Fitness Seller

Schouderbladen (spieren)

StefanArjan

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
71kg
Hallo.

Ik sport nu al een geruime tijd. Ik fitness graag.

Mijn vraag is, is het normaal dat je schouderbladen naar buiten gaan staan ?
Hoort dat zo? Is dat normaal bij de mens? Of komt het echt door de fitness?

Ik vind het zelf niet echt mooi. Ik wil wel wat gespierd zijn maar het moet wel mooi bij je lichaam passen vind ik. Dit lijkt best apart vind ik.

Als er iemand is die mij hier meer uitleg over kan geven. Dat zou ik erg waarderen.

Want ik zit er namelijk aan te denken om fitness achter wegen te laten. En misschien hoeft dat niet.Alsik maar weet wat de oorzaak is.

Greetz Stefan

Hallo.

Ik vind het zelf niet echt mooi. Ik wil wel wat gespierd zijn maar het moet wel mooi bij je lichaam passen vind ik. Dit lijkt best apart vind ik.

Als er iemand is die mij hier meer uitleg over kan geven. Dat zou ik erg waarderen.

Want ik zit er namelijk aan te denken om fitness achter wegen te laten. En misschien hoeft dat niet.Alsik maar weet wat de oorzaak is.

Greetz Stefan

Dat hoort niet zo, beter probeer je ze weer naar binnen te trainen want zo loop je echt zwaar voor schut. Wat doe je voor oefeningen? Waarschijnlijk doe je teveel oefeningen voor de binnenkant van je schouders.

• Topic Starter Topic Starter
Dat hoort niet zo, beter probeer je ze weer naar binnen te trainen want zo loop je echt zwaar voor schut. Wat doe je voor oefeningen? Waarschijnlijk doe je teveel oefeningen voor de binnenkant van je schouders.

Ja ik doe veel oefeningen voor de binnenkant van je schouder.
Ja ik loop ook zwaar voor schut. Vandaar dat ik hier een post zet.
Ik schaam mij er wel voor want het staat lelijk.
Hoe kan ik dit oplossen?

---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

Ja ik doe veel oefeningen voor de binnenkant van je schouder.
Ja ik loop ook zwaar voor schut. Vandaar dat ik hier een post zet.
Ik schaam mij er wel voor want het staat lelijk.
Hoe kan ik dit oplossen?

Hoe kan ik ze weer naar binnen trainen?

Misschien kun je met een aanloopje zijwaarts tegen een muur aanrennen? Dat heeft mijn invalide broertje enorm geholpen.

Een grote bout door je schouders prikken, wel zorgen dat ze er bij je tepels uitkomen, anders staat dat natuurlijk ook zo raar!

Misschien kun je met een aanloopje zijwaarts tegen een muur aanrennen? Dat heeft mijn invalide broertje enorm geholpen.

Bedoel je zijwaarts met je schouders of de schouderbladen?

Ik moet gewoon met de puntige schouderbladen tegen de muur aan gaan rennen?

Bedoel je zijwaarts met je schouders of de schouderbladen?

Ik moet gewoon met de puntige schouderbladen tegen de muur aan gaan rennen?

Ja idd zijwaarts met een aanloopje. Je kunt ook aan iemand vragen om het met een hamer bij te werken, maar dat is voor die ander lastig in te schatten hoe hard hij dient te slaan. Beter ren je zelf goed gericht tegen de muur.

Ja idd zijwaarts met een aanloopje. Je kunt ook aan iemand vragen om het met een hamer bij te werken, maar dat is voor die ander lastig in te schatten hoe hard hij dient te slaan. Beter ren je zelf goed gericht tegen de muur.

Dankjewel trouwens wat je net tegen die ene persoon zei. Het is ook een serieus probleem.
Dankjewel voor het beantwoorden van mijn vraag.

Maakt het uit hoe vaak je dat doet en gewoon elke een paar keer?

Wat ik me wel heb voor genomen is om de binnenkant niet meer te trainen. Want wil dit probleem niet nog een keer.

Dankjewel trouwens wat je net tegen die ene persoon zei. Het is ook een serieus probleem.
Dankjewel voor het beantwoorden van mijn vraag.

Maakt het uit hoe vaak je dat doet en gewoon elke een paar keer?

Wat ik me wel heb voor genomen is om de binnenkant niet meer te trainen. Want wil dit probleem niet nog een keer.

Nee idd, je moet ff kijken wat je aankunt. Ik raad je aan om rustig te beginnen en kijken wat voor jou werkt. Je kun beginnen met 10 setjes in sukkeldraf en dan langzaam opwerken naar een paar sprintjes of geforceerde herhalingen.
Het is misschien handig om een helm op te zetten want het kan dat je met je hoofd tegen de muur aan gaat stoten.

Nee idd, je moet ff kijken wat je aankunt. Ik raad je aan om rustig te beginnen en kijken wat voor jou werkt. Je kun beginnen met 10 setjes in sukkeldraf en dan langzaam opwerken naar een paar sprintjes of geforceerde herhalingen.
Het is misschien handig om een helm op te zetten want het kan dat je met je hoofd tegen de muur aan gaat stoten.

Echt bedankt voor tip.Ik ga hier echt wat mee doen.
Ik wil mijn uitstekende spieren op mijn schouders aan de achter kant weer naar binnen hebben.
Ik ben blij dat er een oplossing voor is. Ik wil u bedanken dat u mijn serieus probleem ook serieus genomen hebt. Ik kan nu wat aan mijn probleem doen.

Echt bedankt voor tip.Ik ga hier echt wat mee doen.
Ik wil mijn uitstekende spieren op mijn schouders aan de achter kant weer naar binnen hebben.
Ik ben blij dat er een oplossing voor is. Ik wil u bedanken dat u mijn serieus probleem ook serieus genomen hebt. Ik kan nu wat aan mijn probleem doen.

Geen dank man we zijn op deze wereld om elkaar te helpen, en niet om elkaar kapot te maken. Sommige mensen op dit forum vergeten dat wel eens.

Haha.. Ik zit hier met een welgemeende glimlach :)

Geen dank man we zijn op deze wereld om elkaar te helpen, en niet om elkaar kapot te maken. Sommige mensen op dit forum vergeten dat wel eens.

Oke. Ja dat is zo, daar ben ik het helemaal mee eens. Nee daar heb je ook niks aan. Ja heb het gemerkt inderdaad.

Voordat je het doorhebt lachen ze je hier uit om je gebreken.

Ja dat zou me niks verbazen. Ik ben net vandaag geregistreerd en er is al 1 die een grap er over maakte. Ik kijk nergens raar van op. Ben blij dat u eerlijk en serieus bent en er serieus antwoord op geeft. Dat maakt het voor nieuwe gebruikers het wel makkelijker. En voelen zich weer wat zelf verzekerder omdat er een oplossing is. Ik voel mij ook opgelucht dat dit te verhelpen is.

Ja dat zou me niks verbazen. Ik ben net vandaag geregistreerd en er is al 1 die een grap er over maakte. Ik kijk nergens raar van op. Ben blij dat u eerlijk en serieus bent en er serieus antwoord op geeft. Dat maakt het voor nieuwe gebruikers het wel makkelijker. En voelen zich weer wat zelf verzekerder omdat er een oplossing is. Ik voel mij ook opgelucht dat dit te verhelpen is.

Mooi dat je je wat zelfverzekerder voelt. Ik vind het erg fijn dat ik daar aan heb kunnen bijdragen. Je moeder heeft je goed opgevoed omdat ze je geleerd heeft om mensen met u aan te spreken. Heel erg netjes van haar. Mooi ook dat je nergens raar van opkijkt, dat moet je ook niet doen hoor voor je het weet heb je tegenwoordig aids en dan heb je pas echt de poppen aan het dansen (aids en uitstekende schouders is geen fijne combinatie). Ik ben altijd eerlijk en serieus, ik weet nog goed dat ik hier voor het eerst op het forum kwam en luppie en klusmier mij de fijne kneepjes van het fitnessvak leerden. Mooie tijden waren dat.
Prachtig ook dat je opgelucht bent. Ik wens je een voorspoedig opgelucht leven toe met zeer veel zelfvertrouwen.

Mooi dat je je wat zelfverzekerder voelt. Ik vind het erg fijn dat ik daar aan heb kunnen bijdragen. Je moeder heeft je goed opgevoed omdat ze je geleerd heeft om mensen met u aan te spreken. Heel erg netjes van haar. Mooi ook dat je nergens raar van opkijkt, dat moet je ook niet doen hoor voor je het weet heb je tegenwoordig aids en dan heb je pas echt de poppen aan het dansen (aids en uitstekende schouders is geen fijne combinatie). Ik ben altijd eerlijk en serieus, ik weet nog goed dat ik hier voor het eerst op het forum kwam en luppie en klusmier mij de fijne kneepjes van het fitnessvak leerden. Mooie tijden waren dat.
Prachtig ook dat je opgelucht bent. Ik wens je een voorspoedig opgelucht leven toe met zeer veel zelfvertrouwen.

Ja want ik dacht eerst. Ik kom er nooit van af. Ik zat er een hele tijd mee. Constant in de spiegel kijken. En werd er gek van. En toen dacht ik. Ik ga gewoon op een forum vragen om me zelf wat duidelijkheid te geven. Zodat ik me wat geruster voel. Ja dat heeft ze ook inderdaad. Nee ik kijk nergens raar van op. Heb genoeg gezien en voorbij zien komen. We hebben allemaal wel iets waar we mee lopen. En zo helpen wij elkaar om die zorg weg te nemen. Ja inderdaad het kan allemaal maar zo gebeuren. Dat is fijn om te weten. Er zijn niet veel mensen die eerlijk en serieus zijn. Die zijn zeldaam. Ik ben er ook 1 van. Ja dat kan ik mij goed voortsellen. Tocht respect dat u het gedaan heeft. Om u probleem openbaar te maken. Daar heb je wel veel moed voor nodig. Ja dat ben ik zeker. Ik heb sinds kort een vriendin en ik wil niet dat ik lelijk blijf door die spieren in me schouderbladen. Nu dat ik weet hoe ik ze naar binnen krijg. Heb ik iets om aan te werken. Ik vind namelijk een mooie lichaam en mooi gespierd perfect. Mijn dank is zeer groots. Ik wens u ook succes voor in de toekomst. Nogmaals bedankt.

Hallo.

Greetz Stefan

Ik persoonlijk heb dit probleem ook gehad.

Heb dit toen opgelost tussen de bankschroef in de schuur van me oma.
Mijn schizofrene neefje van 8 draaide de bankschroef zo aan dat er behoorlijk wat spanning op het bot kwam te staan .
Wij hanteerde een spanning van ommenabij een kwartslag voor afbreken van mijn schouderblad.

Dit deden wij elke zondag en het resultaat mag er wezen!!

Nu is mijn bot weg en ik kan nu veel chicks hosselen want heb ook een sixpack.

Succes met je doelen en koop anders morgen ofzo een grote bankschroef.

Staat de muur nog overeind ts?

Terug
Naar boven