AndroidHealthClinic

Schouder blessure+ Deca

Christos

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Heren,

Ik heb al een tijdje last van mijn schouder nek sectie en het gaat helaas niet over. (ik ben toch al een oudje:)) Nu heb ik verschillende kuurvoorstellen in gedachten maar ik heb ook vernomen dat Deca het enige is wat echt bewezen is wat helpt tegen blessures.

Ik ben dus bezig om mijn kuurschema weer wat te gaan veranderen. Alles wat geneest door Deca, is dit dan blijvend?

ik dacht aan geen orals alleen maar spuitjes.

w1-10

Deca 800 mg per week (ipv 600)

w1-14
TestE 1500 mg per week (ipv 2000)

W16-20
Nolvadex 30 mg per dag.

Wie heeft ervaring met Deca en blessures?

Thx

Met dit schema ga je alleen maar meer last krijgen gezien je ****hard gaat groeien.

jij was toch die ene met zo'n eetschema van een 14 jarige?
ik zou een sportarts opzoeken ipv de oplossing bij AAS.

edit: groeien zal ie niet hoor GetXXL, okaal pomp je er een liter test in

• Topic Starter Topic Starter
Ik geloof niet in sportartsen en voeding is belangrijk maar lang niet zaligmakend. als ik teveel eet wordt ik namelijk snel te vet.

denk je dat het probleem zichzelf oplost als je er wat deca inramt? .... en als je te snel vet word op zelfs die doseringen moet je toch echt serieus gaan denken aan cardio. ik zou ook eens wat onderzoek doen naar hgh als ik jou was, mischien heb je daar meer aan (om je vetverbranding wat op te schroeven)

w1-10

Deca 800 mg per week (ipv 600)

w1-14
TestE 1500 mg per week (ipv 2000)

W16-20
Nolvadex 30 mg per dag.

Wie heeft ervaring met Deca en blessures?

Thx

Alle doseringen halveren.(750/400 is meer dan genoeg) Deca houdt wat meer water vast tussen je gewrichten en zorgt zo voor een vlottere beweging ervan, meer niet.
Meer dan 1000mg test/week is gewoon waste of money and a useless increase of sides. (been there, done that)

Deca kan idd helpen.
Maar jij knalt er gewoon een dikke kuur in.

Als je gebruik wil maken van de helende werking van deca is 100 mg ew of minder genoeg.

maar iemand die zon voeding schema recent heeft neergezet kan niet serieus genomen worden

En als je last hebt van je 'schouders nek sectie' dan moet je je even goed gaan afvragen wat er dan precies aan de hand is. Deca neemt niet echt de oorzaak weg, het verminderd pijn en dingen herstellen wat beter, maar mijn ervaring is alleen in pezen en gewrichten, niet als de hele boel gewoon vast zit in je nek, schouders of rug.

maar iemand die zon voeding schema recent heeft neergezet kan niet serieus genomen worden

Even dimmen kerel, jij hoeft voor mij niet te bepalen of ik wel of niet er serieus mee omga.

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 18:01 ----------

En als je last hebt van je 'schouders nek sectie' dan moet je je even goed gaan afvragen wat er dan precies aan de hand is. Deca neemt niet echt de oorzaak weg, het verminderd pijn en dingen herstellen wat beter, maar mijn ervaring is alleen in pezen en gewrichten, niet als de hele boel gewoon vast zit in je nek, schouders of rug.

De pijn spitst zich toe naar mijn voorkant schouder. als ik typ voel ik zelfs steken uit mijn voorkant schouder komen.???:(

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 18:03 ----------

Zijn er AAS die bekend staan om zijn specifieke helende werking op gewrichten en spieren?
(Behalve Deca dan)

De pijn spitst zich toe naar mijn voorkant schouder. als ik typ voel ik zelfs steken uit mijn voorkant schouder komen.???:(

Rusten kerel, en er proberen "rond te trainen", doe oefeningen waarbij je geen pijn voelt in je schouder. Schouder blessures genezen moeilijk, gewoon even kalmer aan doen zal je een veel beter resultaat geven dan nanodrolone.

Rusten kerel, en er proberen "rond te trainen", doe oefeningen waarbij je geen pijn voelt in je schouder. Schouder blessures genezen moeilijk, gewoon even kalmer aan doen zal je een veel beter resultaat geven dan nanodrolone.

Thx bro, maar ik heb vorig jaar al met hetzelfde rond gelopen en heb toen enkele maanden rustig aan gedaan en zelfs 6 weken niks gedaan. Nu zet ik even aan met trainen en komt het weer terug:mad:
Het lijkt wel alsof ik niet meer flink kan en mag trainen aangezien ik dan weer last krijg. zal wel met de leeftijd te maken hebben....daarom denk ik aan veel deca...
fysio en dat allemaal geloof ik niet zo in eigenlijk.

Terug
Naar boven