AndroidHealthClinic

sensation black

Ik weet mij nog te herinneren dat je sensation kon volgen via internet met beeld en geluid en zo, maar ik weet niet of dat dit jaar ook zo is.

• Topic Starter Topic Starter
was super ! ben nu alleen zo gaar als botor :o

letop beste dbb er gaat zeer streng gecontroleerd worden, er zijn is veel politie in burger dus ben voorzichtig met drugs. grz de boer

stel dat agenten je drugs van je willen kopen en je gaat er op in, dan is dat toch uitlokking of niet?

Beveiliging doet dit ook ( in burger controleren op feesten )

Wat vaak gebeurd is het volgende ,...

werken met 2 man ; 1 jeugdige feestganger en 1 oudere , de jongere gaat bij een verdachte proberen drugs te scoren terwijl de oudere ( overigens beide agent / beveiliging ) er naast staat en meneer de dealer zogenaamd op hete daad betrapt,..... Niemand die weet dat de eerste er ook bij hoorde en niemand die daar dus naar zal kraaien ;)

Beetje zielig dit soort dingen, wat willen ze hier nou mee bereiken?
Drugs gebruiken op een feest zal altijd wel blijven bestaan.

Ja die hele feest scene is gebaseerd op drugs , zonder die drugs geen feesten tot 7 uur sochtends .
Lekker simpel gaan ze iemand opakken met 50 pillen op feesten om ff de boel te verzieken , Laat ze 3 stations terug gaan en die gene oppakken die dat geheime lab ergens heb en er 10000den per dag produceert .

Ja die hele feest scene is gebaseerd op drugs , zonder die drugs geen feesten tot 7 uur sochtends .
Lekker simpel gaan ze iemand opakken met 50 pillen op feesten om ff de boel te verzieken , Laat ze 3 stations terug gaan en die gene oppakken die dat geheime lab ergens heb en er 10000den per dag produceert .

laat ze gewoon allemaal met rust... hoevaker dat gebeurt hoe duurder alles word.

gaat toch prima zo ;)

ZO, was me effe een party zeg, wel oer oer druk maar goed wat wil je met 40.000 man. Tot een uurtje of 3/4 voornamelijk hardstyle. Toen vince zijn set begonnen was ging de arena pas echt los. Heb et meest genoten van Outblast & Promo en Angerfist die het zaakje afsloot draaide ook superhard/goed.

haha

134 arrestaties op Sensation Black

Op het dance-feest Sensation Black in de Amsterdam Arena zijn vannacht 134 mensen gearresteerd. De meesten werden opgepakt voor drugsbezit. Verder werden arrestaties verricht voor mishandeling, vernieling en openbare dronkenschap.

Bijna 200 anderen werden ook opgepakt, maar al snel weer vrijgelaten. Er waren strenge controles, omdat vorige week na Sensation White een 24-jarige vrouw stierf. Ze bleek xtc te hebben gebruikt.

Op Sensation Black kwamen in totaal zo'n 23.000 mensen af. Kenmerkend aan de Sensation-feesten is dat de bezoekers op de Black-editie in het zwart gekleed gaan, en in het wit bij de White-editie.

Dat zijn nog eens nieuwsberichten!

• Topic Starter Topic Starter
:rolleyes:

ik pluk het ook maar van de nos site :D

We nemen het je niet kwalijk hoor.;)

Terug
Naar boven