Fitness Seller

Schorem van vroegah - flashbacks topic

Bezoekers in dit topic

Genieën denken vaak hetzelfde. 😏
interested kevin nash GIF
 
Zoveel goede series van vroeger maar op dag tv zenden ze nog altijd de zoveelste rerun van Flodder uit. Gelukkig kijk ik overdag amper tv
 
Zoveel goede series van vroeger maar op dag tv zenden ze nog altijd de zoveelste rerun van Flodder uit. Gelukkig kijk ik overdag amper tv
Hier zijn ze onlangs terug met Magnum pi begonnen,heeft wel eens een enkele keer op de achtergrond gespeeld, was vroeger ook vaste kost.
 
Moet wel zeggen dat in veel series amper tempo zit van vroeger. Ik had een aantal jaar terug als guilty pleasure kleine huis op de prairie. Lijkt me wel grappig als van die vage absurdistische comedies terugkomen op de treurbuis.

Zoals deze

 
Moet wel zeggen dat in veel series amper tempo zit van vroeger. Ik had een aantal jaar terug als guilty pleasure kleine huis op de prairie. Lijkt me wel grappig als van die vage absurdistische comedies terugkomen op de treurbuis.

Zoals deze

Don't be a menace (in the hood while drinking juice), How high en CB4 :eyebrow:
 
Hoe heet die serie ook al weer met die blonde tweeling? Keek altijd voor die 2. Was in Californië ofzo. Niet California Dreams of heartbreak High. Schiet me vast zo te binnen :thinking:
 


 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven