AndroidHealthClinic

screening toegang militaire basis

Bezoekers in dit topic

misschien moeten we de naam van het topic veranderen in '' waarom alle pliesie kut is volgens XyzYx ''
 
Jamaar zo'n topic had hij al... Die begint in elk topic over de politie en z'n ouders te zagen
 
Kan je het niet gewoon in dag maak/verpest topic houden in plaats van letterlijk elk topic te hijacken?
 
Kan je het niet gewoon in dag maak/verpest topic houden in plaats van letterlijk elk topic te hijacken?



Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

door Lao-Tse
 
ze zitten allemaal wel te zeuren maar zonder jou is dit forum een stuk saaier

Hoxyz vindt het zelfs nodig om irl vrienden van mij over mijn goede verhalen te vertellen, hypocriete kneus :roflol:
 
Hoxyz vindt het zelfs nodig om irl vrienden van mij over mijn goede verhalen te vertellen, hypocriete kneus :roflol:
Again, not sure waar je het over hebt aangezien ik gok dat je doelt op Yvette? Die heb ik al maanden niet meer gesproken, en een keer op een festival gezien. Eigenlijk ook nooit over jou gehad behalve als zij begon te janken tegen mij wanneer ze weer eens bang voor je was.

Overigens zie ik ook niet echt in wat daar hypocriet aan is.
 
Again, not sure waar je het over hebt aangezien ik gok dat je doelt op Yvette? Die heb ik al maanden niet meer gesproken, en een keer op een festival gezien. Eigenlijk ook nooit over jou gehad behalve als zij begon te janken tegen mij wanneer ze weer eens bang voor je was.

Overigens zie ik ook niet echt in wat daar hypocriet aan is.

Ja Yvette is ook hypocriet 2.0 want tegen mij zat ze continue te zeuren of ze mee kon rijden.
 
Ja Yvette is ook hypocriet 2.0 want tegen mij zat ze continue te zeuren of ze mee kon rijden.
Het minderjarige brein is nog niet volledig en kan je het best vergelijken met een verliefd brein. Is o.a. nog niet in staat om oorzaak en gevolg te overzien. Wat betreft het laatste heb je waarschijnlijk de kern over het waarom ze bij jou zijn blijven instappen.
 
Vieze jij
Kan je geen aanvraag tot eerherstel doen? Maak je kans om weer een blanco strafblad te krijgen.
 
Vieze jij
Kan je geen aanvraag tot eerherstel doen? Maak je kans om weer een blanco strafblad te krijgen.


ik moet nog 1 jaar wachten en dan ben ik weer een eerzaam burger,

langste terugkijktermijn is 8 jaar voor o.a verzekeringen(ik ben b.v voor mijn auto nu wel verzekerd maar uitkeren doen ze bij mij niet als ze gaan zoeken bij een schadeclaim en dit grapje terugvinden )

VOG =verklaring omtrent gedrag heb ik al een paar jaar .,maar die kijken in mijn geval maar 4 jaar terug,en is ingekaderd voor bepaalde beroepen (geen grote geldstromen en dure goederen .bv :roflol:)

werken in gevangenissen,politiebureau's,waardetransport en op schiphol is definitief voorbij voor mij in dit leven maar dat is begrijpelijk
 
werken in gevangenissen,politiebureau's,waardetransport en op schiphol is definitief voorbij voor mij in dit leven maar dat is begrijpelijk
Weet niet of het zo rechtvaardig is om een stommiteit voor de rest van je leven te moeten meedragen.
 
Weet niet of het zo rechtvaardig is om een stommiteit voor de rest van je leven te moeten meedragen.

Ik betaal nog steeds elke maand

een forse schadevergoeding ,

loopt nu al in de duizenden euro's,

dat doet wel een beetje pijn
 
Waarom zou je in een gevangenis of politie bureau willen werken?

Ben juist blij als ik daar niet kom :trollface:
 
Waarom zou je in een gevangenis of politie bureau willen werken?

Ben juist blij als ik daar niet kom :trollface:


Ook daar hebben gebouwen

onderhoud nodig ,kennis van mij

is overdag glazenwasser en s' nachts

geveltoerist die werd geweigerd

bij het wassen van de ramen van het

politiebureau in Eindhoven ,sta je

lekker voor lul. hahaha
 
Back
Naar boven