MuscleMeat

Seksen met fiets is strafbaar

Je mag gerust pedo zijn, maar als je met een fiets doet ben je wel heel fout :rolleyes:

waarom wordt je daarvoor berecht????? Ik neuk toch mijn goederen als ik dat wil...

ik vindt het lekker om met mijn penis tegen mijn kussen te wrijven:)

Vreemde zaak: als hij op bed had liggen rukken en de dames waren binnengekomen was dat dan wel OK geweest?

Wat ik me wel kan voorstellen is: hij heeft de dames horen kloppen maar is moedwillig doorgegaan met de bedoeling om betrapt te worden. In dit geval is het exhibitionisme lijkt me en dat is idd strafbaar.

waarom namen de dames ook geen plaats op zijn fiets? 1 dame voor hem, 1tje achter hem en eentje zijn lul likt. dat leek mij toch wel wat aangenamer dan dat preutse gedoe om mensen te gaan inlichten. kregen ze een kans om van hun coïtusuele ficti realiteit te maken, gaan ze dat weer verpesten. het is ook nooit goed!!

Belachelijk, ik kan me geen enkele reden bedenken waarom strafbaar zou moeten zijn. Het verhaal zal wel niet helemaal kloppen.

Wat ik me wel kan voorstellen is: hij heeft de dames horen kloppen maar is moedwillig doorgegaan met de bedoeling om betrapt te worden. In dit geval is het exhibitionisme lijkt me en dat is idd strafbaar.

:roflol:

Denk dat het toch wel wat anders is gegaan. Als ik bezig was om m'n fiets te nken(kan me daar als vent eigenlijk weinig bij voorstellen, maar oke), en er zou op de deur geklopt worden, denk ik ook niet dat ik zou antwoorden en/of de deur openen. Sowieso kan het zijn dat ie te druk bezig was en de dames niet heeft gehoord.

Die gast moet eigenlijk het hotel kunnen aanklagen wegens inbreuk op privacy. :D

misschien had die fiets het wel uitgelokt, sommige van die nieuwe damesfietsen hebben echt niet meer veel kleren om het lijf,

die fiets wilde het vast net zo hard als hij ;)

ze hebben liever dat je dieren doet dan een fokking fiets, waar gaat het heen met deze wereld :roflol:

nou vraag ik me dus weer af of het zadel op zijn fiets zat???

zolang mensen het niet zien; mag je coïtus hebben met dieren, objecten en kinderen, maar owee als vrouwen gaan praten, daarom moet je ook de tong uit de bek trekken wanneer je een vrouw verkracht:evil2::fu:

wat een ****ing onzin dit!!! Dus als ik met mijn leuter tussen de wc bril zit of 'm in de stofzuigerslag stop, kan ik berecht worden.. lol!

Waarschijnlijk wordt hij berecht vanwege "undecent exposure" oid. De coïtus met hulpmiddellen zal wel meevallen, maar hij had best even "bezig" kunnen roepen of een bordje op de deur van zijn hotelkamer kunnen hangen om ongestoord zijn stalen ros te berijden ;)

zolang mensen het niet zien; mag je coïtus hebben met dieren, objecten en kinderen, maar owee als vrouwen gaan praten, daarom moet je ook de tong uit de bek trekken wanneer je een vrouw verkracht:evil2::fu:

heeft jouw moeder jouw soms iets aangedaan toen je klein was, dat je nooit hebt kunnen verwerken?

je mag me wel troosten met je borstomtrek van 112 cm:)

misschien had die fiets het wel uitgelokt, sommige van die nieuwe damesfietsen hebben echt niet meer veel kleren om het lijf,

die fiets wilde het vast net zo hard als hij ;)

Die vent had gewoon een andere visie wat betreft 'de fiets een grote beurt geven' :D

****, ik dacht dat frutenier een vrouw was:p

zat er eigenlijk wel een zadel op die fiets?

Terug
Naar boven