XXL Nutrition

sensation black

Zo streng was die beveiliging nu ook weer niet, je werd alleen gefuilleerd meer niet, als k nou eens een zooi pillen in mijn portomonee vestopt had in het vakje voor kleingeld had ik dat zo binnen gehad.En over politie, k heb maar een handjevol politie gezien dus zo blijkt maar weer dat de media weer alles heeft opgeblazen als een gek.

• Topic Starter Topic Starter
nou.. mijn tas en porto hebbe ze aardig door staan grave :S

Was een leuk feestje!! Controle was zeker strenger dan voorheen, maar dat is tegenwoordig gewoon nodig op dat soort feesten. Vond het overigens best rustig in de Arena. Zag toch nog een hoop lege plekken op het veld. Sensation is niet meer wat het geweest is...

Zo streng was die beveiliging nu ook weer niet, je werd alleen gefuilleerd meer niet, als k nou eens een zooi pillen in mijn portomonee vestopt had in het vakje voor kleingeld had ik dat zo binnen gehad.En over politie, k heb maar een handjevol politie gezien dus zo blijkt maar weer dat de media weer alles heeft opgeblazen als een gek.

gezien idd, geloof mij maar dat er aardig wat politie/beveiliging in burger rond liep ;)

(Novum) - Bij het dansevenement Sensation Black zijn 308 personen gearresteerd
De meeste arrestaties waren zaterdagnacht voor drugsbezit. Vier verdachten werden opgepakt voor het handelen in drugs. Ook arresteerde de politie mensen voor mishandeling, dronkenschap, belediging en vernieling

Black is nooit zo drukbezocht geweest als White.

Was een leuk feestje!! Controle was zeker strenger dan voorheen, maar dat is tegenwoordig gewoon nodig op dat soort feesten. Vond het overigens best rustig in de Arena. Zag toch nog een hoop lege plekken op het veld. Sensation is niet meer wat het geweest is...

Black is nooit zo drukbezocht geweest als White.

Black is vaak uitverkocht geweest hoor.

Denk alleen dat het dit jaar de combinatie Hardcore / Hardstyle was. Veel Hardcore liefhebbers vinden de combi met Hardstyle niet echt geweldig en veel Hardstyle liefhebbers vinden de combi met Hardcore , wat dit jaar toch veel meer gemengd was dan afgelopen jaren, niet echt geweldig. Tel daarbij het slechte geluid , de locatie , de prijs en de strenge controles op en je hebt de reden voor de terug loop van Black.

Verder zit Nederland vol met clubk*tten en trancehomo's en dat verklaard weer het succes van White.

Ja die hele feest scene is gebaseerd op drugs , zonder die drugs geen feesten tot 7 uur sochtends .
Lekker simpel gaan ze iemand opakken met 50 pillen op feesten om ff de boel te verzieken , Laat ze 3 stations terug gaan en die gene oppakken die dat geheime lab ergens heb en er 10000den per dag produceert .

Ik heb ook altijd gefeest tot 7u 's morgens en nog nooit een pilletje of snuifje of wat dan ook nodig gehad hoor. Stelletje junkies hier op het board. :rolleyes:

Ja die hele feest scene is gebaseerd op drugs , zonder die drugs geen feesten tot 7 uur sochtends .
Lekker simpel gaan ze iemand opakken met 50 pillen op feesten om ff de boel te verzieken , Laat ze 3 stations terug gaan en die gene oppakken die dat geheime lab ergens heb en er 10000den per dag produceert .

Of laat ze alle slijters oppakken. Die hebben meer doden + hele ongelukkige gezinnen/ontwrichte levens op hun conto staan dan alle drugsdealers.

TheNose zei:
Ik heb ook altijd gefeest tot 7u 's morgens en nog nooit een pilletje of snuifje of wat dan ook nodig gehad hoor. Stelletje junkies hier op het board.

Haha en jij hebt zeker ook nooit een biertje genomen om het 'gezellig' te maken :rolleyes:. Laat iedereen in z'n waarde. Wat een bekrompen burgerlijkheid.

Ik heb ook altijd gefeest tot 7u 's morgens en nog nooit een pilletje of snuifje of wat dan ook nodig gehad hoor. Stelletje junkies hier op het board. :rolleyes:

Wie zegt ook dat de mensen het NODIG hebben?
Misschien word het allemaal net ff leuker/lekkerder met een snuif/pilletje. En gasten die zich elke weekend helemaal lam zuipen in de kroeg daar is niks mis mee toch?!

Gasten die zich helemaal de t*ring zuipen vind ik nog veel erger. Wat Bouwens zegt idd, alcohol zou veel meer aan banden gelegd moeten worden.
Heel vroeger dronk ik ook regelmatig een biertje of 2-3, 10-15 :D Daarna ben ik zelf in de horeca gaan werken (Alcazar Puttershoek, eind jaren 90) heb sindsdien absoluut geen behoefte meer aan alcohol. Red bulletje erin en ik kan de hele nacht door. :D

Niks burgerlijke bekrompenheid, gewoon een eigen mening. Als dat nog mag hier. ;)

Wie zegt ook dat de mensen het NODIG hebben?
Misschien word het allemaal net ff leuker/lekkerder met een snuif/pilletje. En gasten die zich elke weekend helemaal lam zuipen in de kroeg daar is niks mis mee toch?!

