AndroidHealthClinic

screening toegang militaire basis

als het echt de hoogste veiligheidsklasse zou zijn dan hebben ze je allang gescreend:)

• Topic Starter Topic Starter
als het echt de hoogste veiligheidsklasse zou zijn dan hebben ze je allang gescreend:)

kan niet ,zijn ad hoc werkzaamheden ,kunnen pas op zijn hoogst 1 of 2 weken van te voren ingepland worden, afhankelijk van de storing / mate van lekkage,

kopie van mijn paspoort heb ik wel 1 week geleden al moeten inleveren, alleen wegens drukte nog niet behandeld

en het blijven natuurlijk wel werkzaamheden voor burgerpersoneel dus je komt echt niet in de buurt van geheime en /of gevaarlijke zaken anders deden ze het echt wel zelf

ik weet wel dat militair personeel op echt hoog risico plaatsen (A -B niveau) een 8 weken durend onderzoek van de MIVD krijgen,inclusief omgevingsfactoren zoals vrienden en familie.

en voor alle DBB'rs met latente gangster fantasieën ,leer van deze sukkel (ik dus) dat :

a) misdaad echt niet loont

b) het je van de rest van je leven blijft achtervolgen ,hoe relatief klein of marginaal het ook was

c) geld maakt wel gelukkig ,alleen moet je er wel eerlijk voor werken

amen

Als je alleen een strafblad hebt met een vermogens delict zal er niks aan de hand zijn hoor. Ken genoeg mensen die een strafblad hebben/hadden die ook bij de politie aan de bak zijn gekomen, heb enige tijd geleden ook de psychologische testen bij defensie gehad. Als je gewoon normaal doet is er niks aan de hand:) Weet alleen niet in hoeverre je vrij mag rondlopen op de basis. Kan zijn dat je begeleid wordt en niet zomaar overal mag rondlopen.

Je hebt je paspoort kopie al ingeleverd dus ziekmelden heeft nu toch weinig zin.. Als je daar niet mag komen zullen ze je werkgever daar wel van op de hoogte gaan stellen of je nu ziek bent of niet.

Je hebt je paspoort kopie al ingeleverd dus ziekmelden heeft nu toch weinig zin.. Als je daar niet mag komen zullen ze je werkgever daar wel van op de hoogte gaan stellen of je nu ziek bent of niet.

Ik denk niet dat ze hem pas gaan screenen als de klus al geklaard is, denk je wel?

klus is klaar , volgende week weer beginnen met werken , hoewel de keuze om me ziek te melden geen schoonheidsprijs verdient

was het in dit specifieke geval de enigste juiste keuze

(beter een week jezelf slecht voelen door te liegen dan je baan kwijt te raken door eerlijk te zijn )

en voor alle DBB'rs met latente gangster fantasieën ,leer van deze sukkel (ik dus) dat :

b) het je van de rest van je leven blijft achtervolgen ,hoe relatief klein of marginaal het ook was

amen

OE! Meerkeuze daar ben ik het beste in.
Ik ga voor B.

C is fout dat heb ik van mijn moeder geleerd en A is ook niet waar dat heb ik in breaking bad gezien.

Gelukkig ben je er goed vanaf gekomen.
Dit laat wel even goed zien hoe zulke dingen altijd boven je hoofd blijven hangen.

amen

Drugs verkopen loont anders best hoor als ik kijk naar de taakstrafjes die ze gekregen hebben nadat ze bakken met geld er aan verdiend hebben.

Drugs verkopen loont anders best hoor als ik kijk naar de taakstrafjes die ze gekregen hebben nadat ze bakken met geld er aan verdiend hebben.

hahaha,onthoud een ding goed ,als er ergens veel word gelogen en gebluft is het wel door crimineeltjes onderling ,

ik ken een vrij grote drugshandelaar (is in het nieuws geweest met het vinden van meer dan een miljoen euro aan contanten in zijn huis en een hele grote partij coke,bijna 100kg in een luxe appartement

in een andere stad ,dus geen straatgarnaal met 10 gram,en die heb ik nog nooit kunnen betrappen op bluffen of sowieso praten over vermeend verdient geld ,vage zaakjes of dikke auto's ,sterker nog ,na

voor de 2e keer te zijn veroordeeld voor 10 jaar brommen :eek: is het besef wel gekomen dat misdaad nergens toe leid en vooral veel persoonlijke en familiale ellende veroorzaakt wat het vele geld nooit kan

goed maken, overigens een super sympathieke en bescheiden kerel met het hart op de goede plaats,ondanks zijn zeer uitgebreide strafblad.

