dan lekker 1 tegen 1. Want met meerdere tegen 1 is toch wel zooo zwak en zielig!

Je straatje proberen schoon te praten terwijl je waarschijnlijk nog voor de rechter moet komen is ook niet zo slim trouwens.

ja we hebben te horen gekregen
dat die wel een letsel had aan zen oogkas maar geen gebroken ribben of een gekneusde.
want als die dat had kond ie over 2 dagen niet naar school heen
maargoed
ik heb me straf gezeten
en iemand zei nog net dat over strafblad
maar.
over 3/4 maand moet ik weer voorkomen en reclassering zegt dat ik normale leven hebt en dar mjn persoonlijksheid onderzoek een posietivie rapport had dat mijn .strafblad een grote kruis achter komt en zo kan ik leven zonder problemen
. ikmag nou alles maar ik maak nooit ruzie meer
van je fouten kan je leren

Dat zou mooi zijn Ahmet, dat je er van geleerd hebt. Als iemand je uitscheld altijd de wijste zijn .

met een gekneusde rib kun je prima naar school.

m'n pa heeft het zelf gehad die was 2 dagen later ook gewoon weer aan het werk en die werkt in de bouw, school is niet echt lichamelijk zwaar ofzo.

nouja, ik hoop dat je iig je lesje geleerd hebt en je geen 2e keer verlaagt tot zo'n niveau, want dan kom je wat minder goed weg gok ik.

dat die wel een letsel had aan zen oogkas maar geen gebroken ribben of een gekneusde.

maargoed
ik heb me straf gezeten
maar.
over 3/4 maand moet ik weer voorkomen en reclassering zegt dat ik normale leven hebt en dar mjn persoonlijksheid onderzoek een posietivie rapport had dat mijn .strafblad een grote kruis achter komt en zo kan ik leven zonder problemen

Dus eigenlijk maak je jezelf wijs dat hij geen gekneusde ribben heeft omdat je hebt "gehoord" dat hij na 2 dagen weer op school was.

Hopelijk heb je van je fout geleerd ja. ;)

maargoed
ik heb me straf gezeten
maar.

Ik hoop dat je leert van je fouten, sommige oude vrienden van mij zijn zo de weg kwijt geraakt.

ja ik begin nou helemaal van 0
in me leven
ik heb alles veranderd
nieuwe vrienden
nieuwe school
alles begint helemaal van 0 bij mij
en ik vindt dat nou zo goed met me ouwe vrienden
daar kwam het altijd mee
want almelo is zon stad
erzijn wel 30 groeppen die emt elkaar ruzie hebben en elke dag wel paar die dood worden geslagen
ik vindt het nu erg eerstvondt ik het niet erg
ik had nooit een strafblad ik wist neit eens hoe een cell zat ik wist helemaal niks ik moest 6 dagen in de bureau blijven en 1 maand en 2 weken ong.
in het poortje groningen
het fouten maken is niet erg het beste is om van te leren

Ga je je op elk discussie forum nou verdedigen dan?

Dat er iedere dag een paar worden dood geslagen zal wel meevallen, anders stonden de kranten er vol van.

Van 0 beginnen is verder niks mee, aan verkeerde vrienden heb je weinig.

nouja, succes er dan maar mee en hopen dat je deze goede lijn aan kunt houden.

Terug
Naar boven