AndroidHealthClinic

Seksen met fiets is strafbaar

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
Waardering
13
Coïtusen met fiets is strafbaar

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De Brit Robert Stewart moet voor de rechter verschijnen omdat hij coïtus heeft gehad met z'n fiets. Dat meldt de Daily Telegraph. Stewart werd in oktober van vorig jaar betrapt in een hotelkamer in Schotland. De man droeg enkel een t-shirt. Hij hield z'n stalen ros vast en bewoog z'n heupen. Het is niet bekend of de man de eindmeet heeft gehaald.

Betrapt door kamermeisjes
Twee kamermeisjes van het hotel deden de ontdekking. Ze hadden meermaals op de deur van Stewarts kamer geklopt. Toen die niet open deed, gingen ze naar binnen met de loper. De twee waren danig uit hun lood geslagen door de taferelen die zich voor hun ogen afspeelden. Ze brachten de manager op de hoogte, die op zijn beurt de politie belde. Stewart heeft inmiddels de feiten toegegeven en de rechter heeft hem op de lijst van zedendelinquenten gezwierd. De uitspraak valt volgende maand.

Tegels
Hij is niet de eerste man die coïtus met ongewone objecten verkiest. In 1993 werd een zekere Karl Watkins, elektricien van beroep, achter de tralies gedraaid omdat hij het deed met... vloertegels. Misschien liet Stewart zich inspireren door Queen, die in de videoclip van hun megahit 'Bicycle Race' (met de voor Stewart dubbelzinnige woorden: "I want to ride my bicycle") naakte fietsers opvoerden. (eb)

Zedendeliquent? Komt ie in de cel tussen pedo's en verkrachters te zitten... :rolleyes:

tja wielerliefhebbers, kheb ze altijd een apart volkje gevonden :D

een fiets fetisjist? ik voel me opeens weer normaal:D

Eerst natuurlijk de vlammenwerper erop, dan is die lekker warm:D

Het mag dan misschien gestoord zijn, maar het is verder toch zijn zaak met wat voor objecten hij coïtus heeft achter gesloten deuren? Wat is dit voor tijdsverpilling van de rechterlijke macht, zijn ze bang dat de fiets een trauma oploopt?

• Topic Starter Topic Starter
Het mag dan misschien gestoord zijn, maar het is verder toch zijn zaak met wat voor objecten hij coïtus heeft achter gesloten deuren? Wat is dit voor tijdsverpilling van de rechterlijke macht, zijn ze bang dat de fiets een trauma oploopt?

Een fiets heeft ook rechten hoor :o

hopelijk vrijde ie veilig, en droeg hij een helm

een hond moet toch ook niet voor de rechter verschijnen, wanneer hij coïtus heeft met een konijn?

In feite heeft Zelda wel gelijk, laat die gestoorden zich maar uitleven op hun fiets of vloertegels, dat heb ik liever dan dat ze een vrouw aanranden op straat.

Inderdaad, als je de vrijheid al niet meer hebt om te coïtusen met je fiets

wat een ****ing onzin dit!!! Dus als ik met mijn leuter tussen de wc bril zit of 'm in de stofzuigerslag stop, kan ik berecht worden.. lol!

tja, als je het verschil tussen zacht en hard niet meer kent:rolleyes:

Ja ik begin me nu wel zorgen te maken weten jullie toevallig of dit ook strafbaar is:

xxxxxx

:roflol:

Zal die handdoek van laatst ook illegaal zijn ? Te gek voor woorden eigenlijk... hier mag je dieren nken, en daar geeneens je eigen fiets.

dieren hebben zaad vragende ogen, volgens sommige mensen en objecten niet.

dieren hebben zaad vragende ogen, volgens sommige mensen en objecten niet.

Een fiets zal daarentegen ook geen problemen hebben om 'genomen' te worden. Verder ben ik van mening dat een dier nemen toch wel wat erger is dan een fiets nemen.

Sowieso moet je zelf weten hoe je klaarkomt, zolang je er niemand mee lastig valt. Ik ben blij dat ik mijn boerka nog zonder problemen kan nemen. :D

Terug
Naar boven