en er is nog nooit een crimineel geweest die op zijn sterfbed heeft gezegd "had ik maar meer in de gevangenis gezeten"

hahaha,onthoud een ding goed ,als er ergens veel word gelogen en gebluft is het wel door crimineeltjes onderling ,"

Op het moment dat ik weet dat iemand vrij veel drugs verkoopt, geen werk heeft en toch een goede 25.000 euro contant heeft liggen dan denk ik bij mezelf dat die toch vrij veel verdient heeft :roflol:

Komt vervolgens weg met 240 uur taakstraf, toen wel er mee gestopt omdat inderdaad de gevangenis niet echt aanlokkelijk was.

Is toch minimaal een goede 100 euro in het uur, dat verdien ik niet hoor en dat is alleen het minimum :roflol:

Op het moment dat ik weet dat iemand vrij veel drugs verkoopt, geen werk heeft en toch een goede 25.000 euro contant heeft liggen dan denk ik bij mezelf dat die toch vrij veel verdient heeft :roflol:

Komt vervolgens weg met 240 uur taakstraf, toen wel er mee gestopt omdat inderdaad de gevangenis niet echt aanlokkelijk was.

Is toch minimaal een goede 100 euro in het uur, dat verdien ik niet hoor en dat is alleen het minimum :roflol:

reken zelf maar uit of het interessant is om dat te doen (officiele O.M richtlijnen zijn voor 1 maand bewezen dealen op straatniveau = 2 maanden strafeis ,plus altijd terugvordering verdient geld)

dus het was of de eerste keer met veel berouw tonen ,meewerken met het onderzoek en een blanco strafblad of dealen in een zeer korte periode anders kom je niet weg met 240 uur =gelijk aan 6 maanden

detentie,wat dat betreft word je in Nederland vrij hard aangepakt en altijd gevolgd door zware invorderingen

van vermeend verdient geld (400,00 per maand verplicht aflossen is peanuts voor het CJIB en dan word je nog gematst ) en inbeslagname luxe goederen,dus by by Golfje GTI en je dikke flatscreen

Laatst bewerkt:
reken zelf maar uit of het interessant is om dat te doen (officiele O.M richtlijnen zijn voor 1 maand bewezen dealen op straatniveau = 2 maanden strafeis ,plus altijd terugvordering verdient geld)

dus het was of de eerste keer met veel berouw tonen ,meewerken met het onderzoek en een blanco strafblad of dealen in een zeer korte periode anders kom je niet weg met 240 uur =gelijk aan 6 maanden

detentie,wat dat betreft word je in Nederland vrij hard aangepakt en altijd gevolgd door zware invorderingen

van vermeend verdient geld (400,00 per maand verplicht aflossen is peanuts voor het CJIB en dan word je nog gematst ) en inbeslagname luxe goederen,dus by by Golfje GTI en je dikke flatscreen

Hij legde het geld apart ipv als een big spender te leven dus was niet aantoonbaar welke hoeveelheden verdiend waren of welke hoeveelheden verhandeld waren over welke periode :p

Zijn auto was gewoon met wit geld gekocht (auto van ~2000)

Waarom denk je dat ik mijn auto met geleend geld van mijn ouders gekocht heb en hun maandelijks afgelost heb? Is stuk makkelijker uitleggen dan wanneer je tegen een wout moet zeggen dat je in 1x 12k betaald hebt. In mijn geval was het wel gewoon wit geld maar ik heb geen behoefte politie inzage in mijn financiën te geven.

Ik denk dat het wel met een sisser af was gelopen ware het niet dat de MIVD nu weet dat je in contact staat met Xyzyx. Ik zou maar goed opletten op verdachte busjes voor je huis de komende tijd.

Terug
Naar boven