Degene waarop ik reageerde gaf aan dat er zonder drugs geen feesten zijn tot 7u 's morgens. Dat geeft toch wel een behoorlijke afhankelijkheid aan of niet?

Degene waarop ik reageerde gaf aan dat er zonder drugs geen feesten zijn tot 7u 's morgens. Dat geeft toch wel een behoorlijke afhankelijkheid aan of niet?

Ach zonder alcohol zijn er ook geen cafe's en volgens sommigen is er met het aankomende rookverbod zelfs geen horeca meer.

De sfeer op een feest is vooral goed omdat er veel XTC gebruikers zijn en de mensen daardoor vredelievender zijn. Die paar vechtpartijtjes die ik heb zien ontstaan worden voornamelijk veroorzaakt door mensen die veel alcohol op hebben (vaak in combi met coke). De sfeer op een feest zou anders zijn als iedereen maar zou drinken ipv van slikken.

Ik kom uit een buurt van boerenkermissen en andere zuipfeesten en iedere keer ontstaan daar enorm veel vechtpartijen. Hoe kan het dat het op zulke feesten , met net 1000 man , iedere keer fout gaat en dat op feesten met ruim 20.000 man de sfeer eigenlijk altijd goed is?

Ik weet het wel. Alleen politici en andere identiteitloze 1000 in een dozijn burgerpikkies hebben het niet door.

Die gaan liever door met het demoniseren van drugs. De kranten staan er vol van als er eens een (zeldzame) XTC of paddo dode valt. Terwijl ze de duizenden alcohol en tabak doden over het hoofd zien.

De sfeer op een feest is vooral goed omdat er veel XTC gebruikers zijn en de mensen daardoor vredelievender zijn. Die paar vechtpartijtjes die ik heb zien ontstaan worden voornamelijk veroorzaakt door mensen die veel alcohol op hebben (vaak in combi met coke). De sfeer op een feest zou anders zijn als iedereen maar zou drinken ipv van slikken.

Ben het ermee eens dat door drank veel vechtpartijen ontstaan, maar dit gebeurt net zo goed met XTC. Ligt er net aan hoe je reageert op XTC, want je kan er namelijk ook behoorlijk agressief van worden.

Ook ik ging vroeger feesten tot in de late uurtjes op alleen maar water en cola light. Tegenwoordig werk ik op die grote feesten en dan begin ik al een uur vroeger dan de bezoekers en ik eindig ook een uur later dan de bezoekers. Is soms best vermoeiend, maar een bak koffie of een RedBull doet wonderen. Het is dus zeker wel mogelijk om een nacht door te halen zonder die troep of alcohol te nemen. Ligt gewoon aan de persoon zelf!

Verder zit Nederland vol met clubk*tten en trancehomo's en dat verklaard weer het succes van White.
:roflol::roflol:

Ben het ermee eens dat door drank veel vechtpartijen ontstaan, maar dit gebeurt net zo goed met XTC. Ligt er net aan hoe je reageert op XTC, want je kan er namelijk ook behoorlijk agressief van worden.

Ook ik ging vroeger feesten tot in de late uurtjes op alleen maar water en cola light. Tegenwoordig werk ik op die grote feesten en dan begin ik al een uur vroeger dan de bezoekers en ik eindig ook een uur later dan de bezoekers. Is soms best vermoeiend, maar een bak koffie of een RedBull doet wonderen. Het is dus zeker wel mogelijk om een nacht door te halen zonder die troep of alcohol te nemen. Ligt gewoon aan de persoon zelf!

Dat klopt dat kan ik ook, maar mét is veel leuker.:eek:
Laat iedereen toch doen waar die zelf zin in heeft.
Discussiëren over wat beter is (alcohol of vitamineX) heeft toch geen zin, want het zal toch nooit veranderen.

Ja en dat is ook gewoon nog steeds zo ook al slik en snuif jij niets .
En nee ik ben er niet afhankelijk van ik vind zonder drugs ook leuk hoor maar met drugs is gewoon leuker vind ik :p

En ik ben er nog steeds van overtuigd dat zonder xtc en coke en speed en G de feesten een stuk eerder waren afgelopen en er wat anders uitzagen

Heeft iemand ergens livesets kunnen downloaden? Kan er namelijk geen vinden van Black.

Ben dit jaar niet geweest:(, dus zou graag de livesets horen.

gezien idd, geloof mij maar dat er aardig wat politie/beveiliging in burger rond liep ;)

Er waren een kleine 250 beveiligers (in uniform) aanwezig en ongeveer 45 politie mensen (undercover) die zich voornamelijk ophielden bij het veld en de lockers ;)

Bij de lockers werden ze er echt achter elkaar meegenomen... ze willen het nu op alle ID&T feesten toepassen vanwege het succes.

Heeft iemand ergens livesets kunnen downloaden? Kan er namelijk geen vinden van Black.

Ben dit jaar niet geweest:(, dus zou graag de livesets horen.

Dan moet je even naar musicincontrol.nl gaan en dan naar livesets, ze staan er nog niet allemaal op.

Terug
Naar boven