Sjapoela
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 11%
Goeiemiddag allemaal,
ik ben nieuw hier, zal me even voorstellen
Reinier, 21 jaar en kom uit Almelo. kZit al langer op dit furom te pluizen, en heb er goeie informatie van gebruikt. Maar ik zit nu met een probleem, heb me dan toch maar aangemeld.
Sinds ik klein was kon ik mijn linkerschouder al "half" uit de kom halen, dan druk ik mijn elleboog tegen zijkant van mn buik en trek me schouder naar achter ofzoiets, moeilijk uit te leggen. kVond het toen wel stoer:/ Nu train ik sinds een half jaar en een paar maanden geleden kreeg ik veel last als ik mn borstspieren trainde. Nog even en dan rop ik hem er echt uit dacht ik. Ben gestopt, naar dokter-fysio en daar kwakkel ik al een paar weken an. Veel oefeningen voor rugspieren, eigenlijk alles behalve borstspier. Die was te "sterk" en trok mijn schouder naar voren. Ik had een verkeerde houding, vooroverhangende schouders, ondertussen redelijk aangepast. Nu kwam mijn fysio met het verhaal van dat ik waarschijnlijk nooit mijn borstspieren kon trainen, vanwege zwakke schouder. Ook na een operatie zal het niet mogen omdat ik het dan weer kapot kan trekken ofzo
Ik vroeg door en misschien als ik een heel strak rug/borst schema aan hou, dat ze elkaar in evenwicht houden, dat het misschien wel zou kunnen.
Al met al een domper, was erg goed bezig, +10 kg en 4/5 dagen per week trainen. Alleen een borst/schouders die ECHT achterlopen
grrr
Hoe moet ik nou trainen dan
kHoop dat mn verhaal duidelijk is en dat jullie tips hebben!
Thx
ik ben nieuw hier, zal me even voorstellen
Reinier, 21 jaar en kom uit Almelo. kZit al langer op dit furom te pluizen, en heb er goeie informatie van gebruikt. Maar ik zit nu met een probleem, heb me dan toch maar aangemeld.Sinds ik klein was kon ik mijn linkerschouder al "half" uit de kom halen, dan druk ik mijn elleboog tegen zijkant van mn buik en trek me schouder naar achter ofzoiets, moeilijk uit te leggen. kVond het toen wel stoer:/ Nu train ik sinds een half jaar en een paar maanden geleden kreeg ik veel last als ik mn borstspieren trainde. Nog even en dan rop ik hem er echt uit dacht ik. Ben gestopt, naar dokter-fysio en daar kwakkel ik al een paar weken an. Veel oefeningen voor rugspieren, eigenlijk alles behalve borstspier. Die was te "sterk" en trok mijn schouder naar voren. Ik had een verkeerde houding, vooroverhangende schouders, ondertussen redelijk aangepast. Nu kwam mijn fysio met het verhaal van dat ik waarschijnlijk nooit mijn borstspieren kon trainen, vanwege zwakke schouder. Ook na een operatie zal het niet mogen omdat ik het dan weer kapot kan trekken ofzo
Ik vroeg door en misschien als ik een heel strak rug/borst schema aan hou, dat ze elkaar in evenwicht houden, dat het misschien wel zou kunnen.
Al met al een domper, was erg goed bezig, +10 kg en 4/5 dagen per week trainen. Alleen een borst/schouders die ECHT achterlopen
grrr Hoe moet ik nou trainen dan
kHoop dat mn verhaal duidelijk is en dat jullie tips hebben!Thx