AndroidHealthClinic

Sebas's zijn fototopic ( Begin, 25/05/08 )

Je eet veelste weinig, om massa aan te zetten moet je veel meet eten. En je word heus niet te snel breed;). Idd clean bulken! En als je cut moet je natuurlijk al wel wat massa hebben anders blijft er niks over. En dat duurt nog wel even.
En die blokjes zou ik me nog niet zo op focussen, het totaal plaatje moet kloppen, borst schouders armen enz. dan schitterd een 6 pack pas.
Succes met alles!

Dankje,

Ik twijfel tussen eerst dat buikje eraf werken of eerst massa opbouwen ( wil niet enorm breed worden, maar gewoon mooi afgetraind. )

zo snel gaat dat nu ook weer niet, je voedingsschema ziet er niet uit, boterhammen gaan het verschil niet maken. Supplement nemen zou ik niet meteen doen, is geen wondermiddel, in het begin goed eten en trainen vond ik voor mijzelf al goed, als het wat losloopt met je voeding en manier van trainen kun je het mee in je schema nemen, anders vind ik het maar weggegooid geld. Cutten zou ik niet doen, je hebt nog niet veel om te cutten, kwak er eerst wat massieve spiermassa op en ga dan wat cardioen
succes ! :wl:

• Topic Starter Topic Starter
Hallo,

Ik zie de namen billstar en rippitoe voorkomen ? kan iemand daar informatie over geven ?.
Ik ben nu aangemeld bij een andere sportschool, dus nu heb ik echt een stok achter de deur.

Ik heb er zin in :D

Trainen en slapen geloof ik wel, ik zou aandacht schenken aan je eetschema. Kijk eens rond hier in de voedingsectie.

Oke, ik ben nu helemaal uit mijn voeding.
Per dag zit ik op een 16 plakken boterhammen nu ( kipfilet enzovoort )
Een gewone warme hap, en voor en na trainen een eiwit/koolydraten shake.
Dat alles is mooi verdeelt over de dag.
Dus nu een aantal maanden veel eten en aankomen tot +- 80 kilo
Daarna gaan droogtrainen en het vet% omlaag brengen.
Nu zit mijn vet% op de 13% ik hoop dat tijdens deze maanden het niet hoger word dan 16/17% en dat ik het daarna naar de 10 kan brengen + spieren behoud.

Nu ik mezelf er in ga verdiepen word het alleen maar leuker.

Verder nog tips ?

Sebas

ten eerste hard trainen

en dat eetschema is veels te weinig

ik wil kwark, tonijn en kipfilet zien :P
en veel ook !!!!

@ Jackalxl : moet ik nog meer dan 16 plakken brood enz eten ?. Ik vind het eigenlijk wel genoeg.
Ik train nu 3 keer per week kracht, en 1/2 speciale cardio dagen er tussen houden om het vet% enigsins laag te houden.

Je eet zoveel als een Ethiopïer en zo goed als geen eiwitten.

@ Jackalxl : moet ik nog meer dan 16 plakken brood enz eten ?. Ik vind het eigenlijk wel genoeg.
Ik train nu 3 keer per week kracht, en 1/2 speciale cardio dagen er tussen houden om het vet% enigsins laag te houden.

Aantal boterhammen drastisch omlaag schroeven en gewoon dikker beleggen met eiwitrijke voeding.

hmm,

iksnap het niet. iedereen zecht wel wat anders. hoe weet ik nu wat waar is en niet?

Je eet zoveel als een Ethiopïer en zo goed als geen eiwitten.

Jullie worden allemaal veelste vet met die mentaliteit!! ik eet maar 10 boterhammen en groei ook! Want geloof me als jij 25 belegde boterhammen gaat eten wordt je vooral vet (tussen 16-25%bf) en krijg je weinig VVM.

on topic: denk dat 16 boterhammen voor de basis ok is! Maar let wel op eiwitrijk belleg! Dingen als eieren, kip, tonijn e.d kunnen natuurlijk nooit kwaad!;):D

Dus jij zecht dat je met 10 boterhammen ook prima groeid ?.
Nouja, ik probeer gewoon zoveel mogelijk te eten. Gister uitgekomen op 12 stuks.
Vandaag zit ik op de 10 nu.
Straks even lekker warm eten en dan naar het werk.

morgen ochtend weer vroeg sporten. Even kijken of het een beetje goed gaat.
Over 2 weken maak ik weer mooie foto's.

Groetjes.

Veel eiwitten, (vlees, vis, zuivelproducten)..en flink wat tijd in de sportschool doorbrengen, succes !

Gaat helemaal goed komen,
Gister de borst en triceps getraind. Pff, en spierpijn niet normaal.

- 10 Minuten rustige warming-up op de crosstrainer.
- Dumbbell fly 3x10. ( 10kg, 12kg, 14kg )
- Bankdrukken plat 3x10. ( 40kg, 50kg, 50kg )
- Bankdrukken schuin 3x10. ( 35kg, 30kg, 25kg ) Met tussendoor gelijk de dumbbell press schuin, dus alstware 20 reps achterelkaar. Pff verzuren.
- Pullover met stang 3x10. 15kg.

- Triceps extension 3x10 20 kg. ( voor zover het nog kon, kwam meestal pas tot de 7-8 )
- Dippen op bankje en grond, 3 keer 1 minuutje, maar hield ik niet vol. Zat echt goed vol.

Zaterdag en zondag heb ik helaas geen tijd om te trainen. Maar het schema word zo :

Dinsdag : Rug schouders en biceps.
Donderdag : Borst en triceps.
Zondag : Benen.

Hoeveel dagen mag je cardio doen, ik heb nu 4 dagen. Kun je daar gerust 2/3 dagen een uurtje cardio van maken ?

Update 12-06-2008.

Zo, het trainen gaat redelijk goed, soms een dipje ivm de hooikoorts die ik heb. Dat traind echt niet fijn rooie ogen en een loopneus.

Maar even mijn stats weer.

25-05-2008:

- Lengte : 185

- Gewicht : 73.0 kg

- Vetpercentage : 14.0 %

- Leeftijd : 17 jaar

12-06-2008:

- Lengte : 185

- Gewicht : 75.2 kg

- Vetpercentage : 11.2 %

- Leeftijd 17 jaar

Hehe praktisch onmogelijk